geen ideequote:
Ik ben beter in plaatjes zoekenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
ik in ieder geval niet
De kans dat het mij lukt schat ik ook niet hoog in.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
ik in ieder geval niet
Daar heb ik al een tijdje niet meer gepostquote:Op donderdag 23 december 2021 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is ook nog wel leuk.
Ik post er ook niet zoveel meer en de reden is mij onduidelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik al een tijdje niet meer gepost
@Deisyy is op vakantiequote:Op donderdag 23 december 2021 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik post er ook niet zoveel meer en de reden is mij onduidelijk.
Dat weet ik.quote:
Ik heb (nog) het excuus dat ik nog niet in de leeftijd categorie valquote:Op donderdag 23 december 2021 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik post er ook niet zoveel meer en de reden is mij onduidelijk.
Heeft ze ook al een ban?quote:
Nee, ze is irl op vakantiequote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft ze ook al een ban?!!
Tis vast omdat ze bijdehand loopt te doen en dat pikken ze nie hoor...
Ow, ik dacht dat je aan opendeuren dag deed vandaagquote:Op donderdag 23 december 2021 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verpest mijn grapje nou niet
Dan is hij idd weer vd partij.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
25e toch weer terug zei je gister?
Dan geat it oanquote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is hij idd weer vd partij.
Nog meer gezelligheid.quote:
Doe mij maar gewoon een frikandel speciaalquote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef maily het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-frikandel-van-betty
High frikandel
Hier ook koud en het regende gadverdammequote:Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
@:freshfruit wat is het koud in jouw wijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |