Ik ben in hongerstaking totdat mijn makker @maxi-mus terug is.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?quote:Op zondag 26 december 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ter ere van @:maxi-mus die film kijken waar hij een review van plaatste (op twitter, niet hier!).
quote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hou je bekquote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zenden ze tegenwoordig ook films uit op Twitter?
Smakelijk maat. Zalm is heerlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.
Het is erg lekker
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gerecht met zalm en doperwten waar ik niet zo direct een naam voor heb.
Het is erg lekker
Franse kaas.quote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk was het gezelligquote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom net thuis van gourmetten. Ik heb dus al gegeten en het was erg lekker.
Dat was het ook nog. Nouja, tot het laatst, toen werden er wat kinderen vervelend dus ben ik snel weggegaan!quote:
Gelijk je kleren in de was genotquote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom net thuis van gourmetten. Ik heb dus al gegeten en het was erg lekker.
Sushiquote:Op zondag 26 december 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom eindje dan, krijg je klappen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:13 schreef Oriente het volgende:
Ik ga vanmiddag tot tweemaal toe een klap in het gezicht van Lenny geven. Sorry vriend
Ik heb zo nu en dan wel gelachen, maar vond het ook zeker geen 8 waard inderdaad!quote:Op zondag 26 december 2021 18:14 schreef Scrummie het volgende:
Oke, die film van @:maxi-mus vind ik maar kut.
Niet zo kut als de tip van @:GGMM een tijdje terug, maar het komt in de buurt.
Je snapte hem waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 26 december 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan wel gelachen, maar vond het ook zeker geen 8 waard inderdaad!
Ik wens je gigantisch veel slapeloze nachten toe.quote:Op zondag 26 december 2021 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je snapte hem waarschijnlijk niet.
doe jij is even normaal tegen onze forum adminquote:
jouw bijdragen waren ook beter toen je er niet wasquote:Op zondag 26 december 2021 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe jij is even normaal tegen onze forum admin
toen ik er niet was had ik inderdaad nog een grote bijdragen aan dit forum....mensen bleven mijn naam maar tikken...ik was blijkbaar onmisbaar. ZO zie je maar zelfs als ik er niet ben dan ben ik er nog steedsquote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw bijdragen waren ook beter toen je er niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |