Hebben jullie nog wat lekker lokaals uit Twente?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@:peaceman hier nog een bierliefhebber!
Nee! Och wat vreselijk balen en sneu zeg..quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx! Vooral voor haar want ze zou met ons meegaan. Dat kan nu niet.
Ja ik geloof van wel... Stanislaus bier en Eanske bier. Die koop ik regelmatig voor @peaceman.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat lekker lokaals uit Twente?
Klinkt goed! Ga er eens naar kijken!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik geloof van wel... Stanislaus bier en Eanske bier. Die koop ik regelmatig voor @:peaceman.
Ja en haar vorige vakantie ging door corona (mei 2020) ook al niet door. Ze mag waarschijnlijk niet op vakantie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee! Och wat vreselijk balen en sneu zeg..
Van Eanske bier is de 1325 erg fijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga er eens naar kijken!
Van Eanske bier vindt peaceman vooral 1325 erg lekker. Die brouwerij zit op zo'n 700 meter vanaf ons huis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga er eens naar kijken!
Peaceman elke dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van Eanske bier vindt peaceman vooral 1325 erg lekker. Die brouwerij zit op zo'n 700 meter vanaf ons huis.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Peaceman elke dag [ afbeelding ]
haha nee hoor.. zo erg is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Peaceman elke dag [ afbeelding ]
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha nee hoor.. zo erg is het ook weer niet.
Karmaliet is ook erg lekker en ken je Kaper Triple IPA van brouwerij Hoop? Ook erg fijn.
Nog niet! Is dit bij de betere kruidenier te krijgen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha nee hoor.. zo erg is het ook weer niet.
Karmaliet is ook erg lekker en ken je Kaper Triple IPA van brouwerij Hoop? Ook erg fijn.
Nee of je moet mazzel hebben. laatst samen met de buurman een doosje besteld. Brouwerij zit ergens in N-Holland geloof ik. Niet goedkoop maar wel erg lekker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog niet! Is dit bij de betere kruidenier te krijgen?
Is peaceman een bierliefhebber? Ik heb hem wel eens heineken zien drinken.... 🤔quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@:peaceman hier nog een bierliefhebber!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Is peaceman een bierliefhebber? Ik heb hem wel eens heineken zien drinken.... 🤔
Hij heeft sinds juni dit jaar speciaal bier ontdekt...quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Is peaceman een bierliefhebber? Ik heb hem wel eens heineken zien drinken.... 🤔
heerlijk he?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Burgerlijker kan het niet. Top2000+'speciaal'biertjes discussie, Volvo V40 gewassen in de straat en gaaaan!
Heb je daar problemen mee?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Burgerlijker kan het niet. Top2000+'speciaal'biertjes discussie, Volvo V40 gewassen in de straat en gaaaan!
En Albert Heijn dan? Hier heeft AH een enorm assortiment en bijna elke week wel een sociaal bier in de bonus. Peaceman vindt het nu erg leuk om boodschappen te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Helaas is de Noord Hollandse supermarktketen met en enorm assortiment speciaalbieren opgehouden te bestaan.
Er wordt wel eens gezegd dat wij ons afzetten tegen onze ouders met onze muzieksmaak.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Met een 'Sky Radio moeder' die daarbuiten alles pokkeherrie vindt, heb ik me weleens afgevraagd of ik stiekem geadopteerd ben
Renault Clio Estate jonguh!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik zie geen discussie, gewoon een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef Het_Bokje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat wij ons afzetten tegen onze ouders met onze muzieksmaak.
Ik ben zo bang dat de Pippies gaan puberen door heel november Sky Radio op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |