Misschien het topic opsplitsen in een gewone en een slowchat variantquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die zesde versnelling was voor mij zeker de afgelopen twee jaren reden om minder hier te zijn. Zeker in fases waarin de gemiddelde strekking van de posts 'dit is aids' was. Dat ging en te snel en hielp me ook niet echt verder. Dus iets rustiger mag wel.
Volgens mij niet. Maar ik heb niet echt veel meegelezen hier en weet niet precies wat er precies wel of niet is. Ik zie wel dat de Excel van de website zonder tijden is... Is misschien dan toch wel handig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Even checken:
Was er al een Excel overzicht met de uitzendtijden er bij?
Ik ken wel de PDF versie, maar dat is wat lastig selecteren voor de uurlijstjes.
Ik wil er wel één maken en via de OP beschikbaar stellen, mocht die er niet zijn...
Ik kon nergens iets vinden en heb 'm dus maar gemaakt: EXCEL = Top 2000-2021 Uurlijstquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ik heb niet echt veel meegelezen hier en weet niet precies wat er precies wel of niet is. Ik zie wel dat de Excel van de website zonder tijden is... Is misschien dan toch wel handig.
Mee eens (zeg ik als mede-aanstichter)quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die zesde versnelling was voor mij zeker de afgelopen twee jaren reden om minder hier te zijn. Zeker in fases waarin de gemiddelde strekking van de posts 'dit is aids' was. Dat ging en te snel en hielp me ook niet echt verder. Dus iets rustiger mag wel.
Je hebt gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hou het zelf meer bij “wansmaak Nederland”quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:31 schreef Tussle266 het volgende:
was er niet ergens een bingo voor t2000 uitspraken hier of zo? Dat wordt weer eens lekker afvinkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hou het zelf meer bij “wansmaak Nederland”
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
De Top 2000 lijst van 2021 in Excel-formaat (incl. uitzendschema per dag/uur): Klik hier voor de Top 2000 in Excel-formaat
Edit: De beveiliging stond wat strak, waardoor je de filters en sortering niet kon gebruiken. Dat is nu aangepast...
Daarom vind ik het zeker niet gek om, zoals meerderen hier al suggereerden, nummers van hetzelfde jaar niet in de lijst toe te laten. Eendagsvliegen als een Despacito voegen werkelijk niks toe en zijn er na 2 jaar alweer uit. Uiteindelijk blijven er net zoals bij de andere decennia alleen de meest aansprekende nummers hangen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n plaatje Kings and Queens van Ava Max uit 2020 bungelt dan nu al ergens in de 19xx regionen. Het zegt genoeg over de nietszeggende muziek van tegenwoordig.
Topper, nog tips in welk format deze het beste te printen is?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
De Top 2000 lijst van 2021 in Excel-formaat (incl. uitzendschema per dag/uur): Klik hier voor de Top 2000 in Excel-formaat
Edit: De beveiliging stond wat strak, waardoor je de filters en sortering niet kon gebruiken. Dat is nu aangepast...
Printen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Topper, nog tips in welk format deze het beste te printen is?
Ik vind een papieren versie nog net zo handig want die heb je direct bij de hand, digitaal is zo'n gedoe altijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Printen?
Euh… Ik print al jaren niets meer, ik heb niet eens een printer meer.
Ik doe alles digitaal…
Maar als ik zou printen dan zou ik kiezen voor een optie waarbij alle kolommen, in staande/portrait modus van het papier, in ieder geval op 1 pagina komen (breedte) en de rijen over meerdere pagina's doorlopen…
Blijft toch traditie hequote:Op vrijdag 24 december 2021 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was er niet ergens een bingo voor t2000 uitspraken hier of zo? Dat wordt weer eens lekker afvinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dus jij zou liever zien dat een plaatje uit 2020 in 2021 pas rond 19XX erin kan komen? Een beetje zoals Kings & Queens dit jaar?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zeker niet gek om, zoals meerderen hier al suggereerden, nummers van hetzelfde jaar niet in de lijst toe te laten. Eendagsvliegen als een Despacito voegen werkelijk niks toe en zijn er na 2 jaar alweer uit. Uiteindelijk blijven er net zoals bij de andere decennia alleen de meest aansprekende nummers hangen.
Iets met kaf en koren scheiden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus jij zou liever zien dat een plaatje uit 2020 in 2021 pas rond 19XX erin kan komen? Een beetje zoals Kings & Queens dit jaar?
ja, als het nummer in kwestie nog enige relevantie heeft na een jaar en erin zit (weliswaar laag) dan fair play, kan ik er persoonlijk wel mee leven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus jij zou liever zien dat een plaatje uit 2020 in 2021 pas rond 19XX erin kan komen? Een beetje zoals Kings & Queens dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |