SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ookquote:
quote:
quote:
Wow.. dat heb ik lang niet gehoord.. was het vergeten zelfs....quote:
quote:
Hi GoA!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow.. dat heb ik lang niet gehoord.. was het vergeten zelfs....
En toch herken ik het..
Hi Shii
quote:
lol!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fun fact: Ik zing letterlijk mee in deze singel.. opgenomen destijds in mijn stamkroegje Gompie in Nijmegen...
Kan nooit meer normaal naar deze luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fun fact: Ik zing letterlijk mee in deze singel.. opgenomen destijds in mijn stamkroegje Gompie in Nijmegen...
Bedank Me laterquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kan nooit meer normaal naar deze luisteren![]()
Hoofd!quote:
Als ik t niet doe dan doet iemand ander het..... brrrquote:
Ik hoor wat je bedoelt, maar vind het niet een super goed nummer verderquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:51 schreef UitStraling het volgende:
Footje, op 01:22 ongeveer of zo maar vooral op 01:45![]()
Ben al lang blij dat je het hoort.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoor wat je bedoelt, maar vind het niet een super goed nummer verder
Lekkerquote:
Relaxed tot nu toe, morgen naar mijn moeder een nachtje slapen en dan is het weer klaar met kerstquote:
Gister naar mn ouders geweest, broer en broertje waren er ook. Broer is eergister 40 geworden dus dat hebben we ook gevierd. Was gezellig!quote:Op zondag 26 december 2021 02:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Relaxed tot nu toe, morgen naar mijn moeder een nachtje slapen en dan is het weer klaar met kerst![]()
Dan nog even mijn verjaardag en oud/nieuw overleven en dan eindelijk weer rust![]()
geen feestdagen meer en ik kijk uit naar de lente![]()
![]()
Heb jij nog wat leuks gedaan ? Of ga je nog wat leuks doen?
Ook een steenbok.quote:Op zondag 26 december 2021 02:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gister naar mn ouders geweest, broer en broertje waren er ook. Broer is eergister 40 geworden dus dat hebben we ook gevierd. Was gezellig!
Met O&N geen idee nog.
Lente kijk ik ook naar uit, dan begint t weer!
Deze swingtquote:
Bedanktquote:Op zondag 26 december 2021 02:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook een steenbok.
Gefeliciteerd!!
Voor mij hoeft het niet zo, maar het viel reuze mee.quote:Op zondag 26 december 2021 04:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuke dag gehad? Of komt dat nog
prettigquote:Op zondag 26 december 2021 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet zo, maar het viel reuze mee.
lekkerquote:
Pit zequote:
Alweer een Celine Dion coverquote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 27 december 2021 01:00 schreef UitStraling het volgende:
Jaren 80 verdwaalplaatje als het heel erg koud is buiten maar je hoeft niet naar buiten want de open haard is aan en je meisje is bij je.
Goed nummerquote:Op maandag 27 december 2021 01:00 schreef UitStraling het volgende:
Jaren 80 verdwaalplaatje als het heel erg koud is buiten maar je hoeft niet naar buiten want de open haard is aan en je meisje is bij je.
Ja hè, heeft iets winters en iets desolaats en iets van ver weg en iets kwetsbaars en slepend pijnlijks, en iets jaren 80 en er zit liefde en muzikaliteit in, iets Brits maar ook bijna buitenaards of zo.quote:
Ben ik fan vanquote:Op maandag 27 december 2021 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hè, heeft iets winters en iets desolaats en iets van ver weg en iets kwetsbaars en slepend pijnlijks, en iets jaren 80 en er zit liefde en muzikaliteit in, iets Brits maar ook bijna buitenaards of zo.
Ja, prachtig is wel het goede woord ervoorquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 01:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, prachtig is wel het goede woord ervoor
quote:
quote:
quote:
Veelbetekenende titel en dat wiebeldansjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |