Nas-tyquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat er wordt gebeld onder Nas was niet afgesproken. Gelukkig kort telefoontje
Sad mans Tongue?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat Volbeat betreft, vind het echt verschrikkelijk kitsch
Er was een tijdje terug een nummer wat veel op Kink(?) werd gedraaid waar ik dus echt onpasselijk van werd
Zeer zeker! Staat daar wel in de keuzelijst..quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Jesus of Suburbia niet in de Top 2000 staat vind ik ook wel gek eigenlijk
Dat Lola Montez staat ook echt top 100 in de Top 2000 hequote:Op vrijdag 24 december 2021 15:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee iets met Lola ofzo?
Tja, je weet wat ze zeggen he, Nederland is een land van frikandellensmaak die je tot aan de Spaanse kust kunt bestellen...quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat Lola Montez staat ook echt top 100 in de Top 2000 he
Sja, volgens mij is deze lijst grotendeels ontstaan uit een bepaald deel van de muziekluisteraars, dus dat die metal bias erin zit vind ik niet heel gek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat staat er vandaag toch een hoop troep in de lijst. Helft vd tijd hoor ik metal
In de top 1000 staat volgens mij wel stuk minder metal, maar dat gaan we live missen net als DJ Ratz vanaf morgen.. In januari maar de schade inhalen en de top 960 terugluisteren via de Spotify afspeellijst!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat staat er vandaag toch een hoop troep in de lijst. Helft vd tijd hoor ik metal
Na die van net voelt Last Stop This Town als het mooiste nummer allertijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dan denk je van oh het is zo afgelopen plakken ze er nog een nutteloos stuk aan
Niet dat het lelijk is. Verre van, zelfs.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Na die van net voelt Last Stop This Town als het mooiste nummer allertijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |