SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Shit, op m'n broek geknoeid.. nu heb ik een plakbeen/broek
Niets, echt super normaalquote:
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard belegquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pindakaas en jam ken ik wel. Maar kaas en jam nog niet
Als jij het lekker vindt, is het allemaal primaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard beleg
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt, is het allemaal prima
Boterham met plakbroekquote:Op donderdag 23 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*
nee was bezig met mijn ziekenhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Kun je de dokters ook namen geven?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was bezig met mijn ziekenhuis
Nee. Zit even te gamen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Was een plakbroek niet Liesje haar afdelingquote:
hmm denk het? Je kan ze ook gekke pakjes aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de dokters ook namen geven?
wat ga je maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens koken voor mezelf
Gadver nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
The floor is LAVAquote:
Slaap je dan vannacht wel?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef gianni61 het volgende:
misschien vandaag een kwiwietje doen
Kun je je tv helemaal aan de andere kant van de kamer zettenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef mschol het volgende:
yay weer normaal internet 🥳 (en gratis kabel van 7,5m om tv aan te sluiten)
vast wel. ik moet nog wel wat uren inhalen geloof ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 18:35 schreef gianni61 het volgende:
misschien vandaag een kwiwietje doen
Pff wat een tijdstip.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookOm 5u gaat de wekker weer.
Dan is het nog nachtquote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen wekkerquote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloersquote:
Ik probeer wakker te worden voordat die afgaat, klinkt een beetje als het noodalarm van een kerncentrale ofzoquote:
nou ja, dat staatie ookquote:Op donderdag 23 december 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je tv helemaal aan de andere kant van de kamer zetten
alhoewel, misschien voor de zekerheid toch maar zetten. moet om 9:10 in het gemeentehuis zijnquote:
dat had ik vroeger wel nodig om wakker te worden. tegenwoordig helemaal zen met mijn wake up lightquote:Op donderdag 23 december 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer wakker te worden voordat die afgaat, klinkt een beetje als het noodalarm van een kerncentrale ofzo
vroeger geprobeerd, werd ik alleen maar chagerijniger vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik vroeger wel nodig om wakker te worden. tegenwoordig helemaal zen met mijn wake up light
hebben jullie het niet zelf gedaan?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Project oven begint al goed. "Dat hebben ze er goed ingebeunhaasd".
De keuken (en nu overleden oven) zat er al in toen kerel het huis kocht, dit is commentaar op de dode oven.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben jullie het niet zelf gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |