SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Shit, op m'n broek geknoeid.. nu heb ik een plakbeen/broek
Niets, echt super normaalquote:
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard belegquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pindakaas en jam ken ik wel. Maar kaas en jam nog niet
Als jij het lekker vindt, is het allemaal primaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard beleg
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt, is het allemaal prima
Boterham met plakbroekquote:Op donderdag 23 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*
nee was bezig met mijn ziekenhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Kun je de dokters ook namen geven?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was bezig met mijn ziekenhuis
Nee. Zit even te gamen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Was een plakbroek niet Liesje haar afdelingquote:
hmm denk het? Je kan ze ook gekke pakjes aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de dokters ook namen geven?
wat ga je maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens koken voor mezelf
Gadver nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
The floor is LAVAquote:
Slaap je dan vannacht wel?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef gianni61 het volgende:
misschien vandaag een kwiwietje doen
Kun je je tv helemaal aan de andere kant van de kamer zettenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef mschol het volgende:
yay weer normaal internet 🥳 (en gratis kabel van 7,5m om tv aan te sluiten)
vast wel. ik moet nog wel wat uren inhalen geloof ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef gianni61 het volgende:
misschien vandaag een kwiwietje doen
Pff wat een tijdstip.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookOm 5u gaat de wekker weer.
Dan is het nog nachtquote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen wekkerquote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloersquote:
Ik probeer wakker te worden voordat die afgaat, klinkt een beetje als het noodalarm van een kerncentrale ofzoquote:
nou ja, dat staatie ookquote:Op donderdag 23 december 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je tv helemaal aan de andere kant van de kamer zetten
alhoewel, misschien voor de zekerheid toch maar zetten. moet om 9:10 in het gemeentehuis zijnquote:
dat had ik vroeger wel nodig om wakker te worden. tegenwoordig helemaal zen met mijn wake up lightquote:Op donderdag 23 december 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer wakker te worden voordat die afgaat, klinkt een beetje als het noodalarm van een kerncentrale ofzo
vroeger geprobeerd, werd ik alleen maar chagerijniger vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik vroeger wel nodig om wakker te worden. tegenwoordig helemaal zen met mijn wake up light
hebben jullie het niet zelf gedaan?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Project oven begint al goed. "Dat hebben ze er goed ingebeunhaasd".
De keuken (en nu overleden oven) zat er al in toen kerel het huis kocht, dit is commentaar op de dode oven.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben jullie het niet zelf gedaan?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2021 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De keuken (en nu overleden oven) zat er al in toen kerel het huis kocht, dit is commentaar op de dode oven.
wachten op aanbiedingen..quote:Op donderdag 23 december 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ziet er tof uit maar hij is 20 euro
https://www.gamebyte.com/(...)4-flUWVS0PdRkTsbP9YI
Neuh, kerel is handig zat om het zelf te doen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gelukkigDacht dat je toch iemand de oven er in had laten zetten en dat het slecht gedaan was :p
Rare spelletjes speel jij, eerst eentje waar je een huis moet verbouwen en verven en nu eentje waarbij je verhuisdozen moet inpakkenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ziet er tof uit maar hij is 20 euro
https://www.gamebyte.com/(...)4-flUWVS0PdRkTsbP9YI
uitpakkenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare spelletjes speel jij, eerst eentje waar je een huis moet verbouwen en verven en nu eentje waarbij je verhuisdozen moet inpakken
dus hij gaat de nieuwe er goed in beunhazen?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, kerel is handig zat om het zelf te doen.
Ovens zijn ook niet zo heel lastig, dat is gewoon de oven er in schuiven, stekker in het stopcontact en een paar schroefjes vastdraaienquote:Op donderdag 23 december 2021 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, kerel is handig zat om het zelf te doen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus hij gaat de nieuwe er goed in beunhazen?
ze kan ook soldier of fortune gaan spelen; iets wat gedateerd maar past beter in haar lichaamsdelen verzamelen hobby...quote:Op donderdag 23 december 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare spelletjes speel jij, eerst eentje waar je een huis moet verbouwen en verven en nu eentje waarbij je verhuisdozen moet inpakken
Oh ja dan is het veel normaler inderdaadquote:
Ja dat huizen opknappen is ook best rustgevend. Beetje verven,. beetje opruimen etcquote:Op donderdag 23 december 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja dan is het veel normaler inderdaad
Tot die conclusie komt 'ie nu ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ovens zijn ook niet zo heel lastig, dat is gewoon de oven er in schuiven, stekker in het stopcontact en een paar schroefjes vastdraaien
Maar als je dat in je eigen huis moet doen is het weer miepenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat huizen opknappen is ook best rustgevend. Beetje verven,. beetje opruimen etc
koop stuurtje, koop eurotruck.. ook zen en rustgevendquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat huizen opknappen is ook best rustgevend. Beetje verven,. beetje opruimen etc
afhankelijk van hoe e.e.a. gemaakt is moet je em eerst in stopcontact prikken en daarna erin schuivenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ovens zijn ook niet zo heel lastig, dat is gewoon de oven er in schuiven, stekker in het stopcontact en een paar schroefjes vastdraaien
Ja even afhankelijk van waar het stopcontact zitquote:Op donderdag 23 december 2021 19:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
afhankelijk van hoe e.e.a. gemaakt is moet je em eerst in stopcontact prikken en daarna erin schuiven
ja dat doe ik niet met een paar muisklikkenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je dat in je eigen huis moet doen is het weer miepen
Eigenlijk is alle keukenapparatuur vrij eenvoudig te installeren, alleen vaatwasser is wat lastiger door het waterpas zetten en gasfornuis is wat meer werk met de gasslang goed aansluiten.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot die conclusie komt 'ie nu ja.![]()
Iets met nooit eerder hoeven doen ditdat.
"Gewoon neerzetten". Het is dat de keuken er nu niet op ingericht is, maar ik heb liever 'losse' apparatuur.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is alle keukenapparatuur vrij eenvoudig te installeren, alleen vaatwasser is wat lastiger door het waterpas zetten en gasfornuis is wat meer werk met de gasslang goed aansluiten.
Keukenkraan is lastig, deze belandt vaak ad verkeerde kant vh blad.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is alle keukenapparatuur vrij eenvoudig te installeren, alleen vaatwasser is wat lastiger door het waterpas zetten en gasfornuis is wat meer werk met de gasslang goed aansluiten.
Nee maar dat is voor ons als mensheid gewoon veiligerquote:
Ik begin er niet eens aan.. gaat geheid foutquote:Op donderdag 23 december 2021 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En dit zou ik zelf qua moeilijkheidsgraad ook wel kunnen, maar dat gewicht he.
preciesquote:Op donderdag 23 december 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is voor ons als mensheid gewoon veiliger
Zo hebt de Ikea het gewoon gezaagdquote:Op donderdag 23 december 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Keukenkraan is lastig, deze belandt vaak ad verkeerde kant vh blad.
Dat is even een klassier.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ze kan ook soldier of fortune gaan spelen; iets wat gedateerd maar past beter in haar lichaamsdelen verzamelen hobby...
Hier niet, leek wel drukker dan vorig jaar maart toen iedereen dacht dat binnen 2 uur de schappen leeg zouden zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Was wel heerlijk rustig net in de AH, wat een verademing tov vanmiddag
Klassier?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is even een klassier.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier niet, leek wel drukker dan vorig jaar maart toen iedereen dacht dat binnen 2 uur de schappen leeg zouden zijn.
Man man man.
Stel je voor, dat je een keer een jaar geen 200 kilo zalm en 30 kilo Viennetta in je bek douwt, oh oh oh oh wat zou dat toch erg zijn.
Altijd ons zonnestraaltjequote:Op donderdag 23 december 2021 19:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier niet, leek wel drukker dan vorig jaar maart toen iedereen dacht dat binnen 2 uur de schappen leeg zouden zijn.
Man man man.
Stel je voor, dat je een keer een jaar geen 200 kilo zalm en 30 kilo Viennetta in je bek douwt, oh oh oh oh wat zou dat toch erg zijn.
Oven op je teen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan.. gaat geheid fout
Ik kan het ook wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan denk ik alles wel installeren, een hele keuken incl apparatuur, aftimmering en tegelwerk.
Maar doek nie
Dit is modusquote:Op donderdag 23 december 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd ons zonnestraaltje
Die ín supermarkten zijn sowieso open.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
Even he... is een slijterij ook essentieel????
LIgt er aan aan wie je het vraagtquote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
volgens mij niet.. maar AH verkoopt ook drank..quote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
Die bij mij in de super zit heeft niet altijd echt watquote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ín supermarkten zijn sowieso open.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
en daarbuiten ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ín supermarkten zijn sowieso open.
De essentiële zakenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Ama het volgende:
Coffeeshop en slijterij zijn gewoon open.
Voor DTS wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
zal wel druk zijn morgen.quote:
je kunt zeggen wat je wil, maar kerst in sommige families alleen maar draaglijk als er minimaal 1 fles wijn per persoon in zit.quote:
Ja en sportschool niet, voor de gezondheid hč?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
sportschoolquote:Op donderdag 23 december 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en sportschool niet, voor de gezondheid hč?
maar die heb je niet nodig.. ren gewoon een rondje, til je kinderen op als gewichten of ga je bank versjouwen ofzo..quote:Op donderdag 23 december 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en sportschool niet, voor de gezondheid hč?
buiten sporten gaat wel een stuk makkelijker dan zelf jenever stokenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die heb je niet nodig.. ren gewoon een rondje, til je kinderen op als gewichten of ga je bank versjouwen ofzo..
Leeft Joop nog wel en is ie niet geplet door een recalcitrante oven?quote:
Nou ja het laatste wat je wilt doen is verslaafde hun fix afnemen.quote:
Heb een thuis sport ruimte met halsters, gewichten, tv, airco en dat werkt goed, maar liefst ben ik buiten. Deze week drie keer overdag tussenuit gepiept om te gravelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die heb je niet nodig.. ren gewoon een rondje, til je kinderen op als gewichten of ga je bank versjouwen ofzo..
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft Joop nog wel en is ie niet geplet door een recalcitrante oven?
goeie tipquote:Op donderdag 23 december 2021 19:33 schreef Ygritte het volgende:
Yooo @:bitterbal, je uitpakspel zit in de gamepass![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem proberen
Oven is nu aan z'n schoonmaakrondje bezig.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft Joop nog wel en is ie niet geplet door een recalcitrante oven?
Ik zou 1 'slijterij' of 'coffeeshop' per regio open houden, die eigenlijk ontwenningsklinieken zijn, en er alle verslaafden in lokken en opsluiten voor een maand of 2quote:Op donderdag 23 december 2021 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het laatste wat je wilt doen is verslaafde hun fix afnemen.![]()
Ontwenning is een stuk gevaarlijker dan corona.
Ook leuk maar minder spannend dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste kerstdag mijn moeder. Tweede kerstdag schoonouders.
O ja, die heb ik ook al 1.5 maand niet gebeldquote:Op donderdag 23 december 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Net even een uurtje met mijn oma aan de telefoon gehangen.
Heb jij een zelfreinigende oven?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oven is nu aan z'n schoonmaakrondje bezig.
Evil dr. Kwiwiquote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou 1 'slijterij' of 'coffeeshop' per regio open houden, die eigenlijk ontwenningsklinieken zijn, en er alle verslaafden in lokken en opsluiten voor een maand of 2
De droom.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een zelfreinigende oven?
en daarom ben jij niet de burgemeester van foquevillequote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou 1 'slijterij' of 'coffeeshop' per regio open houden, die eigenlijk ontwenningsklinieken zijn, en er alle verslaafden in lokken en opsluiten voor een maand of 2
En die arme omaatjes hun advocaatje ontzeggen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lokken ookquote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarom ben jij niet de burgemeester van foqueville
Die komen vanzelf wel als ze horen dat het de enige is die open isquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lokken ookeen spoor van drugs op de grond kruimelen of zo?
"Schoon"branden. Blijkbaar moet 'ie voor gebruik een uur op 180 graden draaien? Ik doe gewoon braaf wat het boekje zegt.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een zelfreinigende oven?
Advocaat kun je in de supermarkt kopen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die arme omaatjes hun advocaatje ontzeggen.
Goedkoop bier en wijn ook, de hardcore verslaafden gaan toch niet voor prijzig spul.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Advocaat kun je in de supermarkt kopen.
Zelfreinigende cavia’squote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mn lip splijt weer eens open ineens
Doet zeerquote:
lekker de hele kerst schultenbrau klappenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoop bier en wijn ook, de hardcore verslaafden gaan toch niet voor prijzig spul.
Jenever drinken die toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoop bier en wijn ook, de hardcore verslaafden gaan toch niet voor prijzig spul.
Mag wel wat meer alcohol inzitten.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker de hele kerst schultenbrau klappen
Alcohollisten kunnen slecht alcohol verdragen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jenever drinken die toch?
dan pak je de blauwe blikkenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag wel wat meer alcohol inzitten.
Ja iddquote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een beetje spul op smeren dan
Als je geen wissels hebt kunnen zo ook niet bevriezen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Atlas? Bavaria 8.6 is ook een topper.
Doe maar rustig Scrooge.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Staan mensen naar de kerk te gapen want de ramen zijn zo mooi verlicht voor de feestdagen. Klik klik foto maken.
DAT IS ELKE AVOND ZO, HET HELE JAAR DOOR, STELLETJE DEBIELEN!
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alcohollisten kunnen slecht alcohol verdragen.
Klinkt gek maar is wel zo
Dus vaak bier en witte wijn enzo
Geen loonsverhoging voor jou Bob Cratchit.Equote:Op donderdag 23 december 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe maar rustig Scrooge.
en en en en?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:33 schreef Ygritte het volgende:
Yooo @:bitterbal, je uitpakspel zit in de gamepass![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga hem proberen
geen domme vragen stellen, los weet alles.quote:
Dat is toch niet te zuipen?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:51 schreef gianni61 het volgende:
blauw is 8 procent geloof ik, bruin over de 10
De lui die alleen halve liters goedkoop slobberbier komen kopen.quote:
nee, over het algemeen ben ik geen fan van de goedkope zware bieren.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zuipen?
Je moet wat om goedkoop alcohol in je systeem te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zuipen?
Ik vind eigenlijk alles zwaarder dan een normaal pilsje niet lekkerquote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, over het algemeen ben ik geen fan van de goedkope zware bieren.
Maar mn zwager heeft het meestal wel in huis en die blauwe is best nog wel redelijk
Paar flessen Listerine jatten.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wat om goedkoop alcohol in je systeem te krijgen.
Ik denk dat een paar halve liters makkelijker is. Spul kost geen drol ook he.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flessen Listerine jatten.
Achterhoekstraatleef zekerquote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen domme vragen stellen, los weet alles.
Krijg je wel een frisse adem vanquote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flessen Listerine jatten.
Winwin.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je wel een frisse adem van
6,5 tot 8,5% is prima, daar boven wordt het wat minderquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles zwaarder dan een normaal pilsje niet lekker
Ik drink eigenlijk nauwelijks bier, maar de keren dat ik het drink het ik het liefst een gitzwarte zware stoutquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles zwaarder dan een normaal pilsje niet lekker
Denk dat ik het op 1 hand kan tellenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit jaar bijzonder weinig alcohol gedronken
Had van de week Motor oil van moersleutel. die was niet onaardigquote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwoah, een goeie zware stout gaat er wel in hoor.
je hebt nog ruim een week om het gemiddelde wat op te krikken.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Dit jaar wel minder gedronken.
Ze hebben meerdere Motorolies.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had van de week Motor oil van moersleutel. die was niet onaardig
Ik geen druppel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit jaar bijzonder weinig alcohol gedronken
Had laatst (septemberquote:Op donderdag 23 december 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nauwelijks bier, maar de keren dat ik het drink het ik het liefst een gitzwarte zware stout
je hebt er iig 1 of 2 die je spreektquote:Op donderdag 23 december 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, die heb ik ook al 1.5 maand niet gebeld
Guinness is ook geen geweldige stout.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had laatst (september) een Guinness. Maar vond het na een paar slokken toch niet zo lekker.
Deze heb ik nog een paar flesjes van staan, die is echt lekkerquote:Op donderdag 23 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had laatst (september) een Guinness. Maar vond het na een paar slokken toch niet zo lekker.
En dat ja, slappe lauwe meukquote:Op donderdag 23 december 2021 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Guinness is ook geen geweldige stout.
Ohw, geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere Motorolies.Prima bier wel, we delen wel altijd zo'n blik.
Zijn streekgenoten van me.
Zo'n dikke stout, prrrrquote:
Dudor ook, elke dag weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef gianni61 het volgende:
Het vuurwerk buiten begint zwaarder te worden.
nog zwaarder en mn ramen klappen hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef gianni61 het volgende:
Het vuurwerk buiten begint zwaarder te worden.
Zou eigenlijk weer eens langs de Caigny is Essen moeten, daar hebben ze altijd een mooi aanbodquote:
Zal gezien de locatie wel exportblik zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw, geen idee.
Dit was gewoon van bij de appie
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat de (kapotte) lever alcohol slecht kan afbreken.
Doe maar een goed zware neipa en ik kom de kerstdagen wel doorquote:Op donderdag 23 december 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal gezien de locatie wel exportblik zijn.Ze zijn in ieder geval lekker bezig, ook al vind ik het jammer dat ze eigenlijk alleen maar stouts doen. Anderzijds, dit truukje kunnen ze.
Beiden ?quote:
En je kunt tot op zekere hoogte het ook wel verbergen voor je omgeving. Collega van mij is ook alcoholist, veel meer dan alcohol heeft 'ie niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar je bouwt wel tolerantie op.
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
Cliché kerstfilm staat hier aan.
Ik kijk zo meteen RTL4 met @Amaquote:Op donderdag 23 december 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
"Mag" uiteraard.quote:
Komt er iets leuks dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk zo meteen RTL4 met @:Ama
Pleonasme dit.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
Chantal Janzenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt er iets leuks dan?
Die Hard?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent in de minderheidquote:
Hier ookquote:
Ze vroeg iets leuksquote:
Het is pas kerst als Hans Grüber van de nakatomi tower dondertquote:
Ik als FEE mod heb het laatste woord daarover en mijn oordeel is dat die hard een kerstfilm isquote:
Ligt er aan wat je leuk vindtquote:
Geen speld tussen te krijgenquote:
Gezellig ❤️quote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk zo meteen RTL4 met @:Ama
Dat zijn toch van die films die zo zoet zijn dat je spontane diabetes krijgt en het glazuur van je tanden vliegt?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
dit soort films verkopen wij heel veel nu:
https://www.hallmarkmoviesandmysteries.com/miracles-of-christmas
wtf enzo
Hmm... Blond vrouwtje in een rode jurk en een dude met wat donkerder haar in het groen of blauw. Ik zie een patroon.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef mschol het volgende:
dit soort films verkopen wij heel veel nu:
https://www.hallmarkmoviesandmysteries.com/miracles-of-christmas
wtf enzo
volgens mij wel ja.. met van die C filmcast ookquote:Op donderdag 23 december 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die films die zo zoet zijn dat je spontane diabetes krijgt en het glazuur van je tanden vliegt?
wie?!?!?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
MET FUCKING BRUCE CAMPBELL
https://www.hallmarkmoviesandmysteries.com/one-december-night
Ik ga direct kijken!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik liever nog een keer Evil Dead aanzet.quote:
Gewoon full Kirby.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had de rest van mijn kerstchocolaatjes best op willen eten, maar met uiterste zelfdiscipline heb ik ze terug in de kast gezet.
Groovy!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik liever nog een keer Evil Dead aanzet.
Gewoon één keer goed liefhebben (in je maag) en daarna uit het oog, uit het hart.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer ze te vergeten
Ik vind die eerste film zo naarquote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die eerste film zo naarkomt denk ik door die verrotte special effects en door de ptss die ik er als elfjarige aan heb overgehouden.
Ik ga nog niet slapen, maar het is hier heerlijk warmquote:
...18 graden?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen, maar het is hier heerlijk warm
Mijn broer is ruim zes jaar ouder en kwam thuis met vage gekopieerde horrorfilms. Wat bezielde m'n ouders.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze sowieso pas later 'ontdekt', toen was ik al gecharmeerd van matigheid.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die eerste film zo naarkomt denk ik door die verrotte special effects en door de ptss die ik er als elfjarige aan heb overgehouden.
Ik zat op m'n dertiende bij Seven in de bioscoop. Hadden ze ook iets verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]11 jaar is een beetje te jong voor die film.
Hehehehe. Nee, ik heb het helemaal zelf ontdekt. Lang leve de videotheek.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broer is ruim zes jaar ouder en kwam thuis met vage gekopieerde horrorfilms. Wat bezielde m'n ouders.
17 gradenquote:
Ik was dus wel in bed aan het etenquote:
Ik heb niet zoveel met die films, al kan ik soms wel genieten van een lekkere foute grindhouse film met veel te veel gorequote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze sowieso pas later 'ontdekt', toen was ik al gecharmeerd van matigheid.
Mijn videotheek rook naar zweet en er zat een of andere kale creep inquote:Op donderdag 23 december 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Nee, ik heb het helemaal zelf ontdekt. Lang leve de videotheek.
Ik had gisteren triple chocolate taart in bed.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was dus wel in bed aan het eten
Vandaar al die angsten!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat op m'n dertiende bij Seven in de bioscoop. Hadden ze ook iets verkeerd ingeschat.
Nee, die bij ons was netjes. Al waren sommige doosjes wel een beetje... dubieus.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn videotheek rook naar zweet en er zat een of andere kale creep in
#trauma
De decadentiequote:Op donderdag 23 december 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren triple chocolate taart in bed.
Het is voor mij allemaal komedie.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met die films, al kan ik soms wel genieten van een lekkere foute grindhouse film met veel te veel gore
Illegaal ?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die bij ons was netjes. Al waren sommige doosjes wel een beetje... dubieus.
quote:
Brucequote:Op donderdag 23 december 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
MY NAME IS BRUCE!quote:
Ash Vs evil dead was ook leukquote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft geweldig. Was toen elf (oma vertelt) en die film heeft echt m'n liefde voor films aangewakkerd. Was met school naar de bioscoop, groep acht ofzo, volle zaal. En later nog een keer geweest met m'n zus en m'n nichtjes. Heerlijke film. Paar jaar geleden nog in 3D gezien. Elke keer genieten. En het boek is nog veel beter.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de enige film waarvan ik onder de indruk was, was Jurassic Park om een of andere reden. Al was ik 6 toen die uitkwam en volgens mij ook serieus jong gezien, dus eh.
Meer gepoogd om schoon te maken, maar dat dat net niet lekker gelukt was. Wat plakkerig enzo.quote:
Heb je toen al die slechte horrorfilms gekeken? Braindead etc?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Nee, ik heb het helemaal zelf ontdekt. Lang leve de videotheek.
Hele dekbed onder?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren triple chocolate taart in bed.
Bij Seven was ik al verpest, die vond ik niet eng. Daarna heb ik ook gewoon altijd meegekeken als er weer iets vaags was gehuurd.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaar al die angsten!Ik had al last van de film Arachnaphobia toen ik 12 was, maar toen had ik m'n lenzen niet in en kon ik net niet goed zien wat er gebeurde.
Ja omdat het gewoon zo over the top is dat het hilarisch wordtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij allemaal komedie.
Naja, ik had de videotheek op een gegeven moment wel "uit".quote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je toen al die slechte horrorfilms gekeken? Braindead etc?
Je bent wel een beetje onhandig dusquote:
Oh, neuh, ook niet perse over the top spul.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon zo over the top is dat het hilarisch wordt
Heb niet geknoeid hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje onhandig dus
Ja dat was wel jammer. Was hier ookquote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik had de videotheek op een gegeven moment wel "uit".Ze hadden helaas niet zo'n enorm assortiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |