SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zijn er Marokkanen?quote:
Nee helemaal niks van dat, wilde zo snel mogelijk de winkel weer uitquote:Op donderdag 23 december 2021 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de halve snoepafdeling maar in het karretje gegooid voor de zekerheid?
Daarom ging ik vandaag dusquote:Op donderdag 23 december 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal morgen helemaal chaos zijn.
Ja.quote:
Denk je met Twinings een ‘beter’ merk te kopenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt de plastic -bingo gewonnen!
Een poosjequote:Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu pas op de landkaart 'In d'n gewassen cavia'![]()
Dat stond er zeker al heel lang he?
Ik had meer afbakbroodjes mee moeten nemen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helemaal niks van dat, wilde zo snel mogelijk de winkel weer uitAlsnog de helft van de boodschappenlijst vergeten
Sinds zondag pasquote:Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu pas op de landkaart 'In d'n gewassen cavia'![]()
Dat stond er zeker al heel lang he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik was naar de AH in jouw dorp, iets meer lebensraum en assortimentquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had meer afbakbroodjes mee moeten nemen.
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je met Twinings een ‘beter’ merk te kopen
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn de betere kerstcadeausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere kerstcadeaus
Ik heb nog een fikse bestelling liggenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even een droog worstje van cowboyvlees en dan is het weer op.
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus toch gelukt?
Hier staan er kratten vol afbakbroodjes bij de broodwarenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was naar de AH in jouw dorp, iets meer lebensraum en assortimentMaar afbakbroodjes waren ook aardig geplunderd, ciabatta's waren al op.
Dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.
Ik wist ook niet dat er kennelijk in cola heel veel zout zat..je proeft dat niet omdat het zo zoet is![]()
Logisch.. want dan krijg je dorst en drink je meer.. cola..
Ik drink overigens amper cola, maar dit feitje wist ik echt niet.
Mwoa ik niet zo snel denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een fikse bestelling liggen
Ja, achteraf welquote:Op donderdag 23 december 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed gedaanHet is dus toch gelukt?
Succesquote:Op donderdag 23 december 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O bah, over een half uur die stomme kerstborrel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu tanden extra extra lang poetsen?
Ik koop meestal alles bio/natuurlijk, maar bij junk food/drinks kijk ik niet op de labels. Dan gooi ik soms iets in het karretje en zet Gergi het weer terug na een "weet je wel wat hier in zit" preekquote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.
Ik wist ook niet dat er kennelijk in cola heel veel zout zat..je proeft dat niet omdat het zo zoet is![]()
Logisch.. want dan krijg je dorst en drink je meer.. cola..
Ik drink overigens amper cola, maar dit feitje wist ik echt niet.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SuccesHierna hoef je nooit meer zo'n stomme kerstborrel met diezelfde mensen
Van die mini flesjes whisky, overal kotsende cavia's die overal tegenop rijdenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra rucola voor jou en Wattenschijfje om dit te vieren
Misschien dat ze nog wel moesten bijvullen, de halve winkel liep ook vol met vakkenvullers, dat zie je ook niet zo vaak overdagquote:Op donderdag 23 december 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier staan er kratten vol afbakbroodjes bij de broodwaren
Is telkens zo'n preek niet heel vermoeiendquote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop meestal alles bio/natuurlijk, maar bij junk food/drinks kijk ik niet op de labels. Dan gooi ik soms iets in het karretje en zet Gergi het weer terug na een "weet je wel wat hier in zit" preekSoms koop ik stiekem iets dat ik weet dat ie terug in het schap zou zetten, en dat eet ik dan als ie niet thuis is
![]()
#stiekemviesdik
Ik zie haar al smikkelenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra rucola voor jou en Wattenschijfje om dit te vieren
Sowiesootjequote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En nu tanden extra extra lang poetsen?
RIP nieren.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie haar al smikkelen
Ik zou zeggen, kijk daar vliegt een gaatjegeenkutaanvogeltje en die hele kar volladen met chocolade.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop meestal alles bio/natuurlijk, maar bij junk food/drinks kijk ik niet op de labels. Dan gooi ik soms iets in het karretje en zet Gergi het weer terug na een "weet je wel wat hier in zit" preekSoms koop ik stiekem iets dat ik weet dat ie terug in het schap zou zetten, en dat eet ik dan als ie niet thuis is
![]()
#stiekemviesdik
Ja, ik ben me er ook niet altijd bewust van.. maar af en toen komt er weer zo'n voedingsfeitje boven water, waarvan je denkt van:quote:Op donderdag 23 december 2021 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
#stiekemviesdik
En blaasquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk daar vliegt een gaatjegeenkutaanvogeltje en die hele kar volladen met chocolade.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk daar vliegt een gaatjegeenkutaanvogeltje en die hele kar volladen met chocolade.
Nog half kakelende zieke plofkippen erbij, hier kijk bemoeial daar vliegt het gaatjegeenkutaanvogeltje weerquote:
Die had ik al in m'n bonusbox, wat een bedrog.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, kerstkoekjes bij de AH nu ook 1+1 https://nl.pepper.com/aanbiedingen/kerstkoekjes-1-1-222967
Dat waren toch alleen die kleffe gevulde kransjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik al in m'n bonusbox, wat een bedrog.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die mini flesjes whisky, overal kotsende cavia's die overal tegenop rijden
Ene oor in, andere uit.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is telkens zo'n preek niet heel vermoeiend
* Groenvoer geeftquote:
quote:Goed nieuws! De overheid verlaagt de energiebelasting op elektriciteit per 1 januari 2022. Jouw energierekening daalt hierdoor met ongeveer ¤ 525,- inclusief btw* per jaar.
quote:
quote:
Nee, ben door m'n Mad Sauce heenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een geheime stash Mad Sauce?
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik een lange mail te dichten aan mijn vervanger, maak ik een spastische beweging en nu is die hele mail verdwenen![]()
Belijk het dan maar.
Belijk vind ik een prachtige vertiepingquote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik een lange mail te dichten aan mijn vervanger, maak ik een spastische beweging en nu is die hele mail verdwenen![]()
Belijk het dan maar.
Ja, ergens wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belijk vind ik een prachtige vertieping
Swinaasappelquote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een flesje sturen naar je geheime postadres?
Ik verdenk nog steeds dat jij hier woontquote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Swinaasappel
PO Box B100
0000 Confidentialopolos
Bepaalt flesje zelf welquote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een flesje sturen naar je geheime postadres?
Pssst, cavia's kunnen niet kotsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben Buda en ik doe een kotsende cavia na
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk het dan maar.
Ook niet als je ze tegen een trein aan gooit of ze heel hard knijpt?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst, cavia's kunnen niet kotsen.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Swinaasappel
PO Box B100
0000 Confidentialopolos
Nee, maar ze gaan dan wel doodquote:Op donderdag 23 december 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als je ze tegen een trein aan gooit of ze heel hard knijpt?
Dat is ook weer zowat.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan dan wel dood
Het zal eens niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet meer doen dan hè?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zielig.quote:
Van elk zuchtje wind eigenlijk (en dit is waar, want van tocht gaan ze ook deaud)quote:
Kan je niet zeggen dat je internet ineens eruit ligt en dat je het echt niet meer aan de praat krijgt.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Webcam zo ingesteld dat ik kan kerstborrelen en FOK!ken. Nadeel is dat ze alleen mijn wenkbrauwen zien.
Lollers.. zijn het wel mooie wenkies ?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Webcam zo ingesteld dat ik kan kerstborrelen en FOK!ken. Nadeel is dat ze alleen mijn wenkbrauwen zien.
"Ineens storing"quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je internet ineens eruit ligt en dat je het echt niet meer aan de praat krijgt.
"Van wie zijn die twee DDR schaamheuvels?"quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Wenkbraaaauwtjesquote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Van wie zijn die twee DDR schaamheuvels?"
Ik heb ooit het compliment gehad dat ik mooie arches hebquote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lollers.. zijn het wel mooie wenkies ?
Moet ik ook even meekijken?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Direct boter bij de vis geregeld, ok ik kijk wel mee vanavond, vannacht, morgenavond, morgennacht en op tweede kerstdag in de avond, regel maar wat centjes waar mijn broek erg strak van gaat staan aub.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
God, ik ben die fake schijtlollige sfeer nu al beu
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je internet ineens eruit ligt en dat je het echt niet meer aan de praat krijgt.
Geef je rekeningnummer maar, leuke bonus gaat dat opleverenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik ook even meekijken?
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit het compliment gehad dat ik mooie arches heb
Ben je 13 en woon je in een achterstandswijk?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd wenkies of brauwkes![]()
En ik ben er dol op ook
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dat van je gezicht af te lezen ?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
God, ik ben die fake schijtlollige sfeer nu al beu
Hoezo is dat nu weer een tokkiewoordje?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je 13 en woon je in een achterstandswijk?
Voorbeeldje: me wenkiesquote:Op donderdag 23 december 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu weer een tokkiewoordje?
Het antwoord is: neequote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wilde gij 'n keer aan me wenkies likken want ge kekt zo nauw koekwaus?"
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wilde gij 'n keer aan me wenkies likken want ge kekt zo nauw koekwaus?"
Stiekem woon je gewoon in Tilly hequote:Op donderdag 23 december 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe kende gij da nou uitkroame as ge nie wit hoe ut smakt?"
Dit is geen Tilly'squote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Stiekem woon je gewoon in Tilly he
Ik denk dat ie in Oss woont.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Stiekem woon je gewoon in Tilly he
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in Oss woont.
ga je een kerststal maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, hooi voor de cavia's uit de schuur gepakt, gelijk een heel hooispoor
Ik heb al een levende kerststal: 5 cavia'squote:
Leg je de kleinste ook in een houten bedje?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al een levende kerststal: 5 cavia's
Dan istie dus voor Topquote:Op donderdag 23 december 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in Oss woont.
Nicequote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zit klaar voor de online borrel
je bent zelf nicequote:
Ik kreeg net te horen dat ik er enorm geïnspireerd bij zitquote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat van je gezicht af te lezen ?![]()
Of van je wenkbrauwen...![]()
![]()
https://imgur.com/a/3SNDnvpquote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leg je de kleinste ook in een houten bedje?
WOSTEBRRRROOOOIIIIKUSquote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt he![]()
Gelukkig heb ik worstenbroodjes
ik heb een kerstboombiertjequote:Op donderdag 23 december 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen een glas water
wat schattigquote:Op donderdag 23 december 2021 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/3SNDnvp
Ze legt zichzelf al in het bedje
Zo voelt het welquote:Op donderdag 23 december 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze daar zwakzinnig of zo?
Kerstkindje in de kribbequote:
Ja, echt een dijenkletserquote:Op donderdag 23 december 2021 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
Als je nou straks heel hard 'BINGO!" roept terwijl je helemaal geen bingo hebt ben je wel echt de grappenmaker van de avond.
Bingokaart van Annie jatten als ze voor de 712e keer naar de plee is.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
Als je nou straks heel hard 'BINGO!" roept terwijl je helemaal geen bingo hebt ben je wel echt de grappenmaker van de avond.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werk je in een bejaardentehuis?
Handleiding van de wasmachine voor in de plaats teruggeven.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bingokaart van Annie jatten als ze voor de 712e keer naar de plee is.
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handleiding van de wasmachine voor in de plaats teruggeven.
Ze ziet het verschil toch niet
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bingo is wel supertof hoorMaar niet digitaal. Wil met die stift stempelen
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bingo is wel supertof hoorMaar niet digitaal. Wil met die stift stempelen
Iedereen helemaal verbaast als alle cijfers op het kaartje van Buda langskomen en er geen Bingo volgtquote:Op donderdag 23 december 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog wel eens leuke prijzen mee gewonnen.
Maar nu vink ik niet eens af want die zooi hoef ik niet
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog wel eens leuke prijzen mee gewonnen.
Maar nu vink ik niet eens af want die zooi hoef ik niet
Het is kerstliedjesbingoquote:Op donderdag 23 december 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen helemaal verbaast als alle cijfers op het kaartje van Buda langskomen en er geen Bingo volgt
Of als alle balletjes op zijn en niemand roep wat, dan weet je dat iedereen solliciteren is om uit het bejaardenzwakzinnigenhuis te komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen helemaal verbaast als alle cijfers op het kaartje van Buda langskomen en er geen Bingo volgt
Hoezo ben jij nog ingelogdquote:
ik,l, en vermoedelijk zaterdag ook nogquote:Op donderdag 23 december 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Wie moeten er morgen allemaal nog boodschappen doen?
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo ben jij nog ingelogd? Je kan toch niet meer ontslagen worden
Hoiquote:Op donderdag 23 december 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk kun je morgen betalen, ligt een beetje aan vanavond.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik,l, en vermoedelijk zaterdag ook nog
morgen nog een dagquote:
Mja.. ik heb ook netjes mijn vervangster ingewerkt en ze waren nog verbaast over hoe goed ik dat deed, want ze hadden dat niet verwacht. Ja hallo... je kan toch niet een brandende toko achterlatenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben een beleefde jongen.
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek"quote:Op donderdag 23 december 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. ik heb ook netjes mijn vervangster ingewerkt en ze waren nog verbaast over hoe goed ik dat deed, want ze hadden dat niet verwacht. Ja hallo... je kan toch niet een brandende toko achterlaten
waarom zou ik niet kunnen betalen?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk kun je morgen betalen, ligt een beetje aan vanavond.
* gooit muis tegen het beeldscherm aanquote:Op donderdag 23 december 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek"
"Ik heb geen muis, ik heb een touchpad"quote:Op donderdag 23 december 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek"
Ik zie rare zaken op wat netwerkenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik niet kunnen betalen?
Nerd.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie rare zaken op wat netwerken
meh lekker nietszeggend, heb altijd cash nogquote:Op donderdag 23 december 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie rare zaken op wat netwerken
Wat een mentaliteit hebben anderenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. ik heb ook netjes mijn vervangster ingewerkt en ze waren nog verbaast over hoe goed ik dat deed, want ze hadden dat niet verwacht. Ja hallo... je kan toch niet een brandende toko achterlaten
Dat is een complimentquote:
Ja en als je je verantwoordelijk voelt voor je werk, dan is het toch vanzelfsprekend dat je dit goed achterlaat?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit hebben anderen
Altijd netjes afvegen en doortrekken want ge-wit-ooit-nooit-nie of je die plee nog nodig hebtquote:Op donderdag 23 december 2021 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en als je je verantwoordelijk voelt voor je werk, dan is het toch vanzelfsprekend dat je dit goed achterlaat?
Spreekwoordelijk gezien is dit juistquote:Op donderdag 23 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd netjes afvegen en doortrekken want ge-wit-ooit-nooit-nie of je die plee nog nodig hebt
Ja, dat doe ik ook gewoon goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar om dit aan een plee te vragen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En later had ik die plee nog nodig ivm het doorgeven van mijn schadevrije jaren, dus mijn strategie bleek prima
Als een ekte ekte introvertquote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben ontsnapt van de borrel. :p. Echt niks voor mij. Klap gewoon helemaal dicht met zoveel mensen
Stond je een beetje zielig alleen in een hoekje?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben ontsnapt van de borrel. :p. Echt niks voor mij. Klap gewoon helemaal dicht met zoveel mensen
Spreekwoordelijke pleequote:Op donderdag 23 december 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar om dit aan een plee te vragen.
Nu heeft iedereen dat opgemerkt en gezien en vanaf nu gaan mensen fluisteren en smiespelen als je langs loopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Nee zat bij een andere collega die vrij rustig is. Maar zoveel lawaai ook :p en dan van die small talk zien te onderhouden. :p. Dus ben de keuken gaan helpen met het inpakken van die voedselboxenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond je een beetje zielig alleen in een hoekje?
Ja das niet erg :pquote:Op donderdag 23 december 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen dat opgemerkt en gezien en vanaf nu gaan mensen fluisteren en smiespelen als je langs loopt.
Dat had ik net met de digitale kerstborrel ook. Was blij dat het erop zat.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zat bij een andere collega die vrij rustig is. Maar zoveel lawaai ook :p en dan van die small talk zien te onderhouden. :p. Dus ben de keuken gaan helpen met het inpakken van die voedselboxen
Gewoon een keer een T-shirtje aantrekken met opdruk "I hate smalltalk, just shove 'em dry to binnen to" en het is weer goed.quote:
Wij gooiden gewoon een koekje naar onze dove hond.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw![]()
![]()
![]()
https://fb.watch/a4lLrMV_sW/
Nou, daar kom je ook nooit meer overheen.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)s-zocht-doodgevroren
wij borrelen gewoon gezellig voor de computerquote:Op donderdag 23 december 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
Sorry hoor, maar je checkt toch even bij terugkomst of je kind nog in z'n bedje ligt ?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je checkt toch even bij terugkomst of je kind nog in z'n bedje ligt ?
Raar verhaal, ik check nog wel mijn kat voordat ik ga slapen.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Lekker stel ouders ben je danquote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zwaai altijd nog even naar de Caafs.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar verhaal, ik check nog wel mijn kat voordat ik ga slapen.
Even afgezien van het feit dat ze het kindje alleen hebben gelaten.quote:
En vervolgens in je bed rollenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker stel ouders ben je dan![]()
Kind van twee een nacht alleen thuis laten
Elke cavia krijgt nog even een aai, maar niet iedereen vindt dat even gezelligquote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar verhaal, ik check nog wel mijn kat voordat ik ga slapen.
Slaapt zo'n kind de hele nacht door?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vervolgens in je bed rollen
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb een bak boel gehad en een bom voor 75 euro gehad om in ons buiten restaurant te spenderen
Nieuw kindje maken want die andere zou wel eens eenzaam in paniek doodgevroren kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vervolgens in je bed rollen
Geen idee, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slaapt zo'n kind de hele nacht door?
Ehmquote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb een bak boel gehad en een bom voor 75 euro gehad om in ons buiten restaurant te spenderen
Teringquote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Mwah dat kan op zich wel als je naar de buren gaat en je neemt de babyfoon mee.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even afgezien van het feit dat ze het kindje alleen hebben gelaten.
Beetje zo'n Maddy McCann idee, krijg ik erbij
Bakboel en een bom.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
BIEMquote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Sowieso niet alleen laten.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat ermee te maken?
Je checkt je kind toch even als je thuis komt?
Ja, en dat was idd het derde punt.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah dat kan op zich wel als je naar de buren gaat en je neemt de babyfoon mee.
Maar hoe komt een kind van 2 buiten? Door het kattenluik? Een kind van 2 kan over het algemeen niet bij de deurklink.
Is ook wel iets voor de lijst.quote:
zulke mensen zijn af en mogen geen kiendjes meerquote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuw kindje maken want die andere zou wel eens eenzaam in paniek doodgevroren kunnen zijn.
Ja, was mijn punt ook.quote:
Zou ze bedoelen Abdoel en een bom gehad voor Kerst?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor de lijst.
Bakboel en een bom - kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie
Nou dat weet k niet:pquote:Op donderdag 23 december 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga je daar met je volgende date eten?
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor de lijst.
Bakboel en een bom - kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie
Nee, denk niet dat ballie Abdoel swiped.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze bedoelen Abdoel en een bom gehad voor Kerst?
Heel vaag. Komt over drie weken naar buiten dat de moeder postnatale depressie had en het gejank niet meer aan kon en het kind buiten gegooid heeftquote:Op donderdag 23 december 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en dat was idd het derde punt.
Verhaal is een beetje vaagjes
In Hongarije laten ze baby’s in de winter een paar uur buiten slapen.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel vaag. Komt over drie weken naar buiten dat de moeder postnatale depressie had en het gejank niet meer aan kon en het kind buiten gegooid heeft
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel vaag. Komt over drie weken naar buiten dat de moeder postnatale depressie had en het gejank niet meer aan kon en het kind buiten gegooid heeft
In Scandinavië ook heel gewoon.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije laten ze baby’s in de winter een paar uur buiten slapen.
Is wel gezonder dan die debiele elektrische dekentjesquote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze moet voor het eind van het jaar progressie laten zien anders mogen US en ik er eentje uitzoeken voor haar.quote:
Zometeen warme bipsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel gezonder dan die debiele elektrische dekentjes
Ik heb gewoon een lekker dekbed met flanellen overtrekquote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel gezonder dan die debiele elektrische dekentjes
Oe leuk. Ballie's tinderaccount kapen.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet voor het eind van het jaar progressie laten zien anders mogen US en ik er eentje uitzoeken voor haar.
Nou en kijk eens wat er nu van je terecht is gekomenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Bij ons thuis was het vroeger winter op de slaapkamers.
Gewoon zo in de sneeuw?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ijsstraling.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en kijk eens wat er nu van je terecht is gekomen
Heb nu al voorlolquote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet voor het eind van het jaar progressie laten zien anders mogen US en ik er eentje uitzoeken voor haar.
Zweetreetquote:
Caviawiewelaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en kijk eens wat er nu van je terecht is gekomen
Nerdquote:
Ja dat is wat anders dan deze van 2quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, goed ingepakt in een bedje op een veranda.
Lekker voor de wolvenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, goed ingepakt in een bedje op een veranda.
Daar worden ze hard van?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons Henkie ziet helemaal blauw.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar worden ze hard van?
Op den duur wel, want dan bevriezen ze gewoon
Goed voor de weerstand en zo, zeggen ze.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar worden ze hard van?
Op den duur wel, want dan bevriezen ze gewoon
Vriendelijke take-over.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oe leuk. Ballie's tinderaccount kapen.
Paar goede foto's uitzoeken; pakkende tekst en dan hebben we de kerels voor het uitzoeken. Moet niet moeilijk zijn.quote:
*Covid19 joins the conversationquote:Op donderdag 23 december 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nichtje #KLMroyalDutchAirlines, bye bye dreich Holland, Curacao here we come, zet de zon maar alvast aan!!!
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar goede foto's uitzoeken; pakkende tekst en dan hebben we de kerels voor het uitzoeken. Moet niet moeilijk zijn.
Kan ze dadelijk kiezen uit een twintigtal 10/10 kerels, helemaal top dit.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar goede foto's uitzoeken; pakkende tekst en dan hebben we de kerels voor het uitzoeken. Moet niet moeilijk zijn.
Misschien een speeddate avond organiseren.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wordt straks echt wel nog erger in de ambtenarijquote:Op donderdag 23 december 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zooi die ze in kasten hebben gevonden. Echt serieus.
Volgens mij zijn ze in de ambtenarij erg goed in het zichzelf toebedelen van leuke cadeautjes en extraatjes op kosten van de burger.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt straks echt wel nog erger in de ambtenarij
Met US en mij als eerste selectie. Kijken of die kerels niet schrikken van ons.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien een speeddate avond organiseren.
Nee joh, als je een koekje aanneemt van een leverancier kun je al rekenen op ontslag.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in de ambtenarij erg goed in het zichzelf toebedelen van leuke cadeautjes en extraatjes op kosten van de burger.
In de praktijk loop je niet met het koekje naar je baas toe maar eet je die zelf snel op.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, als je een koekje aanneemt van een leverancier kun je al rekenen op ontslag.
Kijk. Een geoefend ambtenaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de praktijk loop je niet met het koekje naar je baas toe maar eet je die zelf snel op.
In de praktijk geef je je huisadres.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de praktijk loop je niet met het koekje naar je baas toe maar eet je die zelf snel op.
Nog ff sparen Ama.quote:
Bedrijfsleven. Maar hier is het ook wel redelijk aan banden gelegd allemaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk. Een geoefend ambtenaar.
Even achteruit inparkerenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ze die baby's in Scandinavische landen ook gewoon even buiten parkeerden.
Zal ergens wel een kern van waarheid in zitten, alleen moeten ze dat wel doen bij kerngezonde baby'squote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand en zo, zeggen ze.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Tip voor bitterbal
https://www.dumpert.nl/item/100017510_a19a7cee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |