SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liters gekotst.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
In Brabant is het wel de gewoonte om zowel Kerstavond als eerste en tweede Kerstdag met de schoonfamilie door te brengen als je een vrouwtje bent, zo worden die ijzersterke warme banden gecreëerd die nu eenmaal zo typisch en kenmerkend zijn voor ons trotse uitverkoren volk.
snel, ga liters drinken!quote:
Wat betekent dieje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alle-tests.nl(...)echte-brabander-test
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
In Brabant is het wel de gewoonte om zowel Kerstavond als eerste en tweede Kerstdag met de schoonfamilie door te brengen als je een vrouwtje bent, zo worden die ijzersterke warme banden gecreëerd die nu eenmaal zo typisch en kenmerkend zijn voor ons trotse uitverkoren volk.
Niet zoveel, want inteelt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?
Die / deze / deze hierquote:
Een keer is geen keerquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?
Schijtzooi. Halve brabo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alle-tests.nl(...)echte-brabander-test
Welkom in de hemel lieve IJsquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijtzooi. Halve brabo.
RIGGED.
6/10 goed. Allemaal gegoktquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijtzooi. Halve brabo.
RIGGED.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn favoriet is toch echt "welk?" dat vind ik zo typisch Brabants.
quote:Je bent half een Brabander . Je woont dicht bij Brabant misschien vandaar dat jij het al best goed kan . Je kan blijven oefenen .
Je hebt 6 van 10 vragen correct beantwoord.
Correcte uitspraak is natuurlijk HOENEERquote:
Maar.. jij woont toch in Brabant ?quote:
NOG NIET HELEMAALquote:
Daar heet het een dagje vrij voorquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Na m'n rondje van vanmorgen heb ik echt niets meer gedaan ook.
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOG NIET HELEMAAL
Ik ben net zo Brabants als IJs en Dimmy
Ik ben geboren in Bredaquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.
Heh? Die raakt in paniek om een kerstkaartje of wat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd waar ik al een poosje niks aan heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Is het de stiefmoeder van Balliequote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd waar ik al een poosje niks aan heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Goed punt, goed punt. En ik weet natuurlijk niet wanneer m'n pakje komt, dus douchen kan ook pas als kerel weer thuis is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heet het een dagje vrij voor
"wat mot je van me?"quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd aan wie ik al een poosje niks heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Ook Oemfoefoe?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.
Júist Oemfoefoequote:
Iewl.quote:
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh? Die raakt in paniek om een kerstkaartje of wat?
En dan komt het pas ergens laat in de avondquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. En ik weet natuurlijk niet wanneer m'n pakje komt, dus douchen kan ook pas als kerel weer thuis is.
#braboneger, die niet meer neger genoemd wil worden of zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4 Brabander zijn is een mindset
Wat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je de Piet Avontuurstraat?
Ja, maar ik moet er altijd om lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. jij woont toch in Brabant ?
Ze riepen tussen 8 en 21.30. Ik heb m'n twijfels.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan komt het pas ergens laat in de avond
Bat shit crazy dus wel een beetje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.![]()
Gewoon geen zin in dat soort shit
Oke, doei ermeequote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.![]()
Nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook irl.. op dat moment bloeden m'n oren wel even.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet er altijd om lachen.
ik naai d'ruit gebruik ik wel graag.
Wordt 22.30 uurquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze riepen tussen 8 en 21.30. Ik heb m'n twijfels.
Hoe ben je eigenlijk tegen je vriend aangelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook irl.. op dat moment bloeden m'n oren wel even.
Maar goed.. vaak versta ik schoonloeder niet eens..
Volgens mij doen ze geen reet op kerstavond, magoe.quote:
Ze is nogal achterdochtig van nature ja. Als ik eens een weekje niet ‘incheckte’ kreeg ik al een mail of het wel goed met me ging. Wat dan geen echte bezorgheid was, maar eigenlijk een verwijt dat ik niet had gemaild.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bat shit crazy dus wel een beetje?
Ik heb ook wat mensen kerstgroeten gestuurd en als ze niet reageren dan weet ik ook weer wat de status isquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd aan wie ik al een poosje niks heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Waar denk je dat dat "black eye" vandaan komt? Letterlijk tegen aangebotst natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk tegen je vriend aangelopen?
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is nogal achterdochtig van nature ja. Als ik eens een weekje niet ‘incheckte’ kreeg ik al een mail of het wel goed met me ging. Wat dan geen echte bezorgheid was, maar eigenlijk een verwijt dat ik niet had gemaild.
Lekker high maintenance. Top wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is nogal achterdochtig van nature ja. Als ik eens een weekje niet ‘incheckte’ kreeg ik al een mail of het wel goed met me ging. Wat dan geen echte bezorgheid was, maar eigenlijk een verwijt dat ik niet had gemaild.
Dit doe je expres he ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk tegen je vriend aangelopen?
O, dan snap ik al dat ik die straat niet ken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou die ken ik daar van wat wilde avontuurtjes.
Vanavond samen keibezopen worden en jullie verstaan elkaar voor 't levenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook irl.. op dat moment bloeden m'n oren wel even.
Maar goed.. vaak versta ik schoonloeder niet eens..
Ge witte nie hequote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze geen reet op kerstavond, magoe.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook wat mensen kerstgroeten gestuurd en als ze niet reageren dan weet ik ook weer wat de status is
Ja, Oemfoefoe klinkt niet als een kerstig typje.quote:
Sssssssssssssssssssssssssssssho.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond samen keibezopen worden en jullie verstaan elkaar voor 't leven![]()
Misschien houdt ze je haren zelfs wel naar achteren als je er eentje teveel aantikt
Vage onzekere labiele types vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vriendinnen stond te zwijmelen bij de boksbalmachine op de kermis en dat meneer wattenstaafje toen zo afgeleid was dat hij de bal miste en vol hoor haar oog petsten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat "black eye" vandaan komt? Letterlijk tegen aangebotst natuurlijk.
Ja, daar ben ik echt heel makkelijk in hoorquote:
Ew.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond samen keibezopen worden en jullie verstaan elkaar voor 't leven![]()
Misschien houdt ze je haren zelfs wel naar achteren als je er eentje teveel aantikt
Ja, en ze doet dit bij heel veel mensen. Ik heb weleens tegen haar gezegd dat die achterdocht misplaatst is. Mensen zijn niet de hele dag met haar bezig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker high maintenance. Top wel.
Dat is wel een goed verhaal om te blijven vertellen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vriendinnen stond te zwijmelen bij de boksbalmachine op de kermis en dat meneer wattenstaafje toen zo afgeleid wat dat hij de bal miste en vol hoor haar oog petsten.
Klinkt meer als diep gewortelde onzekerheid dan echt achterdocht (zo gebaseerd op drie zinnetjes, ik kan dat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ze doet dit bij heel veel mensen. Ik heb weleens tegen haar gezegd dat die achterdocht misplaatst is. Mensen zijn niet de hele dag met haar bezig.
Dit klinkt eerder Schots.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vriendinnen stond te zwijmelen bij de boksbalmachine op de kermis en dat meneer wattenstaafje toen zo afgeleid was dat hij de bal miste en vol hoor haar oog petsten.
Huh? Draait de hele wereld niet om haar? Oh, dat moet ook wel een openbaring zijn geweestquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ze doet dit bij heel veel mensen. Ik heb weleens tegen haar gezegd dat die achterdocht misplaatst is. Mensen zijn niet de hele dag met haar bezig.
Ja, enorm vermoeiend ook, want is het moordend voor de spontaniteit in een vriendschap.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vage onzekere labiele types vind ik dat altijd.
Ik ga stukquote:
Wajoooow psych IJsquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt meer als diep gewortelde onzekerheid dan echt achterdocht (zo gebaseerd op drie zinnetjes, ik kan dat.)
Nou, ze is wel echt achterdochtig hoor. Maar goed, ik wil niet teveel in detail gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt meer als diep gewortelde onzekerheid dan echt achterdocht (zo gebaseerd op drie zinnetjes, ik kan dat.)
Mág welquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ze is wel echt achterdochtig hoor. Maar goed, ik wil niet teveel in detail gaan.
Van die vrouwen die aan je piemel gaan ruiken als je een keer een half uurtje later bent.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ze is wel echt achterdochtig hoor. Maar goed, ik wil niet teveel in detail gaan.
Ehmquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vrouwen die aan je piemel gaan ruiken als je een keer een half uurtje later bent.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die vrouwen die aan je piemel gaan ruiken als je een keer een half uurtje later bent.
quote:
Denk dat jij beter op Duschenradar kunt kijken voor een betrouwbare voorspellingquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
Buienradar: Geen neerslag verwacht.
Nou ik sta toch echt gvd in de regen ja.
Goh.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#truestory
Je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken of ik heb het meegemaakt
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#truestory
Je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken of ik heb het meegemaakt
Buda heeft net ander werk dus hij kan het nog niet voor je optekenen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar een keer dat boek schrijven.
Ik moet ook eerst even wachten tot mijn ouders het niet meer kunnen lezenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda heeft net ander werk dus hij kan het nog niet voor je optekenen.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
*burp*
Acceptabele lunch en de komende tig jaar ben ik weer even "genezen" van de zin in worst.
Obligate huehue.
hier was regen voorspeld, maar ik zie nog niks.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
Buienradar: Geen neerslag verwacht.
Nou ik sta toch echt gvd in de regen ja.
Jij hebt toch geen schaamte voor ze?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst even wachten tot mijn ouders het niet meer kunnen lezen
Balie. Ballie. Snap die vergissing wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Oke. We zijn niks gekomen. De balie deelt die pakketten uit
Worst?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog wat ophalen bij de HEMA
Niet veel maar dit soort details zijn onprettig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen schaamte voor ze?
sokken als kerstcadeau?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms zijn dingen in je hoofd lekkerder dan in de praktijk. Dit is er een voorbeeld van.quote:
Zo'n enorme HEMA onderbroek voor schoonloe zeker?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee joh, ze leren je vast graag beter kennenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet veel maar dit soort details zijn onprettig.
Ik was vroeger net zo'n wilde buitenkat die dode vogeltjes en muizen voor de voeten van zijn ouders neerlegdequote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, ze leren je vast graag beter kennen![]()
Niet dat ik mijn escapades met mijn ouders deel hoor
Mijn moeder kan erg geschokt zijn. Doen alsof ze erg openminded zijn maar is toch bij voorkeur doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, ze leren je vast graag beter kennen![]()
Niet dat ik mijn escapades met mijn ouders deel hoor
Mijn moeder is/was het grootste vrijgevochten feestbeest ter wereld maar toch kon ze af en toe wel een bezorgde blik op me werpen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder kan erg geschokt zijn. Doen alsof ze erg openminded zijn maar is toch bij voorkeur doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
US’s mom has got it going on.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Vaak genoeg jongerenfeestjes meegemaakt waar mijn moeder nog op de tafels stond te dansen terwijl de jeugd al ingestort op bed lag![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAH de zon komt op, ik lust er nog wel eentje, kom lol trappen, lachen en DANSEN DANSEN DANSEN.
Ja mijn moeder is heel openminded als het om andere gaat. Zo is ze bijvoorbeeld voor legaliseren van alle drugs, maar als het dan om mij of mijn zusjes gaat is ze heel afkeurend daarover.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder kan erg geschokt zijn. Doen alsof ze erg openminded zijn maar is toch bij voorkeur doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Dit klinkt gewoon gęnantquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Vaak genoeg jongerenfeestjes meegemaakt waar mijn moeder nog op de tafels stond te dansen terwijl de jeugd al ingestort op bed lag![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAH de zon komt op, ik lust er nog wel eentje, kom lol trappen, lachen en DANSEN DANSEN DANSEN.
Veel van die dingen ging het bij ons dan ook nooit over. Het niet benoemen van dingen was ik op een bepaalde leeftijd dan ook klaar mee. Paar jaar heel weinig contact gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mijn moeder is heel openminded als het om andere gaat. Zo is ze bijvoorbeeld voor legaliseren van alle drugs, maar als het dan om mij of mijn zusjes gaat is ze heel afkeurend daarover.
En qua seks is ze wel echt preuts. Alles wat buiten het boekje valt is raar. Maar dat geldt voor mijn vader en zussen ook.
Mijn moeder vond het buikje van een ex prachtig;quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van die dingen ging het bij ons dan ook nooit over. Het niet benoemen van dingen was ik op een bepaalde leeftijd dan ook klaar mee. Paar jaar heel weinig contact gehad.
Tattoo’s is ook zo’n leuk onderwerp. Een van mijn exen was nogal losgegaan met versieringen, denk dat mijn moeder een hartaanval gekregen had.
Desbetreffende ex was wat minder bescheiden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het buikje van een ex prachtig;
https://i.imgur.com/bp5xZqD.jpg
Bad Boy.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Desbetreffende ex was wat minder bescheiden.
Heb nog nooit een relatie gehad met iemand die geen tattoos heeft
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin had als enige geen tattoo's, hadden er wel veel opgepast
Big momma?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin had als enige geen tattoo's, hadden er wel veel opgepast
Een agendaquote:
Geen kerstcadeaus dit jaarquote:
Ja, waar ze helemaal inpast als een soort HEMA worggggst.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n enorme HEMA onderbroek voor schoonloe zeker?
There goes my libido out of the windowquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waar ze helemaal inpast als een soort HEMA worggggst.
Onopvallend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:10 schreef Flory het volgende:
Je zal maar bij Hugo in de straat wonen, gezellig zo.
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-de-gaten~a2dff9ba/
Totaalruptuurquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/n(...)van-hebben~a5b8a07c/
Het gaat over wat er uit je anus ontsnapt nadat je ingescheurd bent van gat tot gat. Ik dacht ik vertel het je even, dan hoef je inderdaad niet te klikken.quote:
* legt eten weer wegquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat over wat er uit je anus ontsnapt nadat je ingescheurd bent van gat tot gat. Ik dacht ik vertel het je even, dan hoef je inderdaad niet te klikken.
Daarom knippen ze vaak preventief schuin in vanuit de vagina langs de anus, is de kans op een cloaca wat kleiner.quote:
* kwiwi noteert dat ze in geval van een kwergi om een keizersnede moet vragenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom knippen ze vaak preventief schuin in vanuit de vagina langs de anus, is de kans op een cloaca wat kleiner.
Ja bij ons kon wel alles aan tafel besproken worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van die dingen ging het bij ons dan ook nooit over. Het niet benoemen van dingen was ik op een bepaalde leeftijd dan ook klaar mee. Paar jaar heel weinig contact gehad.
Tattoo’s is ook zo’n leuk onderwerp. Een van mijn exen was nogal losgegaan met versieringen, denk dat mijn moeder een hartaanval gekregen had.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom knippen ze vaak preventief schuin in vanuit de vagina langs de anus, is de kans op een cloaca wat kleiner.
Blijft je preut en poepgat wel mooi heel om de volgende te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi noteert dat ze in geval van een kwergi om een keizersnede moet vragen
door al die vaderschapstesten?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Snap wel dat de vraag naar vagina reconstructie en vaginal rejuvenation surgery zo hoog is.
Eigenlijk is ons hoofd veel te groot om door het gaatje te passen tijdens de geboorte, onze hoofden zijn te ver geëvolueerd en gegroeid, we worden ook maanden te vroeg geboren inmiddels, vandaar dat onze baby's niets anders kunnen dan poepen en janken terwijl bijvoorbeeld een giraffebaby en een fantenbaby gewoon weghuppelen na de geboorte.quote:
Nee door al die baby’s die met hun veel te grote hoofdje door een vagina geperst wensen te worden .quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
door al die vaderschapstesten?
Wist ik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk is ons hoofd veel te groot om door het gaatje te passen tijdens de geboorte, onze hoofden zijn te ver geëvolueerd en gegroeid, we worden ook maanden te vroeg geboren inmiddels, vandaar dat onze baby's niets anders kunnen dan poepen en janken terwijl bijvoorbeeld een giraffebaby en een fantenbaby gewoon weghuppelen na de geboorte.
hmmquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat over wat er uit je anus ontsnapt nadat je ingescheurd bent van gat tot gat. Ik dacht ik vertel het je even, dan hoef je inderdaad niet te klikken.
Mini potloodje erbij en aan Wattenschijfje geven als caafdagboekjequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik heb dus kennelijk een agenda ter grootte van een postzegel gekocht![]()
Leermomentje
Omdenkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mini potloodje erbij en aan Wattenschijfje geven als caafdagboekje
Ok.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de plaatselijke ondernemers gesteund, broodje en eierkoeken bij de bakker gehaald en zojuist twee flesjes wijn voor beide moeke's gehaald.
RIPquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Moet dadelijk ook nog even langs de supermarkt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief dagboek. Vandaag ben ik heel hard geschrokken toen de witlofbrenger met de pen klikte. Waarom houdt ze nooit rekening met ons? Als straf zal ik weer op haar poepen en ziek worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mini potloodje erbij en aan Wattenschijfje geven als caafdagboekje
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief dagboek. Vandaag ben ik heel hard geschrokken toen de witlofbrenger met de pen klikte. Waarom houdt ze nooit rekening met ons? Als straf zal ik weer op haar poepen en ziek worden.
Groetjes.
Whiiiiieeeeeeeepquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief dagboek. Vandaag ben ik heel hard geschrokken toen de witlofbrenger met de pen klikte. Waarom houdt ze nooit rekening met ons? Als straf zal ik weer op haar poepen en ziek worden.
Groetjes.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groetjes.
Akkoordquote:
Langs of er ook niet in?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
kan er nog geen kippen houden man , kijk dan!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
En heb gezegd dat ik geen huur meer wil betalen voor die kamer. Ben benieuwd haha. Heb gezegd ja sorry maar die kamer is onbruikbaar maar betaal er wel voor.
En een gelukkig nieuw jaarquote:
Wat lees ik nu weer?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Mamma ik moet poepen als een beer, ik hoef echt geen kersttoetje meer,
Ja maar Jantje ik heb ook nog een worstenbroodje, je bent toch geen raar bokkenpootje.
Nee mamma Loes ik zit echt vol, ik moet echt eerst aan de drol.
Maar wil je geen echte Brabander zijn, dat is toch zo hemels en zo fijn?
Nee mamma want pappa komt toch uit Mozambique, die is van de donkere excentriek,
Ach dat is waar ook Jantje, daarom is er niets aan het handje,
Eet nu maar snel je banaantje, want je blijft een half Afrikaantje.
Dank u.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een gelukkig nieuw jaar
Of dat ze je energierekening moeten compenseren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
En heb gezegd dat ik geen huur meer wil betalen voor die kamer. Ben benieuwd haha. Heb gezegd ja sorry maar die kamer is onbruikbaar maar betaal er wel voor.
Ik ga huurcommissie een mail sturen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of dat ze je energierekening moeten compenseren.
Zou je zeggen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was een gedichtje voor mijn zusje aan het maken maar het lukt niet echt.
Hebben ze geen hippe bezorgdienst daar die het snel komt brengen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Even laten laseren op wat whitewash steigerhouten plankenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je zeggen?![]()
![]()
Ik vind het een geslaagd gedicht, uitprinten en opsturen
Naast het multicultureel centrum.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even laten laseren op wat whitewash steigerhouten planken
Lekker aan de klusquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:22 schreef mschol het volgende:
zo, die zijn er optijd bij, ikea bestelling is binnen
Lieve schoonloe, daar was ik nog eens aan toe,quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je zeggen?![]()
![]()
Ik vind het een geslaagd gedicht, uitprinten en opsturen
Ja Maanlicht maar die bezorgen stiekem alleen drugs voor losersquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze geen hippe bezorgdienst daar die het snel komt brengen?
Worteltaart ook echtquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
K zit aan de wortel notentaart en mijn collega's aan de drank
Heb je meer taart voor jezelfquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
K zit aan de wortel notentaart en mijn collega's aan de drank
Dat mag ook wel voor 0.79 centjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de AH is best lekker hoorhttps://www.ah.nl/producten/product/wi230829/ah-carrot-cake
Klein stukje worteltaartquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor 0.79 centjes.
Nee is voor nieuwe huizenkopers. Rotterdamgaat het ook doen in sommige wijken. Tot 3.5 ton en Amsterdam tot 5.5 ton geloof kquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)huizenbezitters.html
ballies verhuurplannen in het water?
Ben je nu jezelf aan het promoten?quote:
Lekker zelf makenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dure dingen lekkerder.
Wortel, worteltjes en winterpeen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker zelf makenWeet je ook wat er in zit
Suiker, meel, eieren, kaneel, rozijntjes, boter, Roomkaas?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wortel, worteltjes en winterpeen?
Klinkt al beter maar ik eet geen suiker, nou ja zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker, meel, eieren, kaneel, rozijntjes, boter, Roomkaas?
Je kunt het ook maken zonder suiker, daar staat geen straf op?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt al beter maar ik eet geen suiker, nou ja zo min mogelijk.
Ja maar dan smaakt het naar wortel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt het ook maken zonder suiker, daar staat geen straf op?
Meer naar een soort cake met wortelquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan smaakt het naar wortel.
ik liep vanochtend naar buiten en zat te twijfelen om terug te gaan en m'n vestje te pakken ipv m'n jas aan te houden.quote:
Hotpants- weer.quote:
Dan moet ik die wel nog even wassenquote:
Ja, dat is wel aan te radenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik die wel nog even wassen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
Ik had warme kokoschocolademelk met slagroom en hagelswag
ALLES IS KUT!!!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je hier fanatiek mee leest is het elke dag doffe ellende
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je hier fanatiek mee leest is het elke dag doffe ellende
kokoschocolademelk?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
Ik had warme kokoschocolademelk met slagroom en hagelswag
waarom niet? het is gewoon een heteluchtovenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n moeder doet zalm in de airfryer.. wtf?
Ja, dat is ook zo, maar het klinkt zo raarquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom niet? het is gewoon een heteluchtoven
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n moeder doet zalm in de airfryer.. wtf?
wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, maar het klinkt zo raar
Ongeacht wat ik ervan vind, doet ze het toch welquote:
Met je kont door de helftquote:
Hier maar 1 cadeautje, de rest is gedurende de afgelopen weken al uitgepaktquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Haags het volgende:
Onder de kerstboom is echt geen plek meer. Walgelijk al die cadeaus
je vrouw kon het anders wel waarderen toen ik daar met alleen een strik on mn lijf ging liggenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Haags het volgende:
quote:
dit klinkt extreem goorquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade smelten in warme kokosmelk
de kerstman komt vannacht pas langs!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Haags het volgende:
Je zusje ook maar die wordt ook door de hele buurt uitgewoond.quote:
Ik herken die worst.quote:
Oh, fuck me.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
de kerstman komt vannacht pas langs!
Dat zijn allemaal nep cadeaus!
Eh.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zusje ook maar die wordt ook door de hele buurt uitgewoond.
Hij zal wel weer aan de drank zittenquote:
Ik denk met chocolade en kokosquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer aan de drank zitten
Fijne dagen Karzai!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:22 schreef Karzai het volgende:
P
[..]
de laatste![]()
Prettig kerstfeest allen in de KSC!
is goed wanneer?quote:
hij liever dan ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk met chocolade en kokos
komt wat tekort ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij pakt echt werkelijk waar alles he? Als er maar een gat in zit.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij pakt echt werkelijk waar alles he? Als er maar een gat in zit.
@DerRabbit heeft nog de opnames van de laatste keer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet bij mij zoeken.
Dat beeldmateriaal verkocht als een malle op het darkweb toen reddit er lucht van kreegquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:derrabbit heeft nog de opnames van de laatste keer.
Doe nou niet of je het niet lekker vond
Ik ben er ook om 13u mee gestopt, zag dat de rest ook offline was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna alle collega's zijn offline
als dat geen wilde kerst wordt..quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Jeeeej ik krijg vandaag nieuwe tape voor m'n label makerDat wordt overal labels opplakken dit weekend
Vanavond is er in de gemeenschappelijke huiskamer een kerstdiner en aansluitend een muziekbingo.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Oud-collega overleden aan covid.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Oud-collega overleden aan covid.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat geen wilde kerst wordt..
Ja ballie? @EttovanBelgiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |