SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als je de auteur even een mail stuurt, sturen je ze meestal gewoon een pdf terug.quote:
warme bipsquote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dekentje is erg lekker moet ik zeggen![]()
Behaaglijker dan wanneer ik de hut tot 21 graden stook, en het kost honderd keer zo weinig gas
quote:
ballie als ze net d'r bed uit komtquote:
En dat jaquote:Op woensdag 22 december 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de aye aye of ook wel het vingerdier geloof ik
ja klopt welquote:Op woensdag 22 december 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie als ze net d'r bed uit komt
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Das een soort sushi
Het vingerdier of de ayeaye is de grootste nachtactieve maki en is endemisch op Madagaskar. Het is de enige nog levende soort uit de familie vingerdieren.
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou. Gewoon niet zo fotogeniek beestje
Door die vleerdieren zitten we nu in dat covidgedoequote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou. Gewoon niet zo fotogeniek beestje
nou ja of omdat die chinezen het moesten opvretenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Door die vleerdieren zitten we nu in dat covidgedoe
Staat nu zo naar die schoenendoos te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn nieuwe patta's aan het inlopen
Nah ze zijn best leukquote:Op woensdag 22 december 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat nu zo naar die schoenendoos te kijken [ afbeelding ]
Tuurlijk geef de spleetogen maar weer de schuldquote:Op woensdag 22 december 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja of omdat die chinezen het moesten opvreten
Rode pandamuts was vandaag wel van pas gekomenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
well hello dimmy...
rodepandabeermoordenaar...
bonk bonk
awwwwwquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vlak voordat ze als snack de frituur ingaan
BONK BONK BONKquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vlak voordat ze als snack de frituur ingaan
YEP, signaal dat bitterbal je komt slopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
is BONK BONK BONK een nieuw dingetje?
ahhhhhhhhhhh nu snappikkutquote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
YEP, signaal dat bitterbal je komt slopen.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer cute
Vretenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je met kerst doen buda?
ja zondag. Vrijdag en zaterdag smurf ik thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreten![]()
Eerste kerstdag met wat familie. Tweede kerstdag ga ik alleen even mijn oma opzoeken in het bejaardenhuis en verder doe ik niks
En jij naar tante?
ja mooie kop trekt dat beestquote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
heb deze echt al tien keer gezien. Moet elke keer weer lachen
Die blijft mooi.quote:
Vrijdag ook. Maar dan doe ik niks bijzonders. Volgens mij heb ik die avond snertquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zondag. Vrijdag en zaterdag smurf ik thuis
mijne nietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je de auteur even een mail stuurt, sturen je ze meestal gewoon een pdf terug.
Is mijn ervaring.
Unox soep en AH verspakker?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik 'moet' ineens vrijdag koken. Morgen maar even zooi halen.
Iets in die richting, zak voorgesneden groente, vegablokjes in satesaus en rijst, denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Unox soep en AH verspakker?
Kerstigquote:Op woensdag 22 december 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets in die richting, zak voorgesneden groente, vegablokjes in satesaus en rijst, denk ik.
Ik heb niks met kerst.quote:
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik 'moet' ineens vrijdag koken. Morgen maar even zooi halen.
Ik mis ledjesquote:Op woensdag 22 december 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#nerdfap
Net nog ff een stekkerdoos regelen.
maar kan wel weer lekker maximaal Fusion 360'en enzo.
En gamen als het moet.
De mooiste drie maanden van het jaarquote:
Dan lekker niet doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...
Meh.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mooiste drie maanden van het jaar
Anderen mogen wel hoor.quote:
Ben je al wel gewend op je nieuwe plek?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier is er een kerstdiner vrijdag. Zaterdag wordt er heel kerstig bij de "Chinees" eten gehaald. Zondag moet ik zelf regelen. Had me kunnen inschrijven voor een brunch, maar daar had en heb ik niet zo'n zin in. Ben redelijk somber de laatste dagen en kan dan niet zoveel mensen om me heen hebben...
Ik draai nog maar even een jonko.quote:
Gewoon lekker je eigen plan trekken. Beetje top2000 luisteren en FOK!kenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter plan voor kerst dan overal mooi moeten zitten.quote:
ik heb maar 1 verplichting gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter plan voor kerst dan overal mooi moeten zitten.
Wat is je favoriete kerstfilm?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh.
[..]
Anderen mogen wel hoor.
Ja hoor. Begeleiding is prima. Hoor je mij niet over klagen. Ook met de mede bewoners kan ik wel goed overweg...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al wel gewend op je nieuwe plek?
Ik twee, maar maandag ook nog een verjaardag waar ik niet onderuit kom.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb maar 1 verplichting gelukkig
Die Hardquote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kerstfilm?
Ga ik ook doen. Mijn jaarpostgemiddelde zal dan wel flink wat stijgen. Is meestal wel zo...quote:Op woensdag 22 december 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen plan trekken. Beetje top2000 luisteren en FOK!ken
ik alleen zaterdag naar moedersquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twee, maar maandag ook nog een verjaardag waar ik niet onderuit kom.Maar vrijdag is dus ná het eten en zondag blijven we alleen eten en zijn we redelijk op tijd weer thuis. Zaterdag dus gewoon smurfen.
Moet je dat zelf doen?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor. Begeleiding is prima. Hoor je mij niet over klagen. Ook met de mede bewoners kan ik wel goed overweg...
Misschien is het nog wel jammer dat er nog flink wat in verhuisdozen staan. vandaag is kast 2 afgeleverd maar die moet nog in elkaar worden gezet..
Gewoon op het oog jonge.quote:
Nee, gelukkig niet. Dat kan ik ook echt nietquote:
ik wilde hier een opmerking op maken.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hard is geen kerstfilm
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hard is geen kerstfilm
Je weet ook wat ze met poepen bedoelen neem ik aanquote:Op woensdag 22 december 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
ik realiseerde me laatst dat Vlamingen met een zwjaoin een joint bedoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |