Feyenoord moet opgeheven worden na elke niet gewonnen wedstrijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is diegene die altijd negatief is toch?
Die zijn er ook wel in het Ajax-topic.
Ja. Die zie je heel sporadisch met een enorme meltdown.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is diegene die altijd negatief is toch?
Die zijn er ook wel in het Ajax-topic.
Het is een troll. merelyanact.jpgquote:Op woensdag 22 december 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uit die foto blijkt helemaal niets.
Het leuke aan Pistolero vind ik dat dat geen echte debiel is en dat ik zijn gedachtegang best vaak kan volgen maar hij overdrijft zo absurd. Die anderen zijn gewoon zwakbegaafd maar bij hem valt dat wel meequote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel weer in balans. Al hebben wij ook Pistolero.
De politie heeft de volgende zaken onderzocht naar mijn verwachtingquote:
ah okeequote:Op woensdag 22 december 2021 23:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is een troll. merelyanact.jpg
Jij gaat ver komen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeIk kom nooit op Twitter.
Hij slaat echt gigantisch door inderdaad. Maar de ‘alles is kut’ act is ook wel vermoeiend en kan hij ook totaal niet onderbouwen. Heb zelf altijd wel behoefte aan een beetje normale discussie.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leuke aan Pistolero vind ik dat dat geen echte debiel is en dat ik zijn gedachtegang best vaak kan volgen maar hij overdrijft zo absurd. Die anderen zijn gewoon zwakbegaafd maar bij hem valt dat wel mee
Ik ben heel benieuwd hoe zo’n jongen in het echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |