Mag hopen dat die oudste jongens snel uit huis gaan, maar goed dat is ook niet zo makkelijk nu. Die lui waren met 8 al overspannen volgens mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit gezin heeft negen kinderen en mogelijk komt er een tiende: ‘Kunnen niet zeggen dat het nu klaar is’
Linda Kraan beviel vorige week van haar negende kind. De geboorte van Elin was een zware bevalling, maar toch sluiten Linda en haar man Ivan een tiende kind niet uit. Op kraamvisite bij de familie Kraan, bekend van het tv-programma Een huis vol. ,,Het is soms strijd wie Elin beet mag houden.”
Over een jaar of 2 is Linda zwanger van de tiende...
Heupdysplasie is trouwens ook iets wat bij DS meer voorkomtquote:Op zondag 2 januari 2022 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En ze was al zo van de leg toen die vorige baby zo'n spreidbroekje moest
Ik denk op één broodje.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben nu de laatste aan het terug kijken, maar smeert Rob nu broodjes met chocopasta met pindakaas? Ik mag toch hopen dat het broodjes met pindakaas zijn en broodjes met chocopasta?
Zij lijkt me het type dat met 1 kind alleen al compleet over de flos ging.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag hopen dat die oudste jongens snel uit huis gaan, maar goed dat is ook niet zo makkelijk nu. Die lui waren met 8 al overspannen volgens mij.
Zij schaamde zich gewoon kapot om tv te komen.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens Thaila was het serieus.
Ze zagen er ook ontzettend verliefd uit ... not ....
Dan had ze niet mee moeten gaan/moeten vragen uit beeld te blijven.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij schaamde zich gewoon kapot om tv te komen.
“Echt schaam woejooh, wallah, ik zweer. Ik zet gewoon m’n capuchon op”
Voor mijn gevoel hoor je op tv vooral hoe bijzonder het is, en hoe verrijkend, en hoe speciaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh dan zou dat kindje wel heelveel aandacht en liefde krijgen.
Maar serieus, ik ben ruim 21 jaar geleden, toen was ik net 25, bevallen van een kindje met Down.
Alleen het eerste jaar had mijn dochter al 70 artsen/peuten/logen/gogen afspraken.
En dan was mijn dochter nog gezond ook op een hartafwijkingkje na.
Hoe de fuck ga je dat doen als je nog tig andere kinderen hebt om voor te zorgen![]()
Ik kreeg ook wel een beetje kriebels toen Iven met een Apple laptop in een koffiebarretje aan het werk was.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef Poppejans het volgende:
Ook ik moet geloof ik de uitzendingen maar later gaan terugkijken zodat ik de Cudoghams kan doorspoelen.
Alles moet er wel perfectfantastisch *insert Iven lach* veganmacrobiologischlinksomgedraaid bakfietsleuk zijn.
Ik geloof er gewoon geen zak van
Er is een speelkamer hoorde ik in de laatste of één na laatste aflevering .... (toen Harrie zijn jas aan het zoeken was).quote:Op zondag 2 januari 2022 20:06 schreef F_r het volgende:
Hebben de Jelies nog een ruimte beneden? Janneke en Johan slapen volgens mij beneden en ik zie alleen de keuken, eettafel en de bank met tv. Kunnen de kinderen nog ergens spelen? Als ze niet hoeven te helpen tenminste want ik vind wel dat ze heel veel meehelpen. Ik wil ook wel zo'n net en schoon huis maar wil ook dingen met mijn kinderen ondernemen.
ah oke. Ik ben dit seizoen nog aan het terugkijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Er is een speelkamer hoorde ik in de laatste of één na laatste aflevering .... (toen Harrie zijn jas aan het zoeken was).
O lastig als je dan ook af en toe hier kijktquote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef F_r het volgende:
[..]
ah oke. Ik ben dit seizoen nog aan het terugkijken.
Nee hoor. Dan weet ik waar extra op ga letten. Het is geen wedstrijd oidquote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
O lastig als je dan ook af en toe hier kijkt
Als ze filmen voor het huis dan zie je een raam met wat vazen ofzo op de vensterbank. Kan natuurlijk het slaapkamerraam zijn. Maar misschien nog een zitkamer? En filmen ze altijd de woonkeuken?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:06 schreef F_r het volgende:
Hebben de Jelies nog een ruimte beneden? Janneke en Johan slapen volgens mij beneden en ik zie alleen de keuken, eettafel en de bank met tv. Kunnen de kinderen nog ergens spelen? Als ze niet hoeven te helpen tenminste want ik vind wel dat ze heel veel meehelpen. Ik wil ook wel zo'n net en schoon huis maar wil ook dingen met mijn kinderen ondernemen.
Ja klopt. Dat is de kamer op de begane grond aan de voorzijde.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
De speelkamer is toch de oude slaapkamer van Janneke en Johan?
In de serie van afgelopen zomer zag je hoe die kamers werden omgebouwd. Dus de speelkamer werd slaapkamer en andersom. Was net klaar voor Johni werd geboren.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is de kamer op de begane grond aan de voorzijde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toen bekant hele huize Jelies gevloerd lag door coronaIk raakte vorige week al van de leg van 2 zieke kinderen
Ze filmden zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel raaarrrrr dat er gewoon gefilmd werd toen ze corona hadden ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |