Omdat die goed kunnen zuigen?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef NightH4wk het volgende:
Internationale relaties oid studeren, baan bij Buitenlandse Zaken, en dan flink zuigen. Het helpt ook als je vrouw bent.
Goh, dat gaat helemaal goedkomen, lijkt mij ook leuk, op welke Uni zit je?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Mintymintyy het volgende:
Beste mensen
Ik vind het leuk om te reizen en ben geïnteresseerd in de verstandhouding tussen landen.
Niet 'het liefst, maar verplicht. Extra veel kans als die taal Russisch, Chinees of Arabisch is. Zie het linkje dat ik hierboven postte (bij die functie solliciteer je feitelijk naar een plek in het diplomatenklasje).quote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Honours MA Algemene Economie, PPE of Internationaal/Europees Recht, perfect Engels beheersen en het liefst ook nog een tweede vreemde taal, op Erasmus gaan en vervolgens met die adelbrieven instromen in het diplomatenklasje.
Bedankt ik ga er naar kijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Sodemieters het volgende:
Kijk hier maar eens.
Daar staat precies uitgelegd wie ze zoeken, waar je aan moet voldoen en hoe het vervolgens werkt.
Ik spreek zelf vloeiend Nederlands en Engels. Ondanks ik Spaans, Duits en Frans op b1 niveau beheers is dat lang niet genoeg voor het niveau wat ze willenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet 'het liefst, maar verplicht. Extra veel kans als die taal Russisch, Chinees of Arabisch is. Zie het linkje dat ik hierboven postte (bij die functie solliciteer je feitelijk naar een plek in het diplomatenklasje).
Zou European Studies ook voldoen?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
Je moet beginnen met je masters te gaan halen in internationale relaties, politieke wetenschappen, culturele antropologie en sociologie.
Inderdaad ik denk dat ook vooral met je netwerk te maken heeft. En inderdaad in de politiek/mensenrechten organisaties leken mij ook een logische stap.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Lijkt me ook een schitterende functie. Bij Mercedes of Audi hebben ze gewoon een aparte verkoopafdelingen voor diplomaten, hoe vet is dat...gepantserd met alles erop en eraan etc.
Succes in ieder geval, laat even weten of het gelukt is ja?
Denk verder dat alle politieke ervaring relevant kan zijn, lokale partijen etc, zou ik zeker beginnen.
Kun je wel aan werken toch. Kies er 1 en word daar keigoed in. Spaans lijkt mij het makkelijkste...quote:Op donderdag 23 december 2021 18:43 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik spreek zelf vloeiend Nederlands en Engels. Ondanks ik Spaans, Duits en Frans op b1 niveau beheers is dat lang niet genoeg voor het niveau wat ze willen
Nouja ik ben ook al 26 en heb 2 kinderen, dus ben al oud, aangezien dit nog een lange weg isquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kun je wel aan werken toch. Kies er 1 en word daar keigoed in. Spaans lijkt mij het makkelijkste...
Leuk carriereplan wel hee, was ik ook maar op tijd na gaan denken over wat ik wilde met m'n leven...
Ach joh je kunt zelfs nog een studie gaan doen als het moet, en wie weet heb je tot je 26e ook wat relevants gedaan al?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Nouja ik ben ook al 26 en heb 2 kinderen, dus ben al oud, aangezien dit nog een lange weg is
Veel mensen van mijn leeftijd hebben al een studie afgerond/carriere en een koophuis. Weliswaar zonder kinderen, maar toch.
Maar het is altijd belangrijk doelen in je leven te hebben
Ja hoor, zeker in combinatie met een minor europees recht en talenkennis is dat een uitstekend pad.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:44 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Zou European Studies ook voldoen?
Rijksoverheid kennende is die eis hard.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Mintymintyy het volgende:
Net even de link bekeken die in dit topic stond, ik zie dat je een WO master moet hebben. Is dit een strenge eis of is het meer om de laagopgeleiden mensen af te schrikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |