SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Sylvana.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie zouden moeten kiezen tussen stemmen op Sylvana en stemmen op Baudet?
Zeg het maar.
Sylvanaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
Sylquote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogmaals want dit leest geen hond:
Zeg het maar.
Ik haat Sylvana, maar dat maakt haar geen slechte politicus.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende: Ik vind dat Sylvana het boven verwachting doet overigens, hoewel ze de laatste tijd weer bloedirritant en debiel doet.
Kingfloplandquote:
Namen van de honden: Sylvia & Patriciaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg net via de app van dit gebouw mee dat iemands honden het trappenhuis hebben ondergepist
PolitiCA!! (lees dit met een krijsstem en een pruilend mondje)quote:Op donderdag 23 december 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Sylvana, maar dat maakt haar geen slechte politicus.
Maar ik walg van haar.
Dan maak ik geen keuze. Witchergenotquote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
Dan stem ik niets. Er zijn grenzen hequote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
Op volgorde waar ik nooit op zou stemmen:quote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar.
Waarom weer dat onderscheid?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PolitiCA!! (lees dit met een krijsstem en een pruilend mondje)
Ik hoop toch niet dat ik daar in een vlaag 'ja' heb gezegdquote:
Simons, jammer dat ze lockdownverslaafd is.quote:
Ja, Simons.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus jij stemt eerder op Denk dan de SGP?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op volgorde waar ik nooit op zou stemmen:
1. FvD
2. SGP
3. Bij1
4. PVV
5. Alle andere gelovig georiënteerde partijen
Zo.
Eens. Al mag GL hier van mij ook bij.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op volgorde waar ik nooit op zou stemmen:
1. FvD
2. SGP
3. Bij1
4. PVV
5. Alle andere gelovig georiënteerde partijen
Zo.
FvD en Bij1 hebben niks met rechts of links te maken en vooral veel met idioot extremisme.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:13 schreef fetX het volgende:
Ik zou niet snel links stemmen, maar FvD gaat me ook echt te ver.
Allemaal rommel.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus jij stemt eerder op Denk dan de SGP?
Ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus jij stemt eerder op Denk dan de SGP?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei hij nou dat Rydz een neef van Dobey is?
Hoe gaat het?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Waarom zou je überhaupt stol eten? Ranzig spul.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom eet je al stol voordat het kerst is?
Gewoon alleen het spijs er uit drukken en de rest wegflikkeren.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt stol eten? Ranzig spul.
Nee die stemt GroenLinks dacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef De_Kraam het volgende:
Gurnie heeft dus DENK gestemd. Weten we dat ook weer.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef De_Kraam het volgende:
Rits hep een beetje moeite met het feit dat hij kaal haar krijgt.
In COR word je voor ieder gifje geband.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef Coco het volgende:
@:chippiegang
in andere subfora zou ik nu een note krijgen voor dat gifje
in COR een ban
Blijft mooi, hebben ze een regionale tak met een vrouw als lijsttrekker, feliciteert het landelijke partijbestuur haar niet met een goede verkiezingsuitslag, omdat ze tegen vrouwen in de politiek zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
SGP zijn levensgevaarlijke geloofgekkies.
Deze haarlijn had hij al toen hij 16 was. Ik denk dat het gewoon een geboorteafwijking is.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zit al diep, diep in de extra tijd.
Spijs is het ranzige deel, Hans.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alleen het spijs er uit drukken en de rest wegflikkeren.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zit al diep, diep in de extra tijd.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alleen het spijs er uit drukken en de rest wegflikkeren.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een kind van 8.
quote:
Ik was verhinderd, maar ik had al nergens op gerekend. Desalniettemin verliezen met 100+ is wel een beetje jammer voor de sympathieke Brendan Dolan.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef De_Kraam het volgende:
User @:wimderon ontbreekt in het topic terwijl zijn held staat te speren.
Voor een Gifje van the Desert Fox?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef Coco het volgende:
@:chippiegang
in andere subfora zou ik nu een note krijgen voor dat gifje
in COR een ban
Geen Sakura.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef Zipportal het volgende:
De nieuw Aty short is uit.![]()
![]()
@:Coco
Nouja zonder spijs vind ik het oprecht niets aanquote:
Noemen ze een vaccin daar een gifje dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In COR word je voor ieder gifje geband.
Deze user heeft het niet begrepen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spijs is het ranzige deel, Hans.
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Nou, dat was een kort gesprekje.
Stroom na 4 maanden opleiding door in mijn functie vanaf maandag en nu ook officieel een schaaltje hoger.
Gernot.
In principe is het de bedoeling dat je de spijs over het brood smeert.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spijs is het ranzige deel, Hans.
Mwah, dan ga je al teveel de diepte in. Ik heb zoiets met Ja21 maar ik ben niet principieel tegen die partij.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Al mag GL hier van mij ook bij.
Vast wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er ooit iemand 181 doodgegooid?
Wel een keer 180. DirkGod.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker makker.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Stroom na 4 maanden opleiding door in mijn functie vanaf maandag en nu ook officieel een schaaltje hoger.
Gernot.
Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
In principe is het de bedoeling dat je de spijs over het brood smeert.
Daarom opteer ik voor een lekker suikerbrood, een kaas-uienkruijer, een lekker belegd broodje of eigenlijk alles behalve iets waar spijs inzit.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja zonder spijs vind ik het oprecht niets aan
Gefeliciteerd, ik had je een abo cadeau gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Gernot.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt echt meer en meer een prestatie dat Maik van Wade verloren heeft.quote:PT13 Maik Kuivenhoven 88,6
16 Stephen Bunting 88,36
20 Simon Whitlock 87,93
PT27 Joe Murnan 87,86
PT29 Chas Barstow 87,37
28 Devon Petersen 87,03
IQ Boris Koltsov 86,34
PT15 Steve Beaton 85,72
4 James Wade 83,74
IQ Chris Landman 83,21
PT14 Rowby-John Rodriguez 82,64
24 Glen Durrant 80,45
PT28 Ryan Meikle 79,29
PT20 William Borland 77,69
Maar wat een cadeau voor ons allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt echt meer en meer een prestatie dat Maik van Wade verloren heeft.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had je een abo cadeau gedaan.
Maar de users in VBL zijn niet zo ruimhartig.
Typisch James Wadequote:Op donderdag 23 december 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kuivenhoven deed het ontzettend goed door hoge scores te gooien op momenten dat het er totaal niet tot toe deedquote:Op donderdag 23 december 2021 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag raden: welke speler die door is naar de laatste 32 heeft de laagste High C/O?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat een cadeau voor ons allemaal.
Ja ho maar weer met je actquote:Op donderdag 23 december 2021 16:26 schreef veenendaal83 het volgende:
Ik ben nu woest dat de erg sympathieke Woodhouse heeft verloren van de irritante klootzak Heta. Ik had Woodhouse veel meer een plek in de volgende ronde gegund.
Florian Hempel.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag raden: welke speler die door is naar de laatste 32 heeft de laagste High C/O?
Dit is niet leukquote:Op donderdag 23 december 2021 16:26 schreef veenendaal83 het volgende:
Ik ben nu woest dat de erg sympathieke Woodhouse heeft verloren van de irritante klootzak Heta. Ik had Woodhouse veel meer een plek in de volgende ronde gegund.
Lennon's hoogste c/o was 56.quote:
Partijprogramma van Bij1 was wel echt gernot bij de laatste verkiezingen. Stond alleen maar onzin in.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dan ga je al teveel de diepte in. Ik heb zoiets met Ja21 maar ik ben niet principieel tegen die partij.
Zodra je gelovig of radicaal bent ben je wel bij voorbaat af voor mij.
nee joh gek die heeft 156 en 158 gegooidquote:
Oh Lennon, je vergeet hem altijd gelijk weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lennon's hoogste c/o was 56.
En 9 uit 40 op zijn dubbels.
Heeft toch behoorlijk wat verdienstelijke deuntjes geschreven anders.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh Lennon, je vergeet hem altijd gelijk weer.
Ja met zulke gemiddeldes eraf gaan is iets wat Barney Altijd tegen mij zou noemenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri en Dolan hebben trouwens wat mij betreft het recht om met spullen te gooien deze kerst
Hou eens opquote:Op donderdag 23 december 2021 16:29 schreef veenendaal83 het volgende:
Ik baal er ontzettend van dat de erg sympathieke Kuivenhoven onnodig met 3-1 van de erg arrogante en irritante klootzak Wade heeft verloren in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Kuivenhoven veel meer een derde ronde plek dan de vuile klootzak Wade. Hopelijk breekt Wade vanavond nog zijn linkerduim zodat de erg sympathieke Kuivenhoven alsnog door gaat.
veenendaal83quote:Op donderdag 23 december 2021 16:29 schreef veenendaal83 het volgende:
Ik baal er ontzettend van dat de erg sympathieke Kuivenhoven onnodig met 3-1 van de erg arrogante en irritante klootzak Wade heeft verloren in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Kuivenhoven veel meer een derde ronde plek dan de vuile klootzak Wade. Hopelijk breekt Wade vanavond nog zijn linkerduim zodat de erg sympathieke Kuivenhoven alsnog door gaat.
Ik ken ook wel wat mensen die Bij1 stemmen, das altijd wel frustrerend. Gelukkig blijven die nu altijd thuis omdat dat moet van Sylvanaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Partijprogramma van Bij1 was wel echt gernot bij de laatste verkiezingen. Stond alleen maar onzin in.
Ik kan het niet aanzien. Mag hopen dat hij snel naar huis kan.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Suljovic.
/ einde stelling
Weet je aan welke Oostenrijker men ook een teringhekel heeft?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Suljovic.
/ einde stelling
Arnautovicquote:Op donderdag 23 december 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je aan welke Oostenrijker men ook een teringhekel heeft?
Sebastian Kurzquote:Op donderdag 23 december 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
@Tagliano zullen we deze er niet afgooien? Dan kan ik hem gewoon op de blokkeerlijst zetten, dan heb ik er niet continu last vanquote:Op donderdag 23 december 2021 16:29 schreef veenendaal83 het volgende:
Jorg Haider?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga er niet over ouwe reusquote:Op donderdag 23 december 2021 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tagliano zullen we deze er niet afgooien? Dan kan ik hem gewoon op de blokkeerlijst zetten, dan heb ik er niet continu last van
Toto Wolff?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]
De_kraamquote:Op donderdag 23 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rapporteer deze post aan een moderator.
Koud bad.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rapporteer deze post aan een moderator.
Ik doe niet mee met de Nostra. Ik doe alleen de scheidsrechterij. Anders kan ik ook nooit een grote muil hebben tegen sukkels die de boel te laat of verkeerd inleveren natuurlijk, zoals jijquote:
Maar ook vrouwen en kinderen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:39 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja die heeft wel ervaring met Commando's ?
John Henderson vind dit leukquote:Op donderdag 23 december 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjoelo begint te golven als een galjoen.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste keer de Mensur?
Bean turns psychoquote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef Chippiegang het volgende:
In extra time, BEAN vind dit niet leuk
Doodloper gespotquote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme, ik moet nog hardlopen.
Is nu donker. Morgen weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJzel joh. Levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was vanmiddag gegaan tijdens Dolan. Heb ik ook gedaan. Jezelf dubbel plezier doenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen werkte ik nogquote:Op donderdag 23 december 2021 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was vanmiddag gegaan tijdens Dolan. Heb ik ook gedaan. Jezelf dubbel plezier doen
'Flikker op, ik kijk dartsen' werkte niet?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ėk kreeg onverwacht bezoek en de hint werd pas bij het 2e biertje opgepakt.
Onverwacht bezoek is echt mijn grootste nachtmerrie.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ėk kreeg onverwacht bezoek en de hint werd pas bij het 2e biertje opgepakt.
Ik haat dat ook en dat weet vrijwel iedereen. Helaas heeft één iemand daar altijd schijt aan. Met het thuiswerken had ik altijd wel een goed excuus paraat.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onverwacht bezoek is echt mijn grootste nachtmerrie.
RIP Beanquote:Op donderdag 23 december 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BEAN wordt afgelast.
Morgen nieuwe kans
Je hebt je moeder uit je huis getrapt?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat dat ook en dat weet vrijwel iedereen. Helaas heeft één iemand daar altijd schijt aan.
Dan doe je toch gewoon niet openquote:Op donderdag 23 december 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat dat ook en dat weet vrijwel iedereen. Helaas heeft één iemand daar altijd schijt aan.
Met pek en veren.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt je moeder uit je huis getrapt?
Mijn moeder heeft een sleutel.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon niet open
Erg jammer.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond ben ik ook afwezig trouwens. @:dr_flash kan opgelucht ademhalen.
Stukje home invasionquote:Op donderdag 23 december 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een sleutel.
Poehee. Broekje bijna volgekaktquote:Op donderdag 23 december 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond ben ik ook afwezig trouwens. @:dr_flash kan opgelucht ademhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |