SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal het proberenquote:Op donderdag 23 december 2021 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil je dat niet meer doen dan
Ja, gisteren waren ze er om acht uur dus toen was ik al wakker. En maakten ze meer herrie dan nu.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Word jij daar altijd wakker van?
De vrachtwagen is nu net weg
Ik vind dat echt een interessant fenomeen.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ik word ook meestal rond 6 wakker van de waterbus
Ja, we wonen niet allemaal vrijstaand op een lap grond van 393838383 m2quote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Wonen jullie allemaal op een parkeerplaats of zo?
Ik ben door vele vreemde dingen wakker gemaakt maar nog nooit door een vrachtwagen.
Maakt die zoveel herrie danquote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Meteen naast je bed springen in militair tenue met koudstalen devote blik.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik straks ambtenaar ben kan ik ook roepen dat het vaderland me nodig heeft
Hoeraquote:
Dat ding dat naar hier vaart?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Helaas niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, we wonen niet allemaal vrijstaand op een lap grond van 393838383 m2
Elke ochtend het Wilhelmus zingen terwijl ik de vlag hijs.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen naast je bed springen in militair tenue met koudstalen devote blik.
Zooi uit het gaatje gehaald? Huehuehuequote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hij ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja is het ookquote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een interessant fenomeen.
De waterbus
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen danquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zooi uit het gaatje gehaald? Huehuehue
ja de nieuwe vaart naar dordrechtquote:Op donderdag 23 december 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding dat naar hier vaart?
Foto van Koning Willem-Alexander der Nederlanden kussen op je nachtkastje.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke ochtend het Wilhelmus zingen terwijl ik de vlag hijs.
Ik was naar de prijzen van de watertaxi aan het kijken en ik schrok daar een beetje vanquote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is het ook![]()
https://www.waterbus.nl/op-pad/dagje-rotterdam
Maar van de hijplaat naar de overkant hier gebruiken ze nog een oude endie maakt echt een pokkegeluid
de nieuwe is muisstil
Ja ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen dan
Paar vrachtwagens en waterbussen voor in de tuin?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen dan
Ook meer cavia's ?quote:
Das weer wat andersquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was naar de prijzen van de watertaxi aan het kijken en ik schrok daar een beetje van
Hm... kan geen kwaad?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar vrachtwagens en waterbussen voor in de tuin?
Oh, nice.. goed dat ik het weet.. Kan ik een keer de toerist uithangen in Roffaquote:Op donderdag 23 december 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das weer wat andersDe waterbus is gewoon OV en kan je inchecken met je ov chipkaart.
De watertaxi is idd duurder. Ik zit in centrum zone, heb hier een opstapplek en betaal 4.50 voor een vaart in deze zone. Maar het is wel echt tof
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nice.. goed dat ik het weet.. Kan ik een keer de toerist uithangen in Roffa
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude stadsbus ombouwen tot caviaparadijs
Ja eens, alleen zou ik ook graag op reis willen, dus dan moet er ook een extra verzorger bijquote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet maar wel gehad. Ik zou gewoon veel dieren willen dan.
Oh, das geen geld!quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.
Kun je beter ergens een flinke lap grond op de kop tikken vlakbij anders ruikt je huis naar dierentuin.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet maar wel gehad. Ik zou gewoon veel dieren willen dan.
Zo'n neon reclame op de bus met Caafs Caafs Caafs.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]al die popcornende caafjes
Ja, alles goed en wel, maar het moet geen mensen aantrekken.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n neon reclame op de bus met Caafs Caafs Caafs.
Just the tip.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen even de aansluiting van het kabeltje even tussen de vingers gewreven.
Toetert die ook zo vroeg?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die oude die er nog vaart wel
das die voorste
[ afbeelding ]
Hele tuin vol berige knaagdieren.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alles goed en wel, maar het moet geen mensen aantrekken.
Dat heb ik jaren terug in Venetië ook gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.
dat moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 23 december 2021 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Just the tip.
Huehuehue
[..]
Toetert die ook zo vroeg?
Ik las beige.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele tuin vol berige knaagdieren.
IS DAT 100 EURO?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
100 neer moeten leggen voor een uurtje op een gondola
Dingen zijn inmiddels ook al een jaartje of 20 oudquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de nieuwe vaart naar dordrecht
Dat stond niet in mijn contractquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto van Koning Willem-Alexander der Nederlanden kussen op je nachtkastje.
oh ziet die er nog goed uitquote:Op donderdag 23 december 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingen zijn inmiddels ook al een jaartje of 20 oud
Watertaxi is inderdaad tof, wat die ronde kroket zegtquote:Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nice.. goed dat ik het weet.. Kan ik een keer de toerist uithangen in Roffa
Fotootje van Amalia dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat stond niet in mijn contract
Ze hebben andere kleurtjes tegenwoordig. Vroeger heetten ze FastFerry en waren ze geel, wit en rood.quote:
Ja, ik heb het echt heel gezellig met mezelfquote:Op donderdag 23 december 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
A normal mind is no joy forever.
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watertaxi is inderdaad tof, wat die ronde kroket zegt
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watertaxi is inderdaad tof, wat die ronde kroket zegt
Alleen echt jammer dat ze niet ook richting hoek van holland gaanquote:Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben andere kleurtjes tegenwoordig. Vroeger heetten ze FastFerry en waren ze geel, wit en rood.
Enige watertaxi die ik echt vet vind is The Star Ferry, als je die pakt in de vroege rode ochtend voel je jezelf meteen de koning van de wereld.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben andere kleurtjes tegenwoordig. Vroeger heetten ze FastFerry en waren ze geel, wit en rood.
waar vaart die?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige watertaxi die ik echt vet vind is The Star Ferry, als je die pakt in de vroege rode ochtend voel je jezelf meteen de koning van de wereld.
O ja, dat zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen echt jammer dat ze niet ook richting hoek van holland gaan
Waar is dat?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige watertaxi die ik echt vet vind is The Star Ferry, als je die pakt in de vroege rode ochtend voel je jezelf meteen de koning van de wereld.
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een collega een tikkie gestuurd voor 50 cent![]()
Achteraf gezien een beetje skeer, maar goed.. gedane zaken enz.
tatta's be likequote:Op donderdag 23 december 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
In mijn verdediging, zij vroeg zelf of ik een tikkie wilde sturen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
was toen 100 euro. probeerde nog af te dingen maar nope. ja dan moet je het gaan delen met anderen die je niet kent bijvoorbeeld. maar daar had ik geen zin in.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IS DAT 100 EURO?![]()
Vandaar dat al die mensen geforceerd gezellig zitten te doen in zo'n opgevoerde kano
Als je niet op de kleintjes let, zul je nooit vrijstaand wonen met een lap grond van 3493838383 m3quote:
Ik weet niet meer hoe wij het gedaan hadden, maar wij gingen vanaf een of andere bijzonder creepy parkeerplaats opstappen op een boot en die voer naar Venetië toe, misschien is dat dezelfde of zo, maar dat was wel mooiquote:Op donderdag 23 december 2021 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
was toen 100 euro. probeerde nog af te dingen maar nope. ja dan moet je het gaan delen met anderen die je niet kent bijvoorbeeld. maar daar had ik geen zin in.
dus toen maar beetje rondgelopen daar en via de lokale vvv het advies gekregen de bus te pakken, die vaart dan niet helemaal binnendoor maar je kan wel een heel mooi stuk zien. voor 3 eurotjes
Jij ook en dat kost toch ook geen 100 euroquote:Op donderdag 23 december 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
Venetië is natuurlijk ook wel uniek
Sorry, zal het licht even aandoen.quote:
Wel als je met bb sushi gaat etenquote:Op donderdag 23 december 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ook en dat kost toch ook geen 100 euro
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel als je met bb sushi gaat eten
Of naar de dierentuin gaat en ze betrapt wordt met drie slangen, acht rode panda's en een onbekend harig beestje met kikkerogen onder haar jas.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
e vreet je compleet failliet in zo'n tentquote:Op donderdag 23 december 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of naar de dierentuin gaat en ze betrapt wordt met drie slangen, acht rode panda's en een onbekend harige beestje met kikkerogen onder haar jas.
Gelijk honger nuquote:Op donderdag 23 december 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
di
[..]
e vreet je compleet failliet in zo'n tent
[ afbeelding ]
Nummerherkenning?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
AL ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK
Ja ja ja ja..
Misschienquote:
Ben jij dit met blonde pruik op?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
"DON'T MAKE ME ASSUME MY ULTIMATE FORM"
https://9gag.com/gag/avAGzR5
deze mevrouw had flinke trek
Jij als je geen sushi krijgtquote:Op donderdag 23 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
"DON'T MAKE ME ASSUME MY ULTIMATE FORM"
https://9gag.com/gag/avAGzR5
deze mevrouw had flinke trek
Lijkt me lastig aantrekken in je eentjequote:Op donderdag 23 december 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
ik wil deze jas
https://9gag.com/gag/aOQz7DD
Leuk als je ineens zin krijgt.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
ik wil deze jas
https://9gag.com/gag/aOQz7DD
Drinkt een chirurg tijdens een open hart operatie?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal de kerstborrel vandaag?
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, de kerstborrel thuisquote:Op donderdag 23 december 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, water / koffie / theequote:Op donderdag 23 december 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drinkt een chirurg tijdens een open hart operatie?
Broodje kaas op het OK laken.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, water / koffie / thee
Ik denk alleen ervoor en erna en niet tijdens een operatie.
Stel je voor dat je een beetje latte in de operatiewond morst.
Kan toch niet ?
Inderdaad. Online vanmiddagquote:Op donderdag 23 december 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de kerstborrel thuis
Wij hebben geen online kerstborrel gelukkigquote:
Werk je in de 5 ploegendienst of zo ?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Collega vraagt net, kun jij tweede kerstdag werken?
Wij wel. Mag niet fysiek bij onsquote:Op donderdag 23 december 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben geen online kerstborrel gelukkig
Ja, dat was duidelijkquote:
60 ploegendienst.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk je in de 5 ploegendienst of zo ?
HEEL VEEL PLEZIER TIJDENS DE ONLINE KERSTBORREL HE DUDORRRRRquote:
Als je daar ook maar voor wordt betaaldquote:
Operaties duren soms wel tien uur. Dan is er een assistent die drinken geeftquote:Op donderdag 23 december 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, water / koffie / thee
Ik denk alleen ervoor en erna en niet tijdens een operatie.
Stel je voor dat je een beetje latte in de operatiewond morst.
Kan toch niet ?
DANK JE WEL 4EBE!!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HEEL VEEL PLEZIER TIJDENS DE ONLINE KERSTBORREL HE DUDORRRRR![]()
![]()
Hihi, met een rietje ?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Operaties duren soms wel tien uur. Dan is er een assistent die drinken geeft
gewoon een camelbakquote:
Snacksquote:Op donderdag 23 december 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
DANK JE WEL 4EBE!!!!
Zo nog even boodschappen doen voor snacks en bier
Bijna middag, maar goed.quote:
heb wel veel chocolade in huis maar iets van een nootje erbij is ook lekker.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snacks![]()
Moet ook nog drank halen.
Ik heb genoeg centjes om 366762557 jaar te kunnen smurfen.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je daar ook maar voor wordt betaald
ja, sorry, ben al naar de winkel geweest om pasfotos te laten makenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna middag, maar goed.
"Lekker man"quote:Op donderdag 23 december 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb wel veel chocolade in huis maar iets van een nootje erbij is ook lekker.
kaas en worst heb ik ook nog
maar jij vind je werk echt gaaf bla bla bla en je zou na je pensioen ook nog door blijven werken bla bla blaquote:Op donderdag 23 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb genoeg centjes om 366762557 jaar te kunnen smurfen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar jij vind je werk echt gaaf bla bla bla en je zou na je pensioen ook nog door blijven werken bla bla bla
Mijn oude leidinggevendequote:
waarom zou het glad zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe glad het is . wil straks boodschappen doen met scooter
Gewoon met je slede met husky's ervoor, boodschappen doenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
hier helemaal niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij woont in het warme zuiden.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier helemaal niet.
Vriest zelfs niet meer.
laat ik dan verstandig zijn en nu vast boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ren-vanwege-gladheid
waar het 25 graden en zonnig isquote:Op donderdag 23 december 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij woont in het warme zuiden.
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 23 december 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet alleen nog groente halen voor de cavia's. Neem nooit cavia's.
Een hoop stront.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Neem altijd cavia's.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet alleen nog groente halen voor de cavia's. Neem nooit cavia's.
maar ook een hoop popcornquote:
Gehandicapte inteelt cavia'squote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Cavia's neem je niet, die krijg je.
Als de dierenwinkel een fout gemaakt heeft.
Verwachten ze extra werk?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
gaan ze nu appen of ik om 1300 al wil komen op werk
Beste cavia's.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gehandicapte inteelt cavia's
nee kerst paketten inpakken.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwachten ze extra werk?
dat wel. korte broek kan bijna aanquote:Op donderdag 23 december 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij woont in het warme zuiden.
*opent funda*quote:Op donderdag 23 december 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. korte broek kan bijna aan
lekker tijdens het vuurwerk afstekenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt volgende week elf graden. Kunnen we oud en nieuw in een T-shirt vieren.
Geen regen en/of mist?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker tijdens het vuurwerk afsteken
Mogen we dit jaar ineens wel vuurwerk afsteken ?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker tijdens het vuurwerk afsteken
nee, maar dat heeft ze vorig jaar ook niet tegen gehoudenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we dit jaar ineens wel vuurwerk afsteken ?
Het was wel minderquote:Op donderdag 23 december 2021 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar dat heeft ze vorig jaar ook niet tegen gehouden
Rondom de jaarwisseling wel. Heb het idee dat in deze periode het vuurwerk een stuk zwaarder is.quote:
dat wel, maar aangezien je van hier uit binnen 10 minuten in beglie of duitsland bent lopen er al de hele maand kinderen met vuurwerk rondquote:
Ik hoor hier amper knallen.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondom de jaarwisseling wel. Heb het idee dat in deze periode het vuurwerk een stuk zwaarder is.
Dit jaar vind m’n hond het gelukkig wat minder erg.
Oh ja, logisch..quote:Op donderdag 23 december 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar aangezien je van hier uit binnen 10 minuten in beglie of duitsland bent lopen er al de hele maand kinderen met vuurwerk rond
Hier ook veel zwaar spul uit Duitsland.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar aangezien je van hier uit binnen 10 minuten in beglie of duitsland bent lopen er al de hele maand kinderen met vuurwerk rond
bratwursten?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook veel zwaar spul uit Duitsland.
Ik dm mijn adres even.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kerst paketten inpakken.
Liep gisteren een zaal in waar ze lagen. Heb mijn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen en mij snel omgedraaid
zou wel wat harder willen zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Een airfryerbitterbal?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel wat harder willen zijn
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets socialer zijn zou het leven wat gemakkelijker maken.
Andere mensen moeten gewoon wat minder extravert zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets socialer zijn zou het leven wat gemakkelijker maken.
Geil. @dud0rquote:Op donderdag 23 december 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon je zachte bips in mensen hun gezicht duwen, ze passen zich maar aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
amaramadingdongquote:
cat 1quote:Op donderdag 23 december 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we dit jaar ineens wel vuurwerk afsteken ?
hoi allerbeste vriend van mequote:
er mag wel een kilotje of 2 afquote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
litertje cement drinken. wordt je heel hard van binnenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huehuehuequote:
Dat is ook een optiequote:Op donderdag 23 december 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere mensen moeten gewoon wat minder extravert zijn.
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon je zachte bips in mensen hun gezicht duwen, ze passen zich maar aan.
Als ik het naar mijn zin heb ben ik de gangmaker op elk feest op een leuke manier en als ik er geen zin in heb geniet ik gewoon van andere mensen die lol hebben, it's a simple.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Vanmiddag een digitale kerstborrel van anderhalf uur. Vraag me nu al af hoe ik dat ga overleven
Toch een beetje ongemakkelijk voor zo’n schermpjequote:Op donderdag 23 december 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het naar mijn zin heb ben ik de gangmaker op elk feest op een leuke manier en als ik er geen zin in heb geniet ik gewoon van andere mensen die lol hebben, it's a simple.
Everzwijn aan het spit.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij zou dan een pan snack zijn
Ooooh dat maakt me echt geen reet uit, verlegenheid of ongemakkelijkheid daar is het leven te kort en te leuk voor.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een beetje ongemakkelijk voor zo’n schermpje
Wel rijkelijk laatquote:Op donderdag 23 december 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedrijf heeft vorige week borrelpakketten verstuurd via PostNL. Die zijn nog bij niemand aangekomen
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Vanmiddag een digitale kerstborrel van anderhalf uur. Vraag me nu al af hoe ik dat ga overleven
Ja, dat ook wel jaquote:
Ewlllquote:Op donderdag 23 december 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel ja![]()
Krijg je na de jaarwisseling een bedorven leverworst in je brievenbus gefrummeld.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie gespot als ze aan het serveren is.
https://fb.watch/a3ZnC0kBl_/
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
digitale borrel lijkt mij echt kut
hoe doe je dat met praten dan want mag toch maar 1 iemand praten?
Ik geloof dat we bingo gaan spelenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon iedereen door elkaar.. 1,5 uur lang.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
wij hebben een quiz vanmiddag erbij. moet je aan de hand van kleurtjes het antwoord geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwaak er wel bovenuit, geef me 1000 deelnemers en na vijf minuten is het feestquote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon iedereen door elkaar.. 1,5 uur lang.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat we bingo gaan spelenEn misschien een stichtelijk woord van het opperhoofd.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
quiz vanmiddag erbij. moet je aan de hand van kleurtjes het antwoord geven.
Gewoon ergens alleen gaan staan en een beetje netflixen dus.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij hebben een quiz vanmiddag erbij. moet je aan de hand van kleurtjes het antwoord geven.
vorig jaar hadden we de kerstborrel op een virtueel eiland. dat was best leuk. liep je met robotjes rond. dan hoorde je ook niet iedereen door elkaar.
je kon met een aantal mensen in een groepje staan praten. liep je weg dan hoorde je die mensen ook niet meer.
Hoefde ook niet te krabben vandaagquote:Op donderdag 23 december 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
boodschapjes weer gedaan. het is helemaal niet glad buiten.
Oke Snollebollekequote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwaak er wel bovenuit, geef me 1000 deelnemers en na vijf minuten is het feest
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]Of het bejaardenhuis of de kleuterklas.
Oh dacht net zoals zoom ofzo dat 1 iemand alleen te horen is?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon iedereen door elkaar.. 1,5 uur lang.
ik wel maar dat kwam omdat het hoog tijd weer was om te scherenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoefde ook niet te krabben vandaag
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij hebben een quiz vanmiddag erbij. moet je aan de hand van kleurtjes het antwoord geven.
vorig jaar hadden we de kerstborrel op een virtueel eiland. dat was best leuk. liep je met robotjes rond. dan hoorde je ook niet iedereen door elkaar.
je kon met een aantal mensen in een groepje staan praten. liep je weg dan hoorde je die mensen ook niet meer.
haha ja dat kan inderdaad. maar het was best gezelligquote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon ergens alleen gaan staan en een beetje netflixen dus.
Dat is op zich wel prettig voor alle mensen, maar vaak brallen mensen wel door elkaar heen helaasquote:Op donderdag 23 december 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dacht net zoals zoom ofzo dat 1 iemand alleen te horen is?
Eens en eensquote:
ja maar dat mag nu niet hequote:Op donderdag 23 december 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Ga liever dan naar een echte borrel toe
sneaky hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wel![]()
al hebben we de gordijnen dicht gedaan
De nieuwe variant gaat bitterona heten dus.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wel![]()
al hebben we de gordijnen dicht gedaan
Symptomen zijn het plots verliezen van je ledematenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe variant gaat bitterona heten dus.
Warme bips en 24/7 zin in vips.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Symptomen zijn het plots verliezen van je ledematen
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen op deze grijze dag. Toch alweer 8 seconden meer daglicht dan gisteren![]()
Een gemiddelde Nordmannspar in een Duitse woonkamer met Kerst is 1,64 m hoog en heeft 178.333 naalden
Give or take a few
Degene die dit onderzocht heeft vet haar, geen kinderen en een gezichtsuitdrukking die niet vaak een goedemorgen uitlokt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen op deze grijze dag. Toch alweer 8 seconden meer daglicht dan gisteren![]()
Een gemiddelde Nordmannspar in een Duitse woonkamer met Kerst is 1,64 m hoog en heeft 178.333 naalden
Give or take a few
Of hij heeft een IQ verreweg superieur aan dat van jou, weegt er honderd op een schaaltje, schudt zo'n boom leeg etc.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die dit onderzocht heeft vet haar, geen kinderen en een gezichtsuitdrukking die niet vaak een goedemorgen uitlokt.
Ik heb niets gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die dit onderzocht heeft vet haar, geen kinderen en een gezichtsuitdrukking die niet vaak een goedemorgen uitlokt.
Ik vermoed zo'n hoog IQ dat voortplanting en een kruispunt veilig oversteken een probleem is.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of hij heeft een IQ verreweg superieur aan dat van jou, weegt er honderd op een schaaltje, schudt zo'n boom leeg etc.
Zo gaat het met legoblokjes ook namelijk. En met elk ander denkbaar massagoed.
Hier is het ook bal, heb de slimste koppen op Aarde bij elkaar zitten en zonder lockdown zou ik nu een claim van 7884555449999333 miljard aan mijn broek hebben hangen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog een werkdag![]()
Stomme hackers.
Zit daar een tüter op?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
zo gelukt![]()
ik kwam er halverwege achter dat ik met een karretje van een turkse supermarkt in de ah liep![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw plan kabinet, Nederlanders moeten een nieuwe manier van samenleven verzinnen, zeer kleinschalig samenzijn in de winter, familiereünies in de zomer.
Wel je handen extra goed wassen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
zo gelukt![]()
ik kwam er halverwege achter dat ik met een karretje van een turkse supermarkt in de ah liep![]()
omdat het van een snorrenwinkel komt?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel je handen extra goed wassen hoor.
Blijkbaar mensen die tijd overhebben. Mijn suggestie om alles te redirecten naar gay porn wordt nog in overweging genomen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het ook bal, heb de slimste koppen op Aarde bij elkaar zitten en zonder lockdown zou ik nu een claim van 7884555449999333 miljard aan mijn broek hebben hangen.
Iedereen moet gaan leven als een FOK!ker.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw plan kabinet, Nederlanders moeten een nieuwe manier van samenleven verzinnen, zeer kleinschalig samenzijn in de winter, familiereünies in de zomer.
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gaan leven als een FOK!ker.
Geen risico's nemen tijdens een pandemietjequote:Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het van een snorrenwinkel komt?
In september afscheid nemen van je naasten, nou tot mei dan hč, wie er dan nog leeft dan tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen moet gaan leven als een FOK!ker.
Af en toe bingo spelen via Zoom met iedereen op mute.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In september afscheid nemen van je naasten, nou tot mei dan hč, wie er dan nog leeft dan tenminste.
na 2024/2025 is het wel weer klaarquote:Op donderdag 23 december 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we maken er wel grappen over maar zie niet hoe we volgend jaar niet weer in lockdown zitten
Maximale groepsgrootte 1quote:Op donderdag 23 december 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Of ik elk huis camera's plaatsen zodat je toch nog een beetje deel uit kunt maken van elkaars leven.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe bingo spelen via Zoom met iedereen op mute.
ja op basis van wat kunnen ze dat voorspellen?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
na 2024/2025 is het wel weer klaar
van mijn grote duim waar ik het uit zuigquote:Op donderdag 23 december 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op basis van wat kunnen ze dat voorspellen?
Ja vrij simpel, in plaats van winter, lente, zomer en herfst hebben we dadelijk twee seizoenen, het hoestseizoen en het knuffelseizoen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we maken er wel grappen over maar zie niet hoe we volgend jaar niet weer in lockdown zitten
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
van mijn grote duim waar ik het uit zuig
Just as good as anything these daysquote:Op donderdag 23 december 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
van mijn grote duim waar ik het uit zuig
warme bips?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just as good as anything these days
als je kijkt naar vorige pandemieën is 4/5 jaar wel een redelijk schatting.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja pzifer heeft dat volgens mij wel gezegd. Dat het er zeker tot 2024 is
We moeten gewoon hele afrikaanse continent geen vaccins meer sturen. Kan het daar evolueren tot een zachte verkoudsheidvirusquote:Op donderdag 23 december 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je kijkt naar vorige pandemieën is 4/5 jaar wel een redelijk schatting.
zo'n virus moet muteren tot het niet erger dan een gewone verkoudheid is. Dat kost tijd.
Kan dat sneller, ja dat kan. Dan moet je niet vaccineren en boosteren en de hele zooi op z'n beloop laten.
Heeft dat andere problemen tot gevolg jazeker. Dus dan maar spreiden en uitsmeren die tijd
wowquote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We moeten gewoon hele afrikaanse continent geen vaccins meer sturen. Kan het daar evolueren tot een zachte verkoudsheidvirus
Meh.. iets beter dan gisteren wel. Hopelijk morgen weg.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de fieber?
Of je moet zorgen dat ze op tijd mee kunnen vaccineren. Dan zou het ook uit kunnen sterven.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We moeten gewoon hele afrikaanse continent geen vaccins meer sturen. Kan het daar evolueren tot een zachte verkoudsheidvirus
Ik zeg 12.21quote:Op donderdag 23 december 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ik braaf een béétje op tijd opstaan, want ze komen de oven tussen 10 en 12 brengen. Krijg ik net de tracking: 11.55 verwachte aflevering.
Wie doet er mee met een wedje dat ze om 12.30 komen?
Had je na de eerdere prikken ook koorts? Zoiets staat me bij maar kan ook iemand anders zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. iets beter dan gisteren wel. Hopelijk morgen weg.
Nou in ieder geval niet zo erg als dit want ik kan het me niet meer herinneren dat ik er veel last van hadquote:Op donderdag 23 december 2021 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je na de eerdere prikken ook koorts? Zoiets staat me bij maar kan ook iemand anders zijn.
'helaas, we hebben u gemist'quote:Op donderdag 23 december 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ik braaf een béétje op tijd opstaan, want ze komen de oven tussen 10 en 12 brengen. Krijg ik net de tracking: 11.55 verwachte aflevering.
Wie doet er mee met een wedje dat ze om 12.30 komen?
Nee, maar wel staan tellen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij gaan zitten tellen dan?
Vroooegquote:Op donderdag 23 december 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dan ga ik er achteraan.quote:
Mooi, ik begon al honger te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |