SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal het proberenquote:Op donderdag 23 december 2021 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil je dat niet meer doen dan
Ja, gisteren waren ze er om acht uur dus toen was ik al wakker. En maakten ze meer herrie dan nu.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Word jij daar altijd wakker van?
De vrachtwagen is nu net weg
Ik vind dat echt een interessant fenomeen.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ik word ook meestal rond 6 wakker van de waterbus
Ja, we wonen niet allemaal vrijstaand op een lap grond van 393838383 m2quote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Wonen jullie allemaal op een parkeerplaats of zo?
Ik ben door vele vreemde dingen wakker gemaakt maar nog nooit door een vrachtwagen.
Maakt die zoveel herrie danquote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Meteen naast je bed springen in militair tenue met koudstalen devote blik.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik straks ambtenaar ben kan ik ook roepen dat het vaderland me nodig heeft
Hoeraquote:
Dat ding dat naar hier vaart?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Helaas niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, we wonen niet allemaal vrijstaand op een lap grond van 393838383 m2
Elke ochtend het Wilhelmus zingen terwijl ik de vlag hijs.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen naast je bed springen in militair tenue met koudstalen devote blik.
Zooi uit het gaatje gehaald? Huehuehuequote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hij ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja is het ookquote:Op donderdag 23 december 2021 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een interessant fenomeen.
De waterbus
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen danquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zooi uit het gaatje gehaald? Huehuehue
ja de nieuwe vaart naar dordrechtquote:Op donderdag 23 december 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding dat naar hier vaart?
Foto van Koning Willem-Alexander der Nederlanden kussen op je nachtkastje.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke ochtend het Wilhelmus zingen terwijl ik de vlag hijs.
Ik was naar de prijzen van de watertaxi aan het kijken en ik schrok daar een beetje vanquote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is het ook![]()
https://www.waterbus.nl/op-pad/dagje-rotterdam
Maar van de hijplaat naar de overkant hier gebruiken ze nog een oude endie maakt echt een pokkegeluid
de nieuwe is muisstil
Ja ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen dan
Paar vrachtwagens en waterbussen voor in de tuin?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wat meer cavia's, honden en paarden kopen dan
Ook meer cavia's ?quote:
Das weer wat andersquote:Op donderdag 23 december 2021 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was naar de prijzen van de watertaxi aan het kijken en ik schrok daar een beetje van
Hm... kan geen kwaad?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar vrachtwagens en waterbussen voor in de tuin?
Oh, nice.. goed dat ik het weet.. Kan ik een keer de toerist uithangen in Roffaquote:Op donderdag 23 december 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das weer wat andersDe waterbus is gewoon OV en kan je inchecken met je ov chipkaart.
De watertaxi is idd duurder. Ik zit in centrum zone, heb hier een opstapplek en betaal 4.50 voor een vaart in deze zone. Maar het is wel echt tof
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nice.. goed dat ik het weet.. Kan ik een keer de toerist uithangen in Roffa
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude stadsbus ombouwen tot caviaparadijs
Ja eens, alleen zou ik ook graag op reis willen, dus dan moet er ook een extra verzorger bijquote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet maar wel gehad. Ik zou gewoon veel dieren willen dan.
Oh, das geen geld!quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.
Kun je beter ergens een flinke lap grond op de kop tikken vlakbij anders ruikt je huis naar dierentuin.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ze nu niet maar wel gehad. Ik zou gewoon veel dieren willen dan.
Zo'n neon reclame op de bus met Caafs Caafs Caafs.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]al die popcornende caafjes
Ja, alles goed en wel, maar het moet geen mensen aantrekken.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n neon reclame op de bus met Caafs Caafs Caafs.
Just the tip.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen even de aansluiting van het kabeltje even tussen de vingers gewreven.
Toetert die ook zo vroeg?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die oude die er nog vaart wel
das die voorste
[ afbeelding ]
Hele tuin vol berige knaagdieren.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alles goed en wel, maar het moet geen mensen aantrekken.
Dat heb ik jaren terug in Venetië ook gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die watertaxi is echt leuk en wat ook leuk is met de waterbus naar dordrecht te gaan. Is geloof ik uurtje varen voor zon 7 euro dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |