Zag van de week een stukje "koffietijd"; was een meisje met kerstverrassingen om uit te delen in het bejaardenhuis van haar opa. Met een kerstkaart, en daar stond ong dit op: "de beste wensen en een dikke knuffel; druk deze kaart stevig tegen u aan".quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
ik vind dat enorm verdrietigquote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zag van de week een stukje "koffietijd"; was een meisje met kerstverrassingen om uit te delen in het bejaardenhuis van haar opa. Met een kerstkaart, en daar stond ong dit op: "de beste wensen en een dikke knuffel; druk deze kaart stevig tegen u aan".
Ik moet een handtekening legalisatie hebben. Bij het gemeentehuis kan ik pas eind jan terecht en bij een notaris kost het 100 euro.quote:
Waarom dan pas en wat een bedrag ookquote:Op donderdag 23 december 2021 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet een handtekening legalisatie hebben. Bij het gemeentehuis kan ik pas eind jan terecht en bij een notaris kost het 100 euro.
Wat kost het bij het gemeentehuis?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet een handtekening legalisatie hebben. Bij het gemeentehuis kan ik pas eind jan terecht en bij een notaris kost het 100 euro.
Ach, wat liefquote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zag van de week een stukje "koffietijd"; was een meisje met kerstverrassingen om uit te delen in het bejaardenhuis van haar opa. Met een kerstkaart, en daar stond ong dit op: "de beste wensen en een dikke knuffel; druk deze kaart stevig tegen u aan".
ga je nog wat leuks doen Lav?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, wat liefbest ontroerend.
Ik nietquote:Op donderdag 23 december 2021 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat enorm verdrietig
Ja vond ik ook ...quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, wat liefbest ontroerend.
Dat een kleinkind haar opa niet persoonlijk kan zienquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
Wij gaan met kerst een paar dagen er gezellig op uit in het buitenland. Da's volgens mij echt het enige leuke wat je nog kunt doen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb totaal geen kerst gevoel![]()
Blij als het voorbij is
Ik heb geen idee of er dan ook kosten aan zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat kost het bij het gemeentehuis?
dan zou ik dat even helder zien te krijgenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er dan ook kosten aan zijn.
Ze kon haar opa wel zien hoor!quote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat een kleinkind haar opa niet persoonlijk kan zien
ik heb gelukkig heel lang van mijn opa en oma mogen genieten
en ze zijn beide thuis gestorven
ik hoop dat ik dit ook voor mijn ouders kan en mag doen
ow gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ze kon haar opa wel zien hoor!
Wat fijn dat jij dat zo ervaren hebt!
Ze kon ook bij al die mensen haar verrassing afgeven.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow gelukkig
je hoort nu weer veel dat ze opgesloten zitten vanwege veel positieve
en ja eeuwig dankbaar dat ik mijn opa en oma altijd zo dichtbij me heb gehad
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ze kon ook bij al die mensen haar verrassing afgeven.
Ik vond een Notaris die daarvoor 40 euro rekent maar die maken geen afspraken ivm corona.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik dat even helder zien te krijgen
als het ongeveer even duur is zou ik voor de notaris gaan
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond een Notaris die daarvoor 40 euro rekent maar die maken geen afspraken ivm corona.
op fp niks, keek alleen evenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar/wat wil je nog meer disliken?
Zo raar dat het niet een standaard tarief is. Het loopt uitéén van 40 - 100 euro.quote:
hier https://frontpage.fok.nl/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |