Ja, in 2013 was het ook wat levendiger met echte mensen, jeetje wat gek!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:26 schreef spapaars het volgende:
In België allemaal wat levendiger met echte mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf dat accent en stemgeluid van Olivier zo vervelend vindenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Olivier is in Olivier
Jorien gaat lekker idd
Mwah in principe mogen de DJ's ook wel bepalen waar ze vrolijk van worden, maar ik zou iets anders kiezenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Evenstar het volgende:
Frank is wel irritant aan het pushen met Goldband. Leuk nummer, daar niet van....
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef PjotterFRL het volgende:
Vorig jaar haalden Tour de Tietema ¤50.000,- op. Dit jaar zitten ze al op.. 160 euro.
Ja, Rob wilde Thunder en Frank vond dat volgens mij niks, dus pushde opeens de Wereldquote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah in principe mogen de DJ's ook wel bepalen waar ze vrolijk van worden, maar ik zou iets anders kiezen
Gabry Ponte werkt beter voor me
Ga je toch een beetje de zielige kindertjes missenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:22 schreef Viv het volgende:
Serious Request is niet compleet zonder Eric Corton![]()
Ik hoor het nietquote:
ik ook niet neequote:
samequote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef KaBuf het volgende:
Dit vind ik stiekem echt een leuk kerstnummer
Wel heftig als je weet dat je bijna dood bentquote:
sowieso.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wel heftig als je weet dat je bijna dood bent
Ik vind Sander er altijd al een beetje smoezelig uitzien alsof persoonlijke hygiëne niet bovenaan de lijst staatquote:Op donderdag 23 december 2021 16:19 schreef Poppejans het volgende:
Sander met ontbloot bovenlichaam
Edit: gatver hij heeft helemaal niet gedouchd
Ik val daar wel op geloof ikquote:Op donderdag 23 december 2021 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Sander er altijd al een beetje smoezelig uitzien alsof persoonlijke hygiëne niet bovenaan de lijst staat
Frank trouwens ook.
Dit was alleen hier een hitquote:Op donderdag 23 december 2021 17:40 schreef Nizno het volgende:
Doet die Bianca Ryan nog wel wat tegenwoordig of is die goed binnen door 1 kerstnummer en zingt ze niet meer?
ik vind op dr site ook amper info over nieuwere nummers enzoquote:Op donderdag 23 december 2021 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was alleen hier een hit
hmm okequote:Op donderdag 23 december 2021 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar volgens mij verdient ze wel genoeg aan de andeee kant van de oceaan nu ze volwassen is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |