Loop er eens naar binnen en vraag het de medewerkersquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Don_Passata het volgende:
Hey hoi,
Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met werken bij deze toko?
Zo ja, is het een aanrader en waarom?
Ik vraag mij af hoe het op de werkvloer is. Kun je daar wat over vertellen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:01 schreef Dries4Ever het volgende:
bax is echt een kut winkel met slechte levertijden en slechte customer service, als je dat accepteert is het een prima winkel
https://nl.indeed.com/cmp/Bax-Music/reviewsquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Don_Passata het volgende:
Hey hoi,
Erg gemixt...quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
https://nl.indeed.com/cmp/Bax-Music/reviews
Nja, lijkt mij dat er voor expertise neergeteld dient te worden toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef DW457 het volgende:
Als winkelmedewerker zal je sowieso niet zo heel snel rijk worden, denk ik zo.
Niet voor ongeschoold werkquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Don_Passata het volgende:
[..]
Nja, lijkt mij dat er voor expertise neergeteld dient te worden toch?
Zou ik deze nog ergens in kunnen zien indien het ervaringen betrof?quote:Op zondag 26 december 2021 09:12 schreef Rene het volgende:
Er zijn wat posts weg. Terug naar het topic.
Deed het niet.quote:Op maandag 27 december 2021 00:25 schreef Don_Passata het volgende:
[..]
Zou ik deze nog ergens in kunnen zien indien het ervaringen betrof?
Hoe laat je verlichting precies op het juiste moment draaien / knipperen en de rookmachines daar op aansluiten etc. er komt volgens mij veel meer expertise bij kijken dan bijv. een Albert Heijn.quote:
Ligt er aan wat je bij de AH doet natuurlijk, reken er maar op dat die heel wat knappe koppen in dienst hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 00:28 schreef Don_Passata het volgende:
[..]
Hoe laat je verlichting precies op het juiste moment draaien / knipperen en de rookmachines daar op aansluiten etc. er komt volgens mij veel meer expertise bij kijken dan bijv. een Albert Heijn.
Ik ben benieuwd of ze daar ook naar betalen...
Ik heb jarenlang in n computerzaak gewerkt. Daar heb je ook n bepaalde expertise nodig, maar veel verdien je niet. Dat is nou eenmaal de detailhandel/retail.quote:Op maandag 27 december 2021 00:28 schreef Don_Passata het volgende:
[..]
Hoe laat je verlichting precies op het juiste moment draaien / knipperen en de rookmachines daar op aansluiten etc. er komt volgens mij veel meer expertise bij kijken dan bijv. een Albert Heijn.
Ik ben benieuwd of ze daar ook naar betalen...
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Lees de vele onophoudelijke slechte recensies eens van deze oplichters. Heb ermee te maken gehad, niet voor mezelf overigens, en raad niemand aan om bij AchterBax te bestellen.
Bestel bij Thomann, dan weet je dat je krijgt wat je besteld zonder gezeik achteraf. Kost misschien een euro extra maar dan heb je ook wat!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef VanAvesaat het volgende:
Ik heb hele goede ervaringen met Bax. Je wordt goed geholpen en de spullen die ik en mijn partner gekocht hebben werken prima. Ook voor advies en tips prima. Maar we bestellen nooit. We gaan gewoon naar de winkel in Goes.
Wel hoor ik dat het qua salaris en zo niet over houdt.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef bmp80 het volgende:
Ik heb daar 1 x een gitaar gekocht maar hij was slecht verpakt en er was een stukje kapot. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe toegestuurd dus dat was wel goed. Achteraf dacht ik van, misschien is een gitaar niet iets dat je op moet sturen. Beter om het af te halen dan.
prima antwoorden op werken bij bax.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:01 schreef Dries4Ever het volgende:
bax is echt een kut winkel met slechte levertijden en slechte customer service, als je dat accepteert is het een prima winkel
Tsja… Vroeger tot het begin van het internet kon je dit soort verhalen nog onder het tapijt vegen. Nu zou je denken een gewaarschuwd mens telt voor 2 als deze twee links zo makkelijk te vinden zijn wb werken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Nare sfeer, snitches op de werkvloer, moderne slavernij etc
https://nl.indeed.com/cmp/Bax-Music/reviews
https://www.omroepzeeland(...)slechte-werksituatie
Heb ik. Bijna zes jaar gewerkt, ondertussen wel alweer even geleden, maar een prima tijd gehad. Hoge werkdruk, salarissen niet hoog (maar he, waar wel in Zeeland?) en ik weet dat het op bepaalde afdelingen niet altijd even leuk was/is. Maar ik heb er heel veel geleerd, mezelf prima kunnen ontwikkelen en had niet gestaan waar ik nu sta zonder Bax. Als je expliciet dingen wil weten, dm maar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Don_Passata het volgende:
Hey hoi,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |