SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Shit, op m'n broek geknoeid.. nu heb ik een plakbeen/broek
Niets, echt super normaalquote:
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard belegquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pindakaas en jam ken ik wel. Maar kaas en jam nog niet
Als jij het lekker vindt, is het allemaal primaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2x vloeibaar beleg op elkaar vind ik vreemder dan 1 vloeibaar en 1 hard beleg
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt, is het allemaal prima
Boterham met plakbroekquote:Op donderdag 23 december 2021 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*gaat weer verder met genieten van het jam en kaas bammetje*
nee was bezig met mijn ziekenhuisquote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Kun je de dokters ook namen geven?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was bezig met mijn ziekenhuis
Nee. Zit even te gamen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil.. is iedereen nu snel ook een boterham met jam en kaas aan het maken?
Was een plakbroek niet Liesje haar afdelingquote:
hmm denk het? Je kan ze ook gekke pakjes aantrekkenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de dokters ook namen geven?
wat ga je maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens koken voor mezelf
Gadver nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
The floor is LAVAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |