Ja, Prince zodadelijk wordt geweldig. Daar stel ik graag mijn pauze even voor uit.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
London Grammar zou ik twee keer zien op Lowlands en twee keer hebben ze op het laatste moment afgezegd. De muziek is leuk, maar ik hoef er niet meer naar te luisteren.
Hierna wordt het weer beter
Party like it's 1999.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:08 schreef cafca het volgende:
1137 RE Prince & The New Power Generation Joy In Repetition (2002 Live Version) 1990
De 2002 Live Versie komt uit 1990?
Ik wil ze heeel graag nog es live zien. Ben heel benieuwdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
London Grammar zou ik twee keer zien op Lowlands en twee keer hebben ze op het laatste moment afgezegd. De muziek is leuk, maar ik hoef er niet meer naar te luisteren.
Hierna wordt het weer beter
Zeker een stuk beter te pruimen dan het eeuwigdurende The Decline.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van NOFX in deze lijst
Als dat de beste was kan ik heel hun oeuvre meteen overslaanquote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van NOFX in deze lijst
Vind ook veel van hun echt grote hits niet heel geweldig, maar ze hebben genoeg nummers ertussen zitten die minder grote hits zijn geweest die wel echt goed zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 16:15 schreef EP3 het volgende:
Ben geen enorme Queen fan, maar vind dit ms wel hun lekkerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |