quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:22 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De eerste en de laatste! Boh!SPOILER: Thursday boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Moet je nagaan dat er nu hele generaties opgroeien die niet het genot van GGW of Shanes World Slumber Party gekend hebbenquote:
Rofl, die laatste ken zelfs ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:50 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er nu hele generaties opgroeien die niet het genot GGW of Shanes World Slumber Party gekend hebben
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:22 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jeej ik wordt gementioned, voel me vereerd!SPOILER: Thursday boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@NineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Jeej ik wordt gementioned, voel me vereerd!
@:NineGezien je een liefhebber lijkt te zijn heb ik je ook maar toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk filmpje btw![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Jeej ik wordt gementioned, voel me vereerd!
@:NineGoddamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me wants!It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
SPOILER: Friday on my mind ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]BAM.....!SPOILER: Friday on my mind ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:36 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Niet het juiste topic voor jou dit, even rust.
Mjajoh beterschap kerel, we zien je hier wel weer terug als je bloeddrukmeting laag uitvalt.quote:
SPOILER: Ondertussen, op de vrijmibo... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:42 schreef Toby56 het volgende:
Een beetje tiet, fenomenale billen, maar vooral...
... een prachtige herinnering aan mijn laatste vakantie in Zuid-Frankrijk.![]()
Camping municipal en Village-de-Rêve.
Bij Toutatis!![]()
[ afbeelding ]
https://imgbox.com/8N8RWKGv
SPOILER: Just another manic monday -_-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:34 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die spoilermeisjes.SPOILER: Just another manic monday -_-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
SPOILER: Ruby tuesday ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:39 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Meisje 1 en de spoiler!SPOILER: Ruby tuesday ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar de eerste dan mag je andere meiden de rest delen met de rest van 't topicquote:
SPOILER: Wednesday Boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:28 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Wednesday Boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dames 3 & 4.SPOILER: Wednesday Boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Drie en de spoiler!SPOILER: Wednesday Boobies ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Friday on my mind... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:21 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nummers 2 en 3!SPOILER: Friday on my mind... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow my gowd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:18 schreef Toby56 het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://imgbox.com/khk3pGNV
https://imgbox.com/g/HfTAJy3OeH
SPOILER: Here comes the weekend ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:08 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dame nr4 isSPOILER: Here comes the weekend ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:08 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Laatste meisje en de spoiler!SPOILER: Here comes the weekend ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Klopt. Ben in het weekend idd zelden op FOK! of achter de PC te vinden, maar vandaag toevallig welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:21 schreef ludovico het volgende:
Nine, ben je met weekend verlof? Slaap je uit?
SPOILER: Hola ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Competitie... en voor elck wat wils.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zalig deze gezonde competitie tussen borsten
Competitie? Lijkt me eerder een geval van: "the more the merrier"quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zalig deze gezonde competitie tussen borsten
Zo is dat. Kleine tetten, grote tetten. Voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Competitie? Lijkt me eerder een geval van: "the more the merrier"
Ik zit nog teveel in de Viola-modus vandaag, dus ik zou me verder eigenlijk van commentaar moeten onthouden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Competitie? Lijkt me eerder een geval van: "the more the merrier"
Beetje groot eh?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zit nog teveel in de Viola-modus vandaag, dus ik zou me verder eigenlijk van commentaar moeten onthouden.
Niettemin geef ik wel toe, dat zij met haar voorgevel voor mij zo'n beetje de ideale boezem (re)presenteert.![]()
Dubbel D, of E, hoe u het maar noemen wilt.
Zo'n beetje.
[ afbeelding ]
https://imgbox.com/lRNwGMwq
Och Jezus...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beetje maar.
[ afbeelding ]
https://imgbox.com/VnCme5Mf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die eerste gif van tetjes ziet er wel heel jong uit imho. Verder gewoon weer keurig en vooral dat laatste meisje zou ik wel mee flirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Tettenfluisteraar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die eerste gif van tetjes ziet er wel heel jong uit imho. Verder gewoon weer keurig en vooral dat laatste meisje zou ik wel mee flirten
Vrijwilligerswerk.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nummer 6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sunday, Red Boobie Sunday... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2022 15:18 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tering... allemaal even lekker!SPOILER: Sunday, Red Boobie Sunday... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt nog best goed ook eigenlijkquote:
Reeds ingevuld deze functie. Maar, zo goed als ik ben, bied ik je een stageplaats aan. Alleen moet je niet vies zijn van een goed setje tieten. Als ze hangen toch het positieve er van inzien en eventueel je schouders er onder zodat ze toch nog wulps vooruit staan.quote:
Ik heb niet zoveel tegen hangende tieten eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:37 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt nog best goed ook eigenlijk
[..]
Reeds ingevuld deze functie. Maar, zo goed als ik ben, bied ik je een stageplaats aan. Alleen moet je niet vies zijn van een goed setje tieten. Als ze hangen toch het positieve er van inzien en eventueel je schouders er onder zodat ze toch nog wulps vooruit staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat laatste meisje wat een poezelig klein miensje heeft zijSPOILER: Sunday, Red Boobie Sunday... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder uiteraard weer keurig mooie jenkers. Zo zien we ze graag
Ook in moeilijke tijden.
Uiteraard. Karakter gaat voor alles.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen hangende tieten eigenlijk.
Maar het gaat om het karakter van de dame natuurlijk. Ze moet wel een goed hartje hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En toch weer meid nummer 1 die de kroon...eh...euh der tieten spantSPOILER: Sunday, Red Boobie Sunday... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afspraak tandarts verzetten
SPOILER: Yet Another Monday... -_-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Angela Jolie ^_^
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Laatste meisje en de spoiler maken mij weer blij.SPOILER: Yet Another Monday... -_-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rest stelt je teleur? Ik vind ze stuk voor stuk lekker.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laatste meisje en de spoiler maken mij weer blij.
Niet persé teleur. Vind die andere meisjes nu eenmaal mooier.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En de rest stelt je teleur? Ik vind ze stuk voor stuk lekker.
Stel je mag die 'mooiere' meisjes neuken, op voorwaarde dat je eerst die anderen neukt.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persé teleur. Vind die andere meisjes nu eenmaal mooier.
Zou mijn vriendin niet goed vinden.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Stel je mag die 'mooiere' meisjes neuken, op voorwaarde dat je eerst die anderen neukt.
Elke avond één en dan in het weekend jouw voorkeurmeisjes ter afsluiting.
Zou je op het aanbod ingaan?
Onder de plak zittenquote:Op maandag 24 januari 2022 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou mijn vriendin niet goed vinden.
Al zou ik getrouwd zijn zou ik nog volmondig JA roepen. Ik zou dan gewoon 'opgesloten' zitten op kantoor en facilitair verneukt de boel.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Stel je mag die 'mooiere' meisjes neuken, op voorwaarde dat je eerst die anderen neukt.
Elke avond één en dan in het weekend jouw voorkeurmeisjes ter afsluiting.
Zou je op het aanbod ingaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |