Het bad is vanavond ook ontzettend warm moet ik zeggen. De tering.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels niet meer zoveel mee van dit potje.
Maar blijf nog wel even hangen.
Diep, diep in de nachtquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
Ach nee. Gaat dit een 3-2 potje worden?
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe maar nog een fles Jack Daniels, Simon
Van top 3 aanvallen naar clubgebouw aanvallen!quote:
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Qua niveau was dit eigenlijk gewoon een vreselijke dag.
De spanning en de spelers vergoeden veel.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word enorm moe van mezelf, ik ga er morgen weer bij zuipen.
Ajax was toch best aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Absoluut. Maar qua spanning was het wel aardig.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, maar niet de potjes waar je een briljant niveau verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat er vandaag best leuke potjes op het programma stonden.
Vrijdagavond WoT genotquote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik open vrijdagavond pas het vat, lafjes.
Simon zuipt whisky cola voor wedstrijd dat moet wel Jack Daniels zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 23:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Simon is een fijnproever, die drinkt die bocht niet
Ik had veel verwacht van Searle-Borland en Humphries-RJR vanmiddag. Ook van Kleermaker en Aspinall had ik op zijn minst een hoger niveautje verwacht.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren ook vooraf niet de meest inspirerende affiches, non?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |