Lekker, man.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:43 schreef W_Wolf het volgende:
Tot nu toe ben ik wat minder te spreken over de liedjes dan gisteren. Deze van Swans is ook weer een zware zit.
Klonk niet verkeerd, maar dacht ook wel ff mand na een minuut of 5quote:Op donderdag 23 december 2021 10:43 schreef W_Wolf het volgende:
Tot nu toe ben ik wat minder te spreken over de liedjes dan gisteren. Deze van Swans is ook weer een zware zit.
In m'n dromen staan Oblivion, Genesis en Realiti daar genoteerd ja, maar dat blijft bij dromen..quote:Op donderdag 23 december 2021 10:55 schreef EP3 het volgende:
Misschien is ze 'gepromoveerd' naar de top2000.
Die kleine stempopulatie blijft ook altijd een dingetje he. 5.000/6.000 stemmers voor 2.000 nummers is niet echt een hele fijne verhouding. Als het even tegen zit omdat jouw club niet oplet ben je je plekje kwijt. En dan volgende keer ben je gewoon weer terug bij de bovenste 500.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zat net even te kijken in de lijst en zag helaas dat Grimesgodin uit de Snob is gevallen. Gevalletje bad exposure na break up met Elon Musk? Wel jammer, hoort er echt wel paar keer in te staan..
Ja dat is wel zo. Enorme verschuivingen elk jaar in deze lijst. En heb zelf ook 'verzaakt' door niet op Grimes te stemmen..quote:Op donderdag 23 december 2021 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die kleine stempopulatie blijft ook altijd een dingetje he. 5.000/6.000 stemmers voor 2.000 nummers is niet echt een hele fijne verhouding. Als het even tegen zit omdat jouw club niet oplet ben je je plekje kwijt. En dan volgende keer ben je gewoon weer terug bij de bovenste 500.
De beste van Floyd in deze lijst komt in de podcast....quote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Snoblijst heeft de beste Floyds! Gisteren Have A Cigar en nu deze Mother
Klopt. Dat is het leuke van deze lijst. Ook leuk vind ik dat je je vrije keuzes van vorig jaar gewoon tegenkomt in de voorkeuzelijst van dit jaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:07 schreef EP3 het volgende:
Die enorme verschuivingen vanwege kleine populatie stemmers maken deze lijst nu juist n stuk interessanter dan de top2000.
Snob moet ook wel snob blijven, natuurlijk.
Ik zou er wel voor willen pleiten 'm een week naar voren te halen. Dus klaar als de Top 2000 begint. Want anders mis je een heel deel luisteraars vermoed ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het leuke van deze lijst. Ook leuk vind ik dat je je vrije keuzes van vorig jaar gewoon tegenkomt in de voorkeuzelijst van dit jaar.
Tja, het is natuurlijk ontstaan als een tegenhanger van de top 2000, voor mensen die uit snobisme niet naar de top 2000 luisterenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor willen pleiten 'm een week naar voren te halen. Dus klaar als de Top 2000 begint. Want anders mis je een heel deel luisteraars vermoed ik.
Je weet het nooit, want er springen wel vaker nummers over naar de Top die best wel laag staan in de Snob. Maar inderdaad, zolang Boudewijn nog leeft en in (relatief) goede gezondheid is is de kans klein. Ach ja, dan maar hier genieten van het nummer.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik zie hoe laag Eva van Boudewijn de Groot tegenworodig in deze lijst staat, geef ik illusie op dat die nog ooit in de top 2000 komt.
Dat is zo, maar goed tis niet dat mensen die van muziek uit de Snob houden per definitie niet van top 2000 muziek houden. Ik denk dat frequente luisteraars hier als Gale en Tussle ook naar de top 2000 overstappen en jij evenzeer wellicht?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk ontstaan als een tegenhanger van de top 2000, voor mensen die uit snobisme niet naar de top 2000 luisteren
Zeker, maar ik ben ook geen typische snob. Ik heb gewoon een hele brede muzieksmaakquote:Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar goed tis niet dat mensen die van muziek uit de Snob houden per definitie niet van top 2000 muziek houden. Ik denk dat frequente luisteraars hier als Gale en Tussle ook naar de top 2000 overstappen en jij evenzeer wellicht?
Bij de top 2000 vind ik het leuk om wat meer te shitposten, dus ik ben daar ook meestal wel te vinden.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar goed tis niet dat mensen die van muziek uit de Snob houden per definitie niet van top 2000 muziek houden. Ik denk dat frequente luisteraars hier als Gale en Tussle ook naar de top 2000 overstappen en jij evenzeer wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |