dan heb je het wel heel erg overbelastquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep. Wel jammer, maar ik kan geen eens mijn mobiel goed vasthouden, dus wel nodig
Ja, mijn linkerpols een beetje, maar de rechter is echt loos. Ik ben naar de dokter gegaan toen ik alles liet vallen de deur niet meer een zetje kon geven ermee... beetje laat volgens de HA. En eens zien in februari of het weer gaat of dat ik weer naar de dokter moetquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel erg overbelast
goed rust houden
dat is inderdaad wel een beetje laat jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, mijn linkerpols een beetje, maar de rechter is echt loos. Ik ben naar de dokter gegaan toen ik alles liet vallen de deur niet meer een zetje kon geven ermee... beetje laat volgens de HA. En eens zien in februari of het weer gaat of dat ik weer naar de dokter moet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel een beetje laat ja
Iets beter op jezelf letten
Dank je wel!quote:Op donderdag 6 januari 2022 05:43 schreef dud0r het volgende:
Mogguh schatjes en gefeliciteerd @:childofthestars
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2022 06:20 schreef Koen66 het volgende:
een jarige?
Gefeliciteerd @:childofthestars![]()
![]()
![]()
Jeeeeej dank jequote:Op donderdag 6 januari 2022 07:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ChildoftheStars !!!
Leuke verjaardag gehad?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Normale leven is weer begonnen en dat is wel fijn eigenlijk. Rust in de bol
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kindquote:
klinkt als een hele prima dagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kind
Dat klinkt fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kind
Lekker is dat na de feestdagen he! Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goed om te lezen. Hier was het een fijne uitslaapochtend en vanmiddag maar eens de kerst opruimen en de bezem er doorheen jagen hier.
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker is dat na de feestdagen he! Succes
hier gewoon aan het werk met frisse tegenzinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goed om te lezen. Hier was het een fijne uitslaapochtend en vanmiddag maar eens de kerst opruimen en de bezem er doorheen jagen hier.
Succes dan maar, weekend is in zicht!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier gewoon aan het werk met frisse tegenzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |