SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liters gekotst.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
In Brabant is het wel de gewoonte om zowel Kerstavond als eerste en tweede Kerstdag met de schoonfamilie door te brengen als je een vrouwtje bent, zo worden die ijzersterke warme banden gecreëerd die nu eenmaal zo typisch en kenmerkend zijn voor ons trotse uitverkoren volk.
snel, ga liters drinken!quote:
Wat betekent dieje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alle-tests.nl(...)echte-brabander-test
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
In Brabant is het wel de gewoonte om zowel Kerstavond als eerste en tweede Kerstdag met de schoonfamilie door te brengen als je een vrouwtje bent, zo worden die ijzersterke warme banden gecreëerd die nu eenmaal zo typisch en kenmerkend zijn voor ons trotse uitverkoren volk.
Niet zoveel, want inteelt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?
Die / deze / deze hierquote:
Een keer is geen keerquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel schoonfamilie hebben die gemiddeld dan?
Schijtzooi. Halve brabo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alle-tests.nl(...)echte-brabander-test
Welkom in de hemel lieve IJsquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijtzooi. Halve brabo.
RIGGED.
6/10 goed. Allemaal gegoktquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schijtzooi. Halve brabo.
RIGGED.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn favoriet is toch echt "welk?" dat vind ik zo typisch Brabants.
quote:Je bent half een Brabander . Je woont dicht bij Brabant misschien vandaar dat jij het al best goed kan . Je kan blijven oefenen .
Je hebt 6 van 10 vragen correct beantwoord.
Correcte uitspraak is natuurlijk HOENEERquote:
Maar.. jij woont toch in Brabant ?quote:
NOG NIET HELEMAALquote:
Daar heet het een dagje vrij voorquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Na m'n rondje van vanmorgen heb ik echt niets meer gedaan ook.
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOG NIET HELEMAAL
Ik ben net zo Brabants als IJs en Dimmy
Ik ben geboren in Bredaquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.
Heh? Die raakt in paniek om een kerstkaartje of wat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd waar ik al een poosje niks aan heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Is het de stiefmoeder van Balliequote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd waar ik al een poosje niks aan heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Goed punt, goed punt. En ik weet natuurlijk niet wanneer m'n pakje komt, dus douchen kan ook pas als kerel weer thuis is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heet het een dagje vrij voor
"wat mot je van me?"quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een vriendin een kerstgroet gestuurd aan wie ik al een poosje niks heb laten horen. Zij is nogal achterdochtig ingesteld, dus ik ben benieuwd wat ik hier voor reactie op krijg
Ook Oemfoefoe?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mooi, knap en goed mens heeft wel wat Brabants in zich.
Júist Oemfoefoequote:
Iewl.quote:
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh? Die raakt in paniek om een kerstkaartje of wat?
En dan komt het pas ergens laat in de avondquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. En ik weet natuurlijk niet wanneer m'n pakje komt, dus douchen kan ook pas als kerel weer thuis is.
#braboneger, die niet meer neger genoemd wil worden of zoquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4 Brabander zijn is een mindset
Wat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je de Piet Avontuurstraat?
Ja, maar ik moet er altijd om lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. jij woont toch in Brabant ?
Ze riepen tussen 8 en 21.30. Ik heb m'n twijfels.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan komt het pas ergens laat in de avond
Bat shit crazy dus wel een beetje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.![]()
Gewoon geen zin in dat soort shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |