Panem et circensesquote:Op donderdag 30 december 2021 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Vreselijk jaar natuurlijk. Nu weer met die lockdown. Peter R. de Vries. Uitgeschakeld door Tsjechië. Omnicron. Overal vulkaanuitbarstingen. Maar ook Max. Gezien? Ooh wat een race, wat een race.
quote:Dilan Yeşilgöz gaat naar Justitie en Veiligheid, zij was staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat.
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:31 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lle-vvd-namen-bekend
[..]
Wij zijn klaar met de woningcrisis, maar de woningcrisis is nog niet klaar met ons.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
Ohnee, Huug op Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening.
Dat worden grote beloftes en weinig resultaten
Alleen samen krijgen wij de woningmarkt er onder.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij zijn klaar met de woningcrisis, maar de woningcrisis is nog niet klaar met ons.
Wij kiezen juist niet voor een symbolische woning, wij willen het zorgvuldig aanpakkenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij zijn klaar met de woningcrisis, maar de woningcrisis is nog niet klaar met ons.
Ik verwacht een Vaughterd grote ronde Twitter momentje van Herr Mark.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
Kinderachtig gedoe weer, DH op z’n smalst. Deel die lijst gewoon ipv dit kansloze gelek met om het halfuur een paar namen.![]()
Hebben ze de communicatiestrateeg van Vohters aangenomen?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
Kinderachtig gedoe weer, DH op z’n smalst. Deel die lijst gewoon ipv dit kansloze gelek met om het halfuur een paar namen.![]()
Een woningcrisis is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij kiezen juist niet voor een symbolische woning, wij willen het zorgvuldig aanpakken
@maxi-mus stemt op deze doos. Ik sta ineens voor de volle 100% achter zijn ban.quote:
Was het toevallig een ban gebaseerd op 3 strikes and youre out? Dan zal hij er zelf ook vrede mee hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:maxi-mus stemt op deze doos. Ik sta ineens voor de volle 100% achter zijn ban.
Kunnen we zijn ban nog laten verlengen?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:maxi-mus stemt op deze doos. Ik sta ineens voor de volle 100% achter zijn ban.
Nieuw Elanquote:Op donderdag 30 december 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
Het lijkt me dat hij nog steeds een gevaar vormt voor onze forumsamenleving en dat we hem daarom niet zomaar weer los kunnen laten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kunnen we zijn ban nog laten verlengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |