Dit vergroot wel de kans op HOLLANDSE AVONDquote:Op donderdag 23 december 2021 00:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert zit er morgenmiddag, dus in de avond Marcel of Nolles
Dat heb ik inmiddels ook ontdekt ja. De stappenteller kan vandaag mooi de hik krijgenquote:
Ik ga het opnieuw proberen. Hond wil graag dingen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook ontdekt ja. De stappenteller kan vandaag mooi de hik krijgen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)volgens-nrc-a4071643quote:Op donderdag 23 december 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier niet glad maar wel ontzettend teringweer. En ik zou de kerstkaarten vandaag langsbrengen. Zo maar even een loopje doen met de nieuwe podcast van Marcel. (@:slobeend)
Vast wel, dank. Ze hebben ook een interview met Haggod.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)volgens-nrc-a4071643
Kan je hier nog iets mee?
Neem ik morgenavond wel de tijd voor met de kerstavondbiertjes. Zal zeker bij de kerstbijlage van de Courant horen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast wel, dank. Ze hebben ook een interview met Haggod.
Beetje staan kijken naar knikkers waar je verder geen invloed op hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik had er heel veel zin in vanmiddag. Totdat ik las dat RvB, MvG en VvdV meedoen aan Marble Mania. Ik verheug mij nu slechts op deze aflevering, het WK is bijzaak geworden
Dit is het taaie stuk van de lotingquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje enge middagsessie. Hopelijk is kijkwijzer aangepast naar 16+
Kon het niet zo snel terugvinden maar waar staan @maxi-mus en @T3hTommay?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe Nostra tussenstand. DeLuna ongedeeld aan kop beste mensen
PEC en Fortuna.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kon het niet zo snel terugvinden maar waar staan @:maxi-mus en @:t3htommay?
Afgrijselijk dilemma.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt naar supermarkt straks. Anders heb ik niets te vreten vanavond...
Zal ik met fiets gaan of toch maar lopen?
Met fiets! Met m'n uitstekende stuurmanskunsten veilig thuis gekomenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Afgrijselijk dilemma.
Wat is het geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |