SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
768MB was de laatste Json/ slechts 534 floppy'squote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ze slaan nog op op floppy's.
Dat duurt nou eenmaal wat langer. Wel heel zorgvuldig.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
België sluit bioscopen en theaters, geen publiek meer bij sportwedstrijden en geen binnenactiviteiten.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hè maar alleen Nederland zit toch in een lockdown?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
België sluit bioscopen en theaters, geen publiek meer bij sportwedstrijden en geen binnenactiviteiten.![]()
Yep nog steeds waar.. Deze maatregelen zijn nog lichter dan die wat wij hadden tot vorige week.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Hè maar alleen Nederland zit toch in een lockdown?Alpha kenny one![]()
Dus in een lichtere lockdown?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:57 schreef falling_away het volgende:
[..]
Yep nog steeds waar.. Deze maatregelen zijn nog lichter dan die wat wij hadden tot vorige week.![]()
En voor de rest kan alles nog?
Nou whoohoo, zie jullie eens een punt maken. Hoe lang geleden was onze 17u leven eigenlijk?Go hard or go home![]()
En iedereen weet dat alleen Spanje een eckte lockdown had want daar mocht je niet eens ademen.Go hard or go home![]()
Ja kunnen nog steeds lekker mosselen eten tot 23:00quote:Op woensdag 22 december 2021 18:59 schreef Noek het volgende:
Nou whoohoo, zie jullie eens een punt maken. Hoe lang geleden was onze 17u leven eigenlijk?
Het Overlegcomité heeft beslist dat binnenactiviteiten verboden worden. Bioscopen, theaters en concertzalen zullen sluiten. Bibliotheken, musea en sportaangelegenheden mogen wel nog open blijven. Ook subtropische zwembaden moeten sluiten, gewone zwembaden mogen geopend blijven. Binnenruimten in dierentuinen en pretparken moeten eveneens sluiten.
We mogen met maximaal twee personen winkelen. Dat heeft het Overlegcomité vanmiddag beslist. Minderjarige kinderen worden niet meegerekend.
Er zullen geen nieuwe regels komen wat betreft telewerk. Ook voor de horeca en voor de contactberoepen komen er geen extra maatregelen. De horeca zal nog steeds tot 23 uur open mogen blijven.
Huwelijken en begrafenissen mogen nog wel plaatsvinden.
Zowel binnen als buiten mag er bij sportwedstrijden geen publiek meer aanwezig zijn.
Fijn dat je toch nog in de fik gezet kan worden.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Doen ze dat bij huwelijken en begrafenissen dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja kunnen nog steeds lekker mosselen eten tot 23:00
Het Overlegcomité heeft beslist dat binnenactiviteiten verboden worden. Bioscopen, theaters en concertzalen zullen sluiten. Bibliotheken, musea en sportaangelegenheden mogen wel nog open blijven. Ook subtropische zwembaden moeten sluiten, gewone zwembaden mogen geopend blijven. Binnenruimten in dierentuinen en pretparken moeten eveneens sluiten.
We mogen met maximaal twee personen winkelen. Dat heeft het Overlegcomité vanmiddag beslist. Minderjarige kinderen worden niet meegerekend.
Er zullen geen nieuwe regels komen wat betreft telewerk. Ook voor de horeca en voor de contactberoepen komen er geen extra maatregelen. De horeca zal nog steeds tot 23 uur open mogen blijven.
Huwelijken en begrafenissen mogen nog wel plaatsvinden.
Zowel binnen als buiten mag er bij sportwedstrijden geen publiek meer aanwezig zijn.
Fijn dat je toch nog in de fik gezet kan worden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
19:03quote:Op woensdag 22 december 2021 19:00 schreef Noek het volgende:
En iedereen weet dat alleen Spanje een eckte lockdown had want daar mocht je niet eens ademen.
Spanje verplicht mondmasker buiten
Uit vrees voor de oprukkende coronavariant omikron verplicht Spanje het dragen van mondkapjes buiten. Eerder tijdens de coronacrisis moest buiten ook al een masker op, maar daar kwam in juni een einde aan, behalve op drukke plekken en binnen in openbare ruimtes. Het is nog niet bekend wanneer de verplichting weer ingaat.
Meteen nu je het zegt beperken ze het ademen buiten
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Buiten een mondmasker.. verplicht..quote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
19:03
Uit vrees voor de oprukkende coronavariant omikron verplicht Spanje het dragen van mondkapjes buiten. Eerder tijdens de coronacrisis moest buiten ook al een masker op, maar daar kwam in juni een einde aan, behalve op drukke plekken en binnen in openbare ruimtes. Het is nog niet bekend wanneer de verplichting weer ingaat.
Meteen nu je het zegt beperken ze het ademen buiten
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
98 uur geledenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:59 schreef Noek het volgende:
Nou whoohoo, zie jullie eens een punt maken. Hoe lang geleden was onze 17u leven eigenlijk?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja, ik heb Robbert van den Broeke filmpjes bekeken vandaag en opeens voel ik ook allerlei signalen binnenkomen. Heel apart!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
19:03
Meteen nu je het zegt beperken ze het ademen buitenGo hard or go home![]()
Lekker hardhollen met een mondkapjequote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Buiten een mondmasker.. verplicht..
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Robbert zei trouwens dat we pas in 2023 van corona af zijn. Dan zeggen we:"Goh, die corona hè, daar hoor je ook niks meer over."
Niks boeken dus. Thank me later.Go hard or go home![]()
Yep. Dat stond bij ons voor volgende week ook op de planningquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef Noek het volgende:
First world problems in een *live* pandemie
Ik moet een bed kopen.![]()
![]()
Ja maar weer sjouwen als het niks is. ..quote:Op woensdag 22 december 2021 19:11 schreef Questular het volgende:
Auping bed bestellen, maand proef slapen en vervolgens kopen.
Maar dat is wel een idee. Lekker skeer maar het zijn dan ook matige tijden.Go hard or go home![]()
Klap in het gezicht van mijn Plopsaland kaartjesquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Doen ze dat bij huwelijken en begrafenissen dan?![]()
Emma matras, 100 dagen garantie.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar weer sjouwen als het niks is. ..
Maar dat is wel een idee. Lekker skeer maar het zijn dan ook matige tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: