quote:
Het gaat over het constante Engels tussendoor van de heer Hoogendoorn die steeds worden als 'sick' 'fucking nice' of 'awesome' gebruikt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarover het gaat maar zal wel iets gemist hebben.
Doe mij maar U96quote:
Maak me wakker, veel meer verstond ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik probeer ze te verstaan....mn oren zijn mog niet wakker ofzo? Iets met 'wakker' ofzo?
Ah op die fiets. Het was mij nog niet opgevallen eigenlijk maar ga er nu ook op lettenquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat over het constante Engels tussendoor van de heer Hoogendoorn die steeds worden als 'sick' 'fucking nice' of 'awesome' gebruikt.
Met wat meer elektronica en een triphopachtig nummer maak je wel kans.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:50 schreef Poppejans het volgende:
Zou ze ook NL zingen op het Songfestival?
Dat ze denken, die Italianen wonnen met hun moedertaal, dat kunnen wij ook...
Ik denk hoe dan ook dat zij niet gaat opvallen tussen de inzendingen
Het was ook standaard vanaf 1939 om een jood als minder te zien. We zien wat ervan gekomen is. Moeten we maar standaard maken wat men als standaard ziet, volgens jou?quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat constante Engels is de standaard tegenwoordig. Joshua Nolet in WIDM gemist?
Dat denk ik ook! Ik vind haar stem echt niet verkeerd, maar als ik dit zo hoor nogal oersaaiquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met wat meer elektronica en een triphopachtig nummer maak je wel kans.
Jeetje en dat op de vroege morgenquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Het was ook standaard vanaf 1939 om een jood als minder te zien. We zien wat ervan gekomen is. Moeten we maar standaard maken wat men als standaard ziet, volgens jou?
Ik zie het overal. Ook in de media die overal de Engelse term voor pakt... Lock down, booster..quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Het was ook standaard vanaf 1939 om een jood als minder te zien. We zien wat ervan gekomen is. Moeten we maar standaard maken wat men als standaard ziet, volgens jou?
Lekkere binnenkomerquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Gestrekt been ouwe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
In de avond vind ik hem wel leuk, maar in de ochtend is het inderdaad verreweg het minste het SR-gevoel. Heeft ook een aantal eigen items gehouden, etc.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:57 schreef KaBuf het volgende:
Bij Sander heb ik heel erg het idee dat hij gewoon zijn "normale" ochtendshow probeert te maken i.p.v. echt leuk gericht op SR. Dat vind ik wel een beetje jammer
Terwijl Thijs Boontjes er niet is en het dus al veel minder leuk is dan normaal.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:57 schreef KaBuf het volgende:
Bij Sander heb ik heel erg het idee dat hij gewoon zijn "normale" ochtendshow probeert te maken i.p.v. echt leuk gericht op SR. Dat vind ik wel een beetje jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |