SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je de auteur even een mail stuurt, sturen je ze meestal gewoon een pdf terug.quote:
warme bipsquote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dekentje is erg lekker moet ik zeggen![]()
Behaaglijker dan wanneer ik de hut tot 21 graden stook, en het kost honderd keer zo weinig gas
quote:
ballie als ze net d'r bed uit komtquote:
En dat jaquote:Op woensdag 22 december 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de aye aye of ook wel het vingerdier geloof ik
ja klopt welquote:Op woensdag 22 december 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie als ze net d'r bed uit komt
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Das een soort sushi
Het vingerdier of de ayeaye is de grootste nachtactieve maki en is endemisch op Madagaskar. Het is de enige nog levende soort uit de familie vingerdieren.
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou. Gewoon niet zo fotogeniek beestje
Door die vleerdieren zitten we nu in dat covidgedoequote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou. Gewoon niet zo fotogeniek beestje
nou ja of omdat die chinezen het moesten opvretenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door die vleerdieren zitten we nu in dat covidgedoe
Staat nu zo naar die schoenendoos te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn nieuwe patta's aan het inlopen
Nah ze zijn best leukquote:Op woensdag 22 december 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat nu zo naar die schoenendoos te kijken [ afbeelding ]
Tuurlijk geef de spleetogen maar weer de schuldquote:Op woensdag 22 december 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja of omdat die chinezen het moesten opvreten
Rode pandamuts was vandaag wel van pas gekomenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
well hello dimmy...
rodepandabeermoordenaar...
bonk bonk
awwwwwquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vlak voordat ze als snack de frituur ingaan
BONK BONK BONKquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vlak voordat ze als snack de frituur ingaan
YEP, signaal dat bitterbal je komt slopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
is BONK BONK BONK een nieuw dingetje?
ahhhhhhhhhhh nu snappikkutquote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
YEP, signaal dat bitterbal je komt slopen.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer cute
Vretenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je met kerst doen buda?
ja zondag. Vrijdag en zaterdag smurf ik thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreten![]()
Eerste kerstdag met wat familie. Tweede kerstdag ga ik alleen even mijn oma opzoeken in het bejaardenhuis en verder doe ik niks
En jij naar tante?
ja mooie kop trekt dat beestquote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
heb deze echt al tien keer gezien. Moet elke keer weer lachen
Die blijft mooi.quote:
Vrijdag ook. Maar dan doe ik niks bijzonders. Volgens mij heb ik die avond snertquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zondag. Vrijdag en zaterdag smurf ik thuis
mijne nietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de auteur even een mail stuurt, sturen je ze meestal gewoon een pdf terug.
Is mijn ervaring.
Unox soep en AH verspakker?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik 'moet' ineens vrijdag koken. Morgen maar even zooi halen.
Iets in die richting, zak voorgesneden groente, vegablokjes in satesaus en rijst, denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Unox soep en AH verspakker?
Kerstigquote:Op woensdag 22 december 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets in die richting, zak voorgesneden groente, vegablokjes in satesaus en rijst, denk ik.
Ik heb niks met kerst.quote:
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik 'moet' ineens vrijdag koken. Morgen maar even zooi halen.
Ik mis ledjesquote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#nerdfap
Net nog ff een stekkerdoos regelen.
maar kan wel weer lekker maximaal Fusion 360'en enzo.
En gamen als het moet.
De mooiste drie maanden van het jaarquote:
Dan lekker niet doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...
Meh.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mooiste drie maanden van het jaar
Anderen mogen wel hoor.quote:
Ben je al wel gewend op je nieuwe plek?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...
Ik draai nog maar even een jonko.quote:
Gewoon lekker je eigen plan trekken. Beetje top2000 luisteren en FOK!kenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter plan voor kerst dan overal mooi moeten zitten.quote:
ik heb maar 1 verplichting gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter plan voor kerst dan overal mooi moeten zitten.
Wat is je favoriete kerstfilm?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh.
[..]
Anderen mogen wel hoor.
Ja hoor. Begeleiding is prima. Hoor je mij niet over klagen. Ook met de mede bewoners kan ik wel goed overweg...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al wel gewend op je nieuwe plek?
Ik twee, maar maandag ook nog een verjaardag waar ik niet onderuit kom.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb maar 1 verplichting gelukkig
Die Hardquote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kerstfilm?
Ga ik ook doen. Mijn jaarpostgemiddelde zal dan wel flink wat stijgen. Is meestal wel zo...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen plan trekken. Beetje top2000 luisteren en FOK!ken
ik alleen zaterdag naar moedersquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twee, maar maandag ook nog een verjaardag waar ik niet onderuit kom.Maar vrijdag is dus ná het eten en zondag blijven we alleen eten en zijn we redelijk op tijd weer thuis. Zaterdag dus gewoon smurfen.
Moet je dat zelf doen?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor. Begeleiding is prima. Hoor je mij niet over klagen. Ook met de mede bewoners kan ik wel goed overweg...
Misschien is het nog wel jammer dat er nog flink wat in verhuisdozen staan. vandaag is kast 2 afgeleverd maar die moet nog in elkaar worden gezet..
Gewoon op het oog jonge.quote:
Nee, gelukkig niet. Dat kan ik ook echt nietquote:
ik wilde hier een opmerking op maken.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hard is geen kerstfilm
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hard is geen kerstfilm
Je weet ook wat ze met poepen bedoelen neem ik aanquote:Op woensdag 22 december 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
ik realiseerde me laatst dat Vlamingen met een zwjaoin een joint bedoelen
fapfap..quote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#nerdfap
Net nog ff een stekkerdoos regelen.
maar kan wel weer lekker maximaal Fusion 360'en enzo.
En gamen als het moet.
nee, maak eens een tekening?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet ook wat ze met poepen bedoelen neem ik aan![]()
![]()
![]()
Ik moest even denken wat je nou precies schreef, maar "op z'n Frans"?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
ik realiseerde me laatst dat Vlamingen met een zwjaoin een joint bedoelen
Slapen die begeleiders ook daar?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dat kan ik ook echt niet
ja denk hetquote:Op woensdag 22 december 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je nou precies schreef, maar "op z'n Frans"?
Zoals ik zei, ik heb niets met kerst.quote:
geen zin in, vraag het maar aan iemand anders...quote:
@EttovanBelgiequote:Op woensdag 22 december 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
geen zin in, vraag het maar aan iemand anders...
Hopeloosquote:Op woensdag 22 december 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb niets met kerst.
Gremlins dan?
ik hoorde van deweek iemand die had een jaar na verhuizen nog verhuisdozen staan..quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor. Begeleiding is prima. Hoor je mij niet over klagen. Ook met de mede bewoners kan ik wel goed overweg...
Misschien is het nog wel jammer dat er nog flink wat in verhuisdozen staan. vandaag is kast 2 afgeleverd maar die moet nog in elkaar worden gezet..
Wat is de jouwe?quote:
Ja iedere nacht blijft er 1 iemand slapen die in/bij noodgevallen telefonisch bereikbaar is...quote:Op woensdag 22 december 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slapen die begeleiders ook daar?
Ik heb nog steeds wat dozen staan. Woon hier pas 4 jaar. Of is het al 5? Geen idee meer tbh.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde van deweek iemand die had een jaar na verhuizen nog verhuisdozen staan..
lekker je tijd nemen dat uit te pakken..
ik heb geregeld dat ik vrijdag 2 ikea kasten krijg (2 billys) en een restantje van mijn kledingkast...
de billys durf ik wel aan te beginnen zelf.. de kledingkasten weet ik nog niet
kijk, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat dozen staan. Woon hier pas 4 jaar. Of is het al 5? Geen idee meer tbh.
Waarschijnlijk kan wat er in die dozen zit gewoon direct naar de stort ook, maar het staat niet in de weg, dus het blijft in de doos op zolder staan.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk, dat bedoel ik dus
zelf wil ik ook asap uit de dozen maar weet ook dat dat niet realistisch is
Een gram is veel hoor.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Had van jou wel dikke toeters verwacht
kopen!!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck, dingen op m'n Steamwishlist in de sale.
Jezus, waarom zo lang gewerkt?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Klaar, afgewerkt, thuis en eten maar![]()
Maar eerst een welverdiend drankje
Daar gaat je dertiende maand al...quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Kwam deze nog van je tegenquote:
Die heb ik niet eens.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar gaat je dertiende maand al...
Niks voor niks in de leven, morgen maar weer een iets rustiger dagje van maken.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, waarom zo lang gewerkt?
Mja, het meeste is DLC die regelmatig in de aanbieding is en ik heb van dat spel net één campaign lopen met de DLC die ik met de Black Friday sales gekocht had.quote:
Die is tofquote:Op woensdag 22 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam deze nog van je tegen
[ afbeelding ]
Nederland is weer veilig?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks voor niks in de leven, morgen maar weer een iets rustiger dagje van maken.
Doe ik eigenlijk altijd als ik blow.quote:
Trustenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens
[ afbeelding ]
5 gram per jointquote:
Ik kan wel een gram roken maar wel over meerdere joints. Denk vier?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd als ik blow.![]()
Maar ik ben er volgens mij niet zo gevoelig voor en ik vind dronken veel prettiger en sterker.
Joints zo groot als je onderarm.quote:
Puur roken en constant aan moeten blijven stekenquote:
Dacht dat je geoefende roker wasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel een gram roken maar wel over meerdere joints. Denk vier?
Ik hoef geen pure joints hoor.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat je geoefende roker was
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joints zo groot als je onderarm.
Letterlijk.
Ja, die vibe.quote:
Deze man ben ik wel eens tegengekomen met de honden uitlaten, die gromden toen voor het eerst en daarna hebben we elkaar prettige bloemkool gewenst.quote:
Dit is mij pa.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze man ben ik wel eens tegengekomen met de honden uitlaten, die gromden toen voor het eerst en daarna hebben we elkaar prettige bloemkool gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die vibe.
Kraakpandenvibe. Ama weetz.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Kwam nog wat foto's tegen van toen ik in het ziekenhuis lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam nog wat foto's tegen van toen ik in het ziekenhuis lag#viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam nog wat foto's tegen van toen ik in het ziekenhuis lagBallie is op bezoek geweest met haar familie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie is op bezoek geweest met haar familie?
Wie is de lange dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was toen echt bijna elke dag zulk soort snacks als 'aansterkvoer'quote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam nog wat foto's tegen van toen ik in het ziekenhuis lagEn maar nuilen dat je buik is opgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Kwam nog wat foto's tegen van toen ik in het ziekenhuis lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft je moeder dit gebracht?-XOXO-
Kreeg je dit van het ziekenhuis?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toen echt bijna elke dag zulk soort snacks als 'aansterkvoer'
Jaquote:Op woensdag 22 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je dit van het ziekenhuis?
Mja in die periode verloor ik 3 kilo per week, dus dan was dit slechts een druppel op de gloeiende plaatquote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En maar nuilen dat je buik is opgezet.
Mag het gelul niet meer horen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
22:32
Het Europese hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO, Hans Kluge, waarschuwt landen zich 'schrap te zetten' voor een 'significante besmettingsgolf'. Volgens de WHO-voorman zal de omikronvariant bij aanvang van 2022 de dominante coronaversie in Europa zijn.
Er is nog drie tot vier weken nodig om te kunnen bepalen hoe ernstig de coronaklachten zijn die deze variant veroorzaakt, aldus Kluge. Omikron is al dominant in het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Portugal. Volgens Kluge is het meer dan waarschijnlijk dat 'binnen enkele weken' ook in de rest van Europa de belangrijkste besmettingsbron is.
Sinds de virusvariant eind november voor het eerst werd vastgesteld, heeft omikron zich in 38 van de 53 landen binnen de Europese WHO-regio laten zien. ,,We zien een nieuwe storm opsteken'', zegt Kluge. ,,Binnen weken zullen de toch al opgerekte zorgsystemen door omikron naar hun grenzen worden gedreven.''
dumdumdudm
Profi hoor, met die frietzaakzakjesquote:Op woensdag 22 december 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaDat was de middagsnack, hadden ze elke dag wat anders
ff kijken hoe ik zo snel mogelijk in het ziekenhuis terecht komquote:Op woensdag 22 december 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Profi hoor, met die frietzaakzakjes
Is dat een ziekenhuis voor woonwagenbewoners en simpel volk?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaDat was de middagsnack, hadden ze elke dag wat anders
Dit zeggen ze ookquote:Op woensdag 22 december 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag het gelul niet meer horen.
WHO-> angstcircus
Als je het maar laatquote:Op woensdag 22 december 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff kijken hoe ik zo snel mogelijk in het ziekenhuis terecht kom
Even omicron happen ergens?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff kijken hoe ik zo snel mogelijk in het ziekenhuis terecht kom
Was in Tilburg ...quote:Op woensdag 22 december 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een ziekenhuis voor woonwagenbewoners en simpel volk?
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
22:32
Het Europese hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO, Hans Kluge, waarschuwt landen zich 'schrap te zetten' voor een 'significante besmettingsgolf'. Volgens de WHO-voorman zal de omikronvariant bij aanvang van 2022 de dominante coronaversie in Europa zijn.
Er is nog drie tot vier weken nodig om te kunnen bepalen hoe ernstig de coronaklachten zijn die deze variant veroorzaakt, aldus Kluge. Omikron is al dominant in het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Portugal. Volgens Kluge is het meer dan waarschijnlijk dat 'binnen enkele weken' ook in de rest van Europa de belangrijkste besmettingsbron is.
Sinds de virusvariant eind november voor het eerst werd vastgesteld, heeft omikron zich in 38 van de 53 landen binnen de Europese WHO-regio laten zien. ,,We zien een nieuwe storm opsteken'', zegt Kluge. ,,Binnen weken zullen de toch al opgerekte zorgsystemen door omikron naar hun grenzen worden gedreven.''
dumdumdudm
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een ziekenhuis voor woonwagenbewoners en simpel volk?
hmm misschien naar zon besmettingsfeestjequote:Op woensdag 22 december 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even omicron happen ergens?
Ja dat was ook niet mijn keuze hoorquote:
Kom je zwanger terug maar heeeeyyy wel snacksquote:Op woensdag 22 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien naar zon besmettingsfeestje
Breda was geen plek?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet mijn keuze hoor
Die WHO is ook zo’n woke circus belachelijk dat het bestaat.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zeggen ze ook
3 UUR GELEDEN
WHO-directeur: boosteren verlengt coronapandemie wereldwijd
Boostercampagnes in westerse landen leiden ertoe dat de wereld langer te kampen heeft met het coronavirus, stelt directeur Tedros Adhanom Ghebreyesus van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Hij waarschuwde dat "geen enkel land zich een weg uit de coronapandemie kan boosteren".
Volgens Tedros moet de prioriteit liggen bij het tegengaan van nieuwe sterfgevallen en het helpen van landen om het vaccinatieminimum te bereiken. "De meeste mensen die door corona in het ziekenhuis belanden of eraan doodgaan zijn ongevaccineerde mensen, niet ongeboosterde mensen", merkte hij op. Hij liet weten dat een ongelijke verdeling ertoe kan leiden dat het virus meer mogelijkheid krijgt om te verspreiden en te muteren.
De WHO-directeur hamert al langer op een betere verdeling van vaccins in de wereld. Hij stelde opnieuw dat de coronavaccins veel levens hebben gered, maar dat het oneerlijk delen ook "veel levens heeft gekost".
Argh, had dat nou niet gezegd! Spelletjes kopen is zo makkelijk, ze ook daadwerkelijk spelen is lastiger.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, had dat nou niet gezegd! Spelletjes kopen is zo makkelijk, ze ook daadwerkelijk spelen is lastiger.
Nou het was na mijn ongeluk en weet niet precies meer waarom maar werd toen direct naar Tilly gebracht vanwege trauma geloof ik. Het was dat of met de traumaheli naar Rotterdam, maar daarvoor was het niet erg genoeg dat die weer was weggevlogenquote:
Ja ronduit en bespottelijk belachelijk dat die Oemfoefoe en Kunta Kloekkwabbo ook willen vaccinerenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die WHO is ook zo’n woke circus belachelijk dat het bestaat.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh, had dat nou niet gezegd! Spelletjes kopen is zo makkelijk, ze ook daadwerkelijk spelen is lastiger.
Nee dat mag best. Maar wat gaat die dodo daaraan doen dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ronduit en bespottelijk belachelijk dat die Oemfoefoe en Kunta Kloekkwabbo ook willen vaccineren
Niet ernstig genoeg?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het was na mijn ongeluk en weet niet precies meer waarom maar werd toen direct naar Tilly gebracht vanwege trauma geloof ik. Het was dat of met de traumaheli naar Rotterdam, maar daarvoor was het niet erg genoeg dat die weer was weggevlogen
Meestal worden patiënten ook niet met de traumaheli vervoerd, dacht ik. Die heli is er vooral om snel een MMT (mobiel medisch team) op de plek te krijgen om de patiënt te stabiliseren. Daarna gaat-ie meestal met de ambulance naar een ziekenhuis.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het was na mijn ongeluk en weet niet precies meer waarom maar werd toen direct naar Tilly gebracht vanwege trauma geloof ik. Het was dat of met de traumaheli naar Rotterdam, maar daarvoor was het niet erg genoeg dat die weer was weggevlogen
Ik heb vorige week nog NFS Heat gekocht, maar die ligt nog braaf in zijn cellofaantjequote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al over de grens gepiept voor een boostertje?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat mag best. Maar wat gaat die dodo daaraan doen dan?
Behalve hier de boel opruien?
cellofaantjequote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog NFS Heat gekocht, maar die ligt nog braaf in zijn cellofaantje
In eerste instantie niet nee, de echte ellende begon pas na een paar dagenquote:
Zo hoort het!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog NFS Heat gekocht, maar die ligt nog braaf in zijn cellofaantje
Omicron komt toch ook uit Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat mag best. Maar wat gaat die dodo daaraan doen dan?
Behalve hier de boel opruien?
Dacht dat je direct na je ongeluk ook kantje boord wasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In eerste instantie niet nee, de echte ellende begon pas na een paar dagen
Ja zoiets was het geloof ik ook, de heli vervoerd alleen als het echt direct nodig is (interne bloedingen en zulks ongein).quote:Op woensdag 22 december 2021 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal worden patiënten ook niet met de traumaheli vervoerd, dacht ik. Die heli is er vooral om snel een MMT (mobiel medisch team) op de plek te krijgen om de patiënt te stabiliseren. Daarna gaat-ie meestal met de ambulance naar een ziekenhuis.
maarrr je moet ook weer stabiel genoeg zijn want in de heli kunnen ze niet zoveelquote:Op woensdag 22 december 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets was het geloof ik ook, de heli vervoerd alleen als het echt direct nodig is (interne bloedingen en zulks ongein).
Nee joh, in eerste instantie dachten ze dat het wel redelijk ok was en wilden ze me al naar huis toe sturenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat je direct na je ongeluk ook kantje boord was
Dat maakt het niet perse comfortabel.quote:
Dwergwerpen.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is free fighting of cage fighting niks voor jou?
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, in eerste instantie dachten ze dat het wel redelijk ok was en wilden ze me al naar huis toe sturen
Dat ook ja, geloof dat er maar zelden iemand in meevliegtquote:Op woensdag 22 december 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarrr je moet ook weer stabiel genoeg zijn want in de heli kunnen ze niet zoveel
Ik overweeg m'n kruik te vullen.quote:
Ja het is dat ik nog niet kon poepen en helemaal volgepropt werd met laxeermiddel en niet eerder weg ging voordat dat werkte. Tot ze me me spoed op zondagmiddag moesten opensnijdenquote:
De helikopters voor de Waddeneilanden zijn ook iets groter waardoor ze wel beter als ambulance ingezet kunnen worden.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook ja, geloof dat er maar zelden iemand in meevliegt
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg m'n kruik te vullen.
Ik heb weekend.quote:
Idemquote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Kattenplaatje is geweest, ik ga ook slapen
Nu pasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg m'n kruik te vullen.
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Ugh.![]()
Mag ik ook een kattenplaatje?
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Laatste wijntje en dan onder de wol.
Tja, er zijn weinig nachtuilen hier. Soms nog een verdwaalde Liesje, maar verder ligt iedereen braaf te pitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:51 schreef mschol het volgende:
oh ik kom weer binnen vallen als iedereen naar bed verhuisd is..
eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet een enorme nachtbraker meer dit jaar.. maar ben meestal nog wel even wakker na 0:00quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn weinig nachtuilen hier. Soms nog een verdwaalde Liesje, maar verder ligt iedereen braaf te pitten.
Ik vind het 's nachts altijd lekker rustig. Geen telefoon of andere verstoringen mogelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet een enorme nachtbraker meer dit jaar.. maar ben meestal nog wel even wakker na 0:00
alles is wel mogelijk, gebeurd alleen niet snelquote:Op donderdag 23 december 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het 's nachts altijd lekker rustig. Geen telefoon of andere verstoringen mogelijk.
In ieder geval zo weinig dat m'n hoofd er geen rekening mee houdt.quote:Op donderdag 23 december 2021 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
alles is wel mogelijk, gebeurd alleen niet snel
Dit ja. Gewoon stilte.quote:Op donderdag 23 december 2021 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval zo weinig dat m'n hoofd er geen rekening mee houdt.
Moet je volgende week wel aan de slag voor de noodopvang?quote:Op donderdag 23 december 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon stilte.
Maar wel soms met het gevoel dat ik echt moet gaan slapen. Morgen om 13:45 een vergadering. Van een uurtje.Rest van de dag uitgeroosterd en vrijdag ook. Als ik dit eerder had geweten was ik weg gegaan denk ik.:')
quote:Op donderdag 23 december 2021 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Onee, deze week vrijdag niet uitgeroosterd. Ik heb VSO van 7:30-8:30 en daarna nog een uur voor volgende week boodschappen bestellen.
Hoe meer kinderen hoe beter?quote:Vandaag had ik 4 kinderen, over de hele bso.4! Eerst met ze gegeten en toen naar de speeltuin maar de dag ging heeeeel langzaam
In de vakanties zijn mijn vaste dagen ma, di, wo en vaak de vrijdag er nog bij. Is ook altijd ook lekker voor mijn minuren maar ik sta plus.quote:Op donderdag 23 december 2021 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je volgende week wel aan de slag voor de noodopvang?
Ja rond een uur of twee. Dan kan ik na de VSO nog even mijn bed weer in, en geloof me, dat heb ik dan altijd echt nog even nodigquote:Op donderdag 23 december 2021 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]Hele vrijdag naar de knoppen! Kwam Fles niet vrijdag?
[..]
Hoe meer kinderen hoe beter?
quote:Op donderdag 23 december 2021 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vakanties zijn mijn vaste dagen ma, di, wo en vaak de vrijdag er nog bij. Is ook altijd ook lekker voor mijn minuren maar ik sta plus.
Woensdag voegen we in de vakantie altijd samen met een andere locatie, meer om hun te helpen dan ons. Maar ik heb komende woensdag maar 1 kind en zij 8. Hun voorstel was dat ik dan de hele dag zou werken met die 9 kinderen samen en hun bso collega dan bij hun kdv kon werken. Maar mijn manager vond van niet.
En het ene kind dat we hadden had ook wel iets achter de had (waarom meld je je dan aan voor de noodopvang? ) dus toen had ik volgende week geen kinderen.
Ik word daar een beetje onrustig van. Chillen is leuk voor 2 dagen maar niet voor 5.quote:Op donderdag 23 december 2021 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]Dan had je inderdaad weg kunnen gaan, maar thuis chillen is ook wel eens fijn.
Zo'n gebroken nacht voelt echt matig altijd, maar ik krijg het tegenwoordig niet meer voor elkaar te slapen overdag. Hopelijk ben jij daar beter in.quote:Op donderdag 23 december 2021 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja rond een uur of twee. Dan kan ik na de VSO nog even mijn bed weer in, en geloof me, dat heb ik dan altijd echt nog even nodig
Je moet iets uitvinden waardoor ze elkaar in de gaten houden zodat je zelf iets anders kunt gaan doen. Volgens mij gaat dat plan niet werken met jonge kinderen.quote:Naja ik heb het drukker met 10 dan met 2, dus dat is beter.
Vakantie in de regio dan maar!quote:Op donderdag 23 december 2021 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje onrustig van. Chillen is leuk voor 2 dagen maar niet voor 5.
Hoe dan ook, mooiste dromen lieve Recce.
vrij weinig swaquote:Op donderdag 23 december 2021 06:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet veel. Wat is omhoog met jou broer?
Mehquote:Op donderdag 23 december 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenNog steeds bwoosterkwoorts
quote:
Lekker vroeg wakker, heb je veel aan je dagquote:
Ik had liever gewoon geslapen IPV 2,5 uur wakker gelegen te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2021 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker vroeg wakker, heb je veel aan je dag
alweerquote:Op donderdag 23 december 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had liever gewoon geslapen IPV 2,5 uur wakker gelegen te hebben
Ja eens, ik werd iets voor 7 uur wakker, omdat er een vrachtwagen voor de deur stond te brommen, terwijl de wekker op uitslaapstand stond (8 uur)quote:Op donderdag 23 december 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had liever gewoon geslapen IPV 2,5 uur wakker gelegen te hebben
Rare naam voor een jong meisje.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:46 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Marco Borsato heeft corona
De 2 nachten ervoor waren kort maar wel doorgeslapen.quote:
Je bent te vroegquote:
Ik werd om zeven uur wakker omdat de winkel beneden z'n levering kreeg. Ze zijn nog bezig geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens, ik werd iets voor 7 uur wakker, omdat er een vrachtwagen voor de deur stond te brommen, terwijl de wekker op uitslaapstand stond (8 uur)
Dan word je ook zoquote:Op donderdag 23 december 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens, ik werd iets voor 7 uur wakker, omdat er een vrachtwagen voor de deur stond te brommen, terwijl de wekker op uitslaapstand stond (8 uur)
Word jij daar altijd wakker van?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd om zeven uur wakker omdat de winkel beneden z'n levering kreeg. Ze zijn nog bezig geloof ik.
Had ik toch al voorspeldquote:Op donderdag 23 december 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en was om 0600 al wakker he
Ja, mijn eerste gedachte was: ga. weg.quote:
Dat gevoel heb ik nou echt nooitquote:Op donderdag 23 december 2021 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ook nog wel wat langer willen slapen maar het vaderland heeft me nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |