En dat heb je gevierd?quote:Op maandag 19 september 2022 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug ben ik toen een goede vriend kwijt geraakt
Hij was de beste piloot die ik kende
het zijn de kleine overwinningen in het leven die je moet vierenquote:
Zo is datquote:Op maandag 19 september 2022 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het zijn de kleine overwinningen in het leven die je moet vieren
Vroeger wachtte ik zelfs altijd tot na sinterklaasquote:Op maandag 19 september 2022 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel nog echt te vroeg, neit voor half oktober
Dat wil mijn vriend nog steeds.quote:Op maandag 19 september 2022 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vroeger wachtte ik zelfs altijd tot na sinterklaasik weet ook niet wat me bezielde
Haha, nouja. In principe niet, maar een zure kerel heel december gaat me ook te ver.quote:Op maandag 19 september 2022 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar moet je naar luisteren?
Nee zou ik ook hebben hoor. En ach er zijn ook mensen die überhaupt geen boom op willen zetten, dus het kan altijd erger!quote:Op maandag 19 september 2022 19:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, nouja. In principe niet, maar een zure kerel heel december gaat me ook te ver.
Ah de kersttruiquote:Op maandag 19 september 2022 19:45 schreef Jimbo het volgende:
Ik skip hem denk ik dit jaar ook
De kersttrui gaat natuurlijk wel aan
Neuh, ik heb meer dan 10.000 kersttruien liggenquote:Op maandag 19 september 2022 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah de kersttrui
Ben ik de enige die 4 kersttruien en 2 kerstjurkjes heeft? Voor alle borrels en kerstdiners
quote:Op maandag 19 september 2022 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, ik heb meer dan 10.000 kersttruien liggen![]()
(for real)
ik verkoop zequote:
Ja, zoiets dacht ik al. Zonder verkopers zou ik geen trui hebben!quote:Op maandag 19 september 2022 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik verkoop ze
Leukste truien dit dat
En transcavia shirtsquote:Op maandag 19 september 2022 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik verkoop ze
Leukste truien dit dat
quote:
Met plezier gedragen in de zomerquote:
Volgend jaar weerquote:
Met de transcavia gang uit etenquote:Op maandag 19 september 2022 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgend jaar weer
Mn salmari sloth is dit jaar ook goed gegaan op festivalletjes
beste idee ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |