.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
Bertje en Theaquote:Op donderdag 23 december 2021 02:29 schreef Evenstar het volgende:
GodverIedereen die niet gekeken heeft kijk echt even stukje tussen 1:50 en 2:00 en daarna stukje tussen 2:20 en 2:30 terug (ongeveer). Tranen en buikpijn van het lachen
Tussen 13 en 17.quote:Op donderdag 23 december 2021 02:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe hoog staat Borsato dit jaar?
Ik dacht al bij mezelf: "Huh, ik heb toch niet van zender geswitcht?"quote:
Die gaat ook nog welquote:Op donderdag 23 december 2021 09:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Goedemorgen!![]()
De Langste Nacht vinden jullie niks dan?
Ik dacht Henk Westbroek imitatie. Ik had wel gelijk door dat het Gerard Ekdom wasquote:
Je quote een bericht van 09:48quote:Op donderdag 23 december 2021 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht Henk Westbroek imitatie. Ik had wel gelijk door dat het Gerard Ekdom was
Dat was overduidelijk jaquote:Op donderdag 23 december 2021 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht Henk Westbroek imitatie. Ik had wel gelijk door dat het Gerard Ekdom was
en wie was het nou? was het 1 van die knakkers van de radio zelf. wilbert of die andere of was het die andere gast van dat bedrijfquote:
Dan hadden ze beter nu Lumberjack kunnen draaienquote:
I'll be there this christmasquote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter nu Lumberjack kunnen draaien
Of Sunscreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |