op de drummer na, neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Dankzij de Get Back documentaire heb ik wel weer hernieuwde waardering gekregen voor de Bietjes
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Barney positief getest op corona
https://nos.nl/artikel/24(...)itief-op-coronavirus
Frank Beard zonder baard?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wie is die drummer? die kan er echt geen ene kloten van, Jan.
me tooquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb al jaren Rebellion (Lies) als eigen keuze, maar tot nu toe vruchteloos.
Rebellion (Truth) staat er wel in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
No Cars Go is dan ook stukken beter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had ie maar niet zijn pad moeten kruisen met...quote:
Klinkt veelbelovend!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan hebben we de Pippies bij opa en oma gedropt en ga ik wel flink aan de Kerst-is-klaar-whisky. Dus zou goed kunnen
Daar ben ik na jaar of 10 toch maar mee gestopt. Gaat niet meer gebeuren met dat nummer...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoor er verschillende meningen over. Na de vakantie toch maar eens kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef ok01 het volgende:
Get Back was wel echt een prachtige documentaire
Dan pas?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Morgen weer van Inkel shotjesavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |