Mooiste Talk Talk vind ik heel lastig. Ik vind Life's what you make it en Call in the night boy ook prachtig!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind em na Living In Another World ook de mooiste ja
Heaven nor Hell vind ik wel nog hun fijnste eigenlijk. Hoef er verder niet per se meer iets van te horenquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
Wat doet Volbeat in deze lijst?
Zeker ook veel gespring om je heen dan. Vind het dan altijd fijn om tegen een hek te staan. Biedt nog wat houvast in dat soort omstandighedenquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ooit op n festival naar Rammstein geweest. Degene met wie ik was wilde per se in voorste vak. Dus moesten we daar al voor Volbeat gaan staan, die ervoor speelden. Wat een lijdensweg.
Wat betekent inbound?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Brr middagje inbound, dus ff uit met de Snob
Inkomende telefoontjes van klantenquote:
en dat zijn er zoveel dat je zeker weet dat je niet aan de snob toekomt?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Inkomende telefoontjes van klanten
ook hier een Earringbonus!quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:21 schreef W_Wolf het volgende:
Jammer voor hem, want er komt veel leuke muziek aan.
Nu even rustig, dus weer aangeslingerd:)quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en dat zijn er zoveel dat je zeker weet dat je niet aan de snob toekomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |