Beter dan bier.quote:
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zouden we sympathie hebben voor Aspinall?
Wie modereert hier nou? Totaal niet nodig in dit warme bad.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.
Tribunalen hebben gevolgd.
Het was een oprechte vraag. Ik heb er ook niks tegen hoor, daar niet van.quote:
Omdat Murnan het alternatief isquote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Opkomst, doet normaal, leuke vent in interviews, brengt leuke reuring met publiek.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie modereert hier nou? Totaal niet nodig in dit warme bad.
Precies. Het negatieve sentiment kwam ook steeds meer terug, zeker na die kutwedstrijd van zondag en dan nog een periode zonder publiek. Dit was even hard nodig. Ook met dank aan een wel erg zwak Heerenveen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een fijne afsluiter zo natuurlijk.
Waarom opeensquote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.
Tribunalen hebben gevolgd.
Ah, het is een speler met een 'prettige' beleving. Nooit hatelijk naar zijn tegenstanders, nooit in de overdrive, maar wil er gewoon wat van maken op het podium en met het publiek. En een fijn ritme in zijn spel.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Ik heb er ook niks tegen hoor, daar niet van.
Ik vond mijn grapje wel onschuldig, maar verder heb je gelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |