Hadden we eigenlijk deze zomer moeten doen nogquote:
jaquote:Op maandag 19 september 2022 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden we eigenlijk deze zomer moeten doen nog
En dat terwijl ik je er meerdere keren aan herinnert hebquote:Op maandag 19 september 2022 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
ik vergat elke x een bbq te organiseren
Moet je weer aan het werkquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Oef q4 begint bijna weerwat gaat het jaar toch belachelijk hard.
bluhquote:
Heel goed, eigenlijk ook onzin om te wachten tot het sociaal acceptabel is! Misschien dat ik het ook wel wat eerder kerstig maak in huisquote:Op woensdag 21 september 2022 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
September, dus ik mag weer kerstmuziek luisteren
Ik heb besloten de eerste week van oktober al kerst te maken in huis. Ik ben het wachten zat.
Misschien heb ik dan geen zin, omdat het een heel drukke week is, maar ik geef mezelf toestemming vanaf dan, wanneer ik zin heb, kerst te maken in huis. Ik heb de gezelligheid nodig
Besloten dat het zelfs zondag al gebeurtquote:Op woensdag 21 september 2022 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel goed, eigenlijk ook onzin om te wachten tot het sociaal acceptabel is! Misschien dat ik het ook wel wat eerder kerstig maak in huis
Welke kerstmuziek luister je?
Doen!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Een witte kerst dit jaar zou mooi zijn
Enerzijds wel, anderzijds woont mn familie aan de andere kant van het land en is het dan niet zo verstandig om auto te rijden.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Een witte kerst dit jaar zou mooi zijn
Met een witte kerst heb je dan nog een keer reden om dat te doen haha.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds woont mn familie aan de andere kant van het land en is het dan niet zo verstandig om auto te rijden.
Al vond ik ten tijde van corona de digitale kerst helemaal niet zo erg, kon ik zonder commentaar foute kerstfilms kijken en een fles gluhwein drinken
Opzich was er niks mis mee idd.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds woont mn familie aan de andere kant van het land en is het dan niet zo verstandig om auto te rijden.
Al vond ik ten tijde van corona de digitale kerst helemaal niet zo erg, kon ik zonder commentaar foute kerstfilms kijken en een fles gluhwein drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |