Haloagod.quote:
Geflipt muntjequote:
Dudorbaas.quote:
Gewoon zoals de gewone man erover denktquote:Op maandag 19 september 2022 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij was net wel even geflipt ja in een ander FEE topic. Sow.
11 september, maar dat is al geweestquote:
het aanvraagformulier kan bij @dud0r aangevraagd worden, de foto's kunnen naar mijn inbox.quote:Op maandag 19 september 2022 18:40 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog nooit in FEE geschreven. Mogen er wel nieuwelingen bij?
Tuurlijk ik ben ook nieuw hier..quote:Op maandag 19 september 2022 18:40 schreef Donna het volgende:
Ik heb nog nooit in FEE geschreven. Mogen er wel nieuwelingen bij?
Foto's waarvan precies?quote:Op maandag 19 september 2022 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het aanvraagformulier kan bij @:dud0r aangevraagd worden, de foto's kunnen naar mijn inbox.
bvd.
De kerstboom, wat dacht jij danquote:
Wat was er 11 september dan?quote:Op maandag 19 september 2022 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
11 september, maar dat is al geweest
Halloween dan maar doen?
Missquote:Op maandag 19 september 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook nieuw hier..
Hoe meer mensen des te gezellig toch
Een aantal jaar terug ben ik toen een goede vriend kwijt geraaktquote:
Ik ben ook nieuw, @dud0r graag een aanvraagformulier!quote:Op maandag 19 september 2022 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het aanvraagformulier kan bij @:dud0r aangevraagd worden, de foto's kunnen naar mijn inbox.
bvd.
Wat let je?quote:Op maandag 19 september 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeej! Weer feestdagentijd
Over een maand mag de kerstboom weer op, kan niet wachten. 'k Wil hem nu al opzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |