Wat zijn dan echte vrouwen volgens jou?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:32 schreef Sfancta het volgende:
Er worden nog steeds geen echte vrouwen gepost zie ik![]()
![]()
@:Nine. ik wil me alleen aanmelden als je ook fatsoenlijke plaatst
Niet die kinderen die hier gepost worden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zijn dan echte vrouwen volgens jou?
Kort pittige uitgezakte dominatrix Ria's en grannies in een strak leren of latex outfitjequote:Op donderdag 27 januari 2022 11:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat zijn dan echte vrouwen volgens jou?
Kom maar met een voorbeeld van de echte vrouw.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niet die kinderen die hier gepost worden.
Gebitje in het bekende glaasje water op het nachtkastje.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kort pittige uitgezakte dominatrix Ria's en grannies in een strak leren of latex outfitje
Had ie al eens gepost in deze reeks namelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Kom maar met een voorbeeld van de echte vrouw.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kort pittige uitgezakte dominatrix Ria's en grannies in een strak leren of latex outfitje
Een aantal zagen er toch echt uit alsof ze de pensioenleeftijd al bereikt hadden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:46 schreef Sfancta het volgende:
Geen grannies en vanalles en hoeft ook geen leren of latex ding te zijn.
Die melkkoeien? Pass.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Had ie al eens gepost in deze reeks namelijk.
Edit: Inclusief beeldmateriaal![]()
Die arme beesten hebben ook gevoelens...quote:
SPOILER: Deze keer maar in een spoiler... :rOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is dan nog een van de beter uitziende...![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die arme beesten hebben ook gevoelens...
Ik dacht dat wij vrienden waren.SPOILER: Deze keer maar in een spoiler... :rOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Juist daarom zette ik het in een spoiler. En daarbij je vroeg zelf om een voorbeeldquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik dacht dat wij vrienden waren.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Kom maar met een voorbeeld van de echte vrouw.
True, maar had gehoopt dat jij niet het voorbeeld zou posten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Juist daarom zette ik het in een spoiler. En daarbij je vroeg zelf om voorbeelden
Fair enoughquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:59 schreef LordofLeaves het volgende:
True, maar had gehoopt dat jij niet het voorbeeld zou posten.
SPOILER: Bonus picas voor LordofLeaves ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Als je als man niet op tenminste één van bovenstaande dames je kunstje kunt doen, dan heb je IMHO waarschijnlijk een genetisch defect. Of corona waardoor je al je smaak hebt verloren. En anders moet je wellicht nog uit de kast komen ofzo![]()
SPOILER: Iets met puntige knieën... :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, scheelt dat jij en ik smaak hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Fair enough
Maar zoals je ziet denk ik niet dat de animo erg hoog zal zijn bij de leden van de tetten-crew![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:59 schreef Nine. het volgende:
Maar genoeg SC, back on topic! Dus bij dezen wat bonus picas om het goed te maken @:lordofleaves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Oehhh... 3,4,5 en de spoiler!SPOILER: Bonus picas voor LordofLeaves ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Als je als man niet op tenminste één van bovenstaande dames je kunstje kunt doen, dan heb je IMHO waarschijnlijk een genetisch defect. Of corona waardoor je al je smaak hebt verloren. En anders moet je wellicht nog uit de kast komen ofzo![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Tetten van dat eerste meisje ogen prima.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:50 schreef Toby56 het volgende:
Ik lever het commentaar er maar vast bij.
"Veels te kleine tieten".
[ afbeelding ]
"Gotsamme, veels te beeldvullend."
[ afbeelding ]
https://imgbox.com/g/7A2uMovKEr
Jazeker, maar er zullen zat FOKkers zijn die ze veel groter willen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tetten van dat eerste meisje ogen prima.
Groot genoeg. Zien er prima uit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jazeker, maar er zullen zat FOKkers zijn die ze veel groter willen.
SPOILER: Het is weer tijd voor de vrijmibo ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Laatste meisje en de spoiler.SPOILER: Het is weer tijd voor de vrijmibo ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |