SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zijn er Marokkanen?quote:
Nee helemaal niks van dat, wilde zo snel mogelijk de winkel weer uitquote:Op donderdag 23 december 2021 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de halve snoepafdeling maar in het karretje gegooid voor de zekerheid?
Daarom ging ik vandaag dusquote:Op donderdag 23 december 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal morgen helemaal chaos zijn.
Ja.quote:
Denk je met Twinings een ‘beter’ merk te kopenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt de plastic -bingo gewonnen!
Een poosjequote:Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu pas op de landkaart 'In d'n gewassen cavia'![]()
Dat stond er zeker al heel lang he?
Ik had meer afbakbroodjes mee moeten nemen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helemaal niks van dat, wilde zo snel mogelijk de winkel weer uitAlsnog de helft van de boodschappenlijst vergeten
Sinds zondag pasquote:Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu pas op de landkaart 'In d'n gewassen cavia'![]()
Dat stond er zeker al heel lang he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik was naar de AH in jouw dorp, iets meer lebensraum en assortimentquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had meer afbakbroodjes mee moeten nemen.
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je met Twinings een ‘beter’ merk te kopen
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn de betere kerstcadeausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere kerstcadeaus
Ik heb nog een fikse bestelling liggenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even een droog worstje van cowboyvlees en dan is het weer op.
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus toch gelukt?
Hier staan er kratten vol afbakbroodjes bij de broodwarenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was naar de AH in jouw dorp, iets meer lebensraum en assortimentMaar afbakbroodjes waren ook aardig geplunderd, ciabatta's waren al op.
Dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.
Ik wist ook niet dat er kennelijk in cola heel veel zout zat..je proeft dat niet omdat het zo zoet is![]()
Logisch.. want dan krijg je dorst en drink je meer.. cola..
Ik drink overigens amper cola, maar dit feitje wist ik echt niet.
Mwoa ik niet zo snel denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een fikse bestelling liggen
Ja, achteraf welquote:Op donderdag 23 december 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed gedaanHet is dus toch gelukt?
Succesquote:Op donderdag 23 december 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O bah, over een half uur die stomme kerstborrel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu tanden extra extra lang poetsen?
Ik koop meestal alles bio/natuurlijk, maar bij junk food/drinks kijk ik niet op de labels. Dan gooi ik soms iets in het karretje en zet Gergi het weer terug na een "weet je wel wat hier in zit" preekquote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, valt toch tegen als de waarheid van voedingsmiddelen naar boven komt.
Ik wist ook niet dat er kennelijk in cola heel veel zout zat..je proeft dat niet omdat het zo zoet is![]()
Logisch.. want dan krijg je dorst en drink je meer.. cola..
Ik drink overigens amper cola, maar dit feitje wist ik echt niet.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SuccesHierna hoef je nooit meer zo'n stomme kerstborrel met diezelfde mensen
Van die mini flesjes whisky, overal kotsende cavia's die overal tegenop rijdenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra rucola voor jou en Wattenschijfje om dit te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |