In mijn geheugen een hele sierlijke voetballer met prachtige momenten en hele fijne steekballetjes, maar ik heb hem na Heerenveen eigenlijk vrijwel nooit meer zien voetballen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef hhh38 het volgende:
Over Djuricic: totaal ander type dan Til toch? Zou ik een beetje een gekke keuze vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een persoonlijke aanval. Niet dat je geen gelijk hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een kutpost van een bejaarde alcoholist.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In mijn geheugen een hele sierlijke voetballer met prachtige momenten en hele fijne steekballetjes, maar ik heb hem na Heerenveen eigenlijk vrijwel nooit meer zien voetballen.Nouja, Slot wil het hele spelers van de bal lopen en INTENSIEVE SPRINTS haast tot in perfectie uitgewerkt hebben, dan is het wel wat apart dat je opeens bij op het oog sierlijke wat luie spelers aankomt zoals Djuricic en Veerman natuurlijk. Denk dat dat het meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is puur onderbuik ook over die spelers hoor, geloof dat men nauw samenwerkt met data-analistjes en dergelijke, misschien schetsen die een heel ander beeld.VBL SC influencer
Left, right, behind
Denk dat zo'n Djuricic in o.a. Italië daar ook wel wat stapjes in heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Slot wil het hele spelers van de bal lopen en INTENSIEVE SPRINTS haast tot in perfectie uitgewerkt hebben, dan is het wel wat apart dat je opeens bij op het oog sierlijke wat luie spelers aankomt zoals Djuricic en Veerman natuurlijk. Denk dat dat het meer is.
Maar dit is puur onderbuik ook over die spelers hoor, geloof dat men nauw samenwerkt met data-analistjes en dergelijke, misschien schetsen die een heel ander beeld.
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik kan Dani de Wit dan aanraden!
Laat ze maar gewoon voor Heitinga gaanquote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
Ben wel bang dat we die op enig moment kwijtraken aan Ajax straks.
Het is nog altijd onwennig om zo’n goede trainer bij ons te hebben, maar denk dat er ook voor hem het komende anderhalf jaar nog genoeg te leren valt bij ons dus maak mij nu nog niet zo zorgen. Feyenoord is altijd een project voor de lange termijn geweest natuurlijk, als hij naar Ajax had gewild had hij net zo goed bij AZ kunnen wachten want het was dan toch een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
4 miljoen + Diemers en 20% doorverkoop.quote:"Feyenoord wil hem graag hebben. We zullen zien hoe het verder gaat", vertelt de spelersbegeleider, die weet dat Frank Arnesen ook afgelopen zomer al aanklopte in het Abe Lenstra Stadion. Destijds waren ook Hellas Verona, Rangers FC en AZ in de markt voor de middenvelder. "Feyenoord was net als de andere gegadigden vrij laat. Daarom wilde Heerenveen niet meewerken. Heerenveen heeft nu gezegd: Als we het op tijd weten, dus niet op 20 januari of zoiets, dan willen we meedenken."
De club wil Veerman uiteraard niet voor een appel en een ei laten gaan. Afgelopen zomer werd het bericht naar buiten gebracht dat de spelmaker tien miljoen euro moest opbrengen. Van Kooperen noemt dat in gesprek met De Telegraaf 'onzin'. "Wat een redelijke waarde voor hem is in Nederland? Ik denk rond de zes miljoen en doorverkoop. Ik denk: hoe hoger het bedrag, hoe lager de doorverkoop. En omgekeerd. AZ zat afgelopen zomer rond de vijf miljoen en twintig procent doorverkoop. Dat heeft Heerenveen niet gedaan, omdat ze niemand konden halen. Dat argument gaat niet meer op: nu weten ze het op tijd."
Voor beide partijen lijkt het interessant om afscheid van elkaar te nemen. De Friezen hebben het geld nodig om het operationeel tekort aan te vullen en het geld kan deels geïnvesteerd worden in nieuwe spelers, aangezien de selectie nu niet helemaal in balans is. Vooral voorin zoekt de club versterkingen. Daarnaast wil Veerman zelf ook graag vertrekken, aldus Van Kooperen. "Joey wil een stap maken en ik denk dat Feyenoord heel goed bij hem past."
Ik denk dat Heerenveen meer interesse heeft in Antonucci.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 miljoen + Diemers en 20% doorverkoop.
Mag ook wel wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Heerenveen meer interesse heeft in Antonucci.
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij überhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog altijd onwennig om zo’n goede trainer bij ons te hebben, maar denk dat er ook voor hem het komende anderhalf jaar nog genoeg te leren valt bij ons dus maak mij nu nog niet zo zorgen. Feyenoord is altijd een project voor de lange termijn geweest natuurlijk, als hij naar Ajax had gewild had hij net zo goed bij AZ kunnen wachten want het was dan toch een kwestie van tijd.
Voor nu zit er nog genoeg rek in.
Naast het salaris heeft simpel gezegd AZ gewoon een (stuk) lager maximaal potentieel dan Feyenoord. Dat Feyenoord dat er de afgelopen twintig jaar nooit heeft uitgehaald ligt meer aan onszelf (van slecht beleid naar risicoloos beleid) maar in verder alles zou Feyenoord minimaal de tweede club van Nederland moeten zijn. Juist omdat Feyenoord zo’n ontzettend onbenut potentieel heeft maar wel veel meer schijnwerpers moet het voor Slot een interessantere uitdaging zijn geweest dan AZ. Komt ook nog eens bij dat met Arnesen er eindelijk iemand zit met lange termijn visie en de scouting op de schop is gegaan en dan wordt het ineens geen hopeloze missie meer.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij überhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?
Natuurlijk is Feyenoord in alles een grotere en mooiere club etc, maar op zich had hij het toch redelijk voor elkaar daar.
Hij vertrok niet abrupt, hij werd ineens ontslagen. Maar hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij vond dat het wel was uitgewerkt, meen ik mij te herinneren uit een interview. Het project AZ was wel klaar oid.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij al eens aangegeven waarom hij überhaupt zo abrupt bij AZ vertrokken is?
Natuurlijk is Feyenoord in alles een grotere en mooiere club etc, maar op zich had hij het toch redelijk voor elkaar daar.
Voorlopig zie ik voldoende ruimte voor verbetering, dus Slot kan maar beter blijven.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij vertrok niet abrupt, hij werd ineens ontslagen. Maar hij wilde zijn contract niet verlengen omdat hij vond dat het wel was uitgewerkt, meen ik mij te herinneren uit een interview. Het project AZ was wel klaar oid.
Hopelijk gaat het project Feyenoord nooit klaar zijn.
Bij Feyenoord is de klus pas klaar bij een kampioenschap.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik voldoende ruimte voor verbetering, dus Slot kan maar beter blijven.
Ik denk dat we op het moment dat we kampioen worden nog niet de Champions League hebben gewonnen, dus dan is de klus nog niet klaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de klus pas klaar bij een kampioenschap.
Misschien over een jaar of 2 a 3, maar ik zie het niet gebeuren dat hij na 1 seizoen alweer vertrekt eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |