Ze zijn wel leukquote:Op woensdag 21 september 2022 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel ik deze ga maken en voor het raam hangen voor Halloween... ze zijn wel leuk eigenlijk... Even wachten met kerst en Halloween eerst... hm...
[ afbeelding ]
Ik ga hem morgen makenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze zijn wel leukZelf zou ik snel iets voor het raam hangen..
Ben je wel even mee bezig denk ik, of gaat dat vrij snel dat haken?quote:
Het is wel op tijd afquote:Op woensdag 21 september 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je wel even mee bezig denk ik, of gaat dat vrij snel dat haken?
Ah dat is vrij snel dusquote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel op tijd af![]()
Het zijn kleine dingetjes, dus ik denk in een weekje of zo, als ik ook nog een beetje een leven heb
Dat is mooi op tijd danquote:
Degene heeft dat leuk gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2022 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zit hier een feestelijke ui bij voor je?
feestuien
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zit hier een feestelijke ui bij voor je?
feestuien
quote:Op woensdag 21 september 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene heeft dat leuk gemaakt
Dat wel jaquote:
Gewoon een muts op deze makenquote:
Ik moet eigenlijk nog een spooky versie van deze hebben.quote:
Je bent GENIAAL! Ik schrijf het in de agenda. Lekker griezelen onder een dekentje, wat lekkers erbij... Klinkt als een enorm feestquote:Op donderdag 22 september 2022 09:35 schreef dud0r het volgende:
Denk niet dat ik voor halloween wat ga versieren, misschien wel weer een keer een horror avondje, snacks erbij, lampen uit, kaarsjes aan.
Weet ikquote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent GENIAAL! Ik schrijf het in de agenda. Lekker griezelen onder een dekentje, wat lekkers erbij... Klinkt als een enorm feest
Het zou toch fijn zijn als er iemand op fok was die UI's maaktequote:Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog een spooky versie van deze hebben.
Oooh shoot... zes keer? Gelukkig komt dat energieplafond. Hopelijk lukt het jequote:Op donderdag 22 september 2022 14:25 schreef Jimbo het volgende:
De airco en verwarming is vandaag geinstalleerdFeest
Jammer dat essent me naait bij de afloop van mn contract volgende maandMax *6 betalen
Niet echt een kwestie van lukken, het moet welquote:Op donderdag 22 september 2022 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh shoot... zes keer? Gelukkig komt dat energieplafond. Hopelijk lukt het je
Ik klaagde al over vijftig euro meer betalenschaam me er nu voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |