Wij (nu nog) een Seat Altea XLquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Renault Clio Estate jonguh!
De echte oudere jongere rijdt een Captur natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Renault Clio Estate jonguh!
Ach is niets mis mee hoor... ik heb het al lang losgelaten dat onze kinderen onze smaak hebben. Het tegendeel heeft zich inmiddels wel geopenbaard. Lang leven AirPodsquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat wij ons afzetten tegen onze ouders met onze muzieksmaak.
Ik ben zo bang dat de Pippies gaan puberen door heel november Sky Radio op te zetten.
Mooie auto!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef cafca het volgende:
[..]
De echte oudere jongere rijdt een Captur natuurlijk
Vannacht om 00:00 uurquote:
Hier weinig te klagen over de smaak van de jeugd. Wel ooit de klacht gehad: "Mijn vrienden zijn allemaal opgevoed met Michael Jackson en Madonna. Bij ons thuis werd alleen maar vage shit gedraaid"quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach is niets mis mee hoor... ik heb het al lang losgelaten dat onze kinderen onze smaak hebben. Het tegendeel heeft zich inmiddels wel geopenbaard. Lang leven AirPods
Dus dit klopt niet?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vannacht om 00:00 uurMaar de eerste 5 minuten kun je overslaan, dan is de mix van Bart Arends
Zo zijn wij ook begonnen, dus als je over tien jaar vragen over Volvo's of speciaalbiertjes hebt...quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef Het_Bokje het volgende:
OK, ik zal eerlijk zijn. Ik ben te gierig voor een V70, voorlopig moet ik het een Fiesta of Fiets doen
Lol, ik ben groot gebracht met Dire Straits, Sting etc. Dat afzetten tegen je ouders klopt wel, want uit mijn kamer kwam alleen maar Happyquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier weinig te klagen over de smaak van de jeugd. Wel ooit de klacht gehad: "Mijn vrienden zijn allemaal opgevoed met Michael Jackson en Madonna. Bij ons thuis werd alleen maar vage shit gedraaid"
Ohja, die ongein komt ook weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vannacht om 00:00 uurMaar de eerste 5 minuten kun je overslaan, dan is de mix van Bart Arends
Jawel het is nog steeds tussen 00:00 en 01:00 uur. Dit is ingecalculeerdquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?:
Chemical Brothers
Hey Boy Hey Girl Nummer 1991
25 dec
00:00 - 01:00
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier weinig te klagen over de smaak van de jeugd. Wel ooit de klacht gehad: "Mijn vrienden zijn allemaal opgevoed met Michael Jackson en Madonna. Bij ons thuis werd alleen maar vage shit gedraaid"
Je onderschat hoe ver pubers kunnen gaan om ouders het bloed onder hun nagels vandaan te halenquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar ik vind Miley eigenlijk net zo leuk als Miles. Dus ze zouden ook weinig overhouden om tegen me te gebruiken dan.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij heeft niet voor niets 2 weken vakantie gehad![]()
Die kans is zeker aanwezig. Ik vind de kinderen van mijn vrienden altijd heel liefquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je onderschat hoe ver pubers kunnen gaan om ouders het bloed onder hun nagels vandaan te halen
Dat klopt maar dat is een fase. Daarna wordt het weer leukerquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je onderschat hoe ver pubers kunnen gaan om ouders het bloed onder hun nagels vandaan te halen
Ik vind Miley in het algemeen nogal onderschat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar ik vind Miley eigenlijk net zo leuk als Miles. Dus ze zouden ook weinig overhouden om tegen me te gebruiken dan.
Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Het voelt voor mij toch als het debiele neefje dat even een paar minuten André van Duin mag nadoen op een bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |