[insert zielig kijkende Talibanstrijders in Ter Apel]quote:Op woensdag 22 december 2021 15:47 schreef suzi1 het volgende:
maar met vol = vol ben ik het ook altijd eens
Hoeft niet hoor, we blijven gewoon 24/7 doorfeesten zoals goede studenten betaamdquote:Op woensdag 22 december 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat moest ik je ophalen?
ik ben geen student meerquote:Op woensdag 22 december 2021 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we blijven gewoon 24/7 doorfeesten zoals goede studenten betaamd![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2021 16:11:19 ]
Dan mag jij helaas niet mee feestenquote:
Ben net weer begonnen, ik blijquote:Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij helaas niet mee feesten
In dat geval ben je welkom!quote:Op woensdag 22 december 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ben net weer begonnen, ik blij
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Nog steeds wel teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DerRabbit.quote:
Haha, ik heb al gauw wat naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Dan laat ik het woordje eten vallen en dan is iedereen ineens weer weg![]()
Wat heb je naar binnen gewerkt?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik heb al gauw wat naar binnen gewerkt.
Bami.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je naar binnen gewerkt?
Niks mis mee, hier gaan we zo lasagna uit de vriezer etenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, diepvriesmaaltijd die ik zelf wat verder opgeleukt heb.
Hey schoonheid.quote:
Wat moet ik me voorstellen bij een niet-vega groenteburgerquote:Op woensdag 22 december 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krieltjes, wortels met doperwten en vega groenteburger gegeten
Weet ik nietquote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een niet-vega groenteburger
Eet niet elke dag vleesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
Verder wel lekker als je er een normale hamburger van zou maken
Ik ook niet, maar als we hamburgers eten moet het wel gewoon een fatsoenlijk stuk vleesch tussen een brioche broodje zijn met een goede klodder mayo en ketchup, dik gesneden schijfjes tomaten, wat sla en klein beetje mosterdquote:
Of de marketing afdeling heeft ontdekt dat als vegetariërs ergens niet het woordje 'vega' op zien staan ze full stop Karen gaan uithangen in de winkelquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Eigenlijk hadden het woord vega wel weg kunne laten, als er alleen maar groente in zit
Maar het was geen hamburgerquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als we hamburgers eten moet het wel gewoon een fatsoenlijk stuk vleesch tussen een brioche broodje zijn met een goede klodder mayo en ketchup, dik gesneden schijfjes tomaten, wat sla en klein beetje mosterd
Ow, het was alleen zo'n groente schijf. Dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar het was geen hamburger
https://www.ah.nl/product(...)rische-groenteburger
Maar t smaakte niet zo heel erg lekker helaasquote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, het was alleen zo'n groente schijf. Dan had ik het verkeerd begrepen.
Laatste keer dat ik een groente schijf heb gegeten was omdat ik ze zelf gemaakt had toen ik aan het werk was en toch moest proevenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar t smaakte niet zo heel erg lekker helaas
En dat was wel eetbaar?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een groente schijf heb gegeten was omdat ik ze zelf gemaakt had toen ik aan het werk was en toch moest proeven
Het viel mee, niet zo lekker als the real deal, maar met genoeg saus en andere zooi erop smaakte het nog een heul klein beetje als een hamburger.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat was wel eetbaar?
Sommige vega dingen zijn wel lekker, je moet toch was als vervanging voor vlees
Smaakt idd heel anders, maar ook een kwestie van vaker eten.. zodat aan de smaak kan wennenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het viel mee, niet zo lekker als the real deal, maar met genoeg saus en andere zooi erop smaakte het nog een heul klein beetje als een hamburger.
Was toen ik nog af en toe in een congress centrum in de keuken werkte hebben we die ook in bulk moeten maken. Is inmiddels ook alweer een goede 3 jaar geleden.
Smakelijk etenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
Maar goed, ik ga nu ook even voer naar binnen schuiven
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij helaas niet mee feesten
Gelukkig maarquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebakken zalm, pasta met pesto, mozzarella en broccoli
En als hoofdgerecht een bord frikandellen?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebakken zalm, pasta met pesto, mozzarella en broccoli
Snitzel als nagerecht.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En als hoofdgerecht een bord frikandellen?
Frikandellen zijn bahquote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En als hoofdgerecht een bord frikandellen?
Met jou praat ik niet meer.quote:
Sjesus heb je eigenlijk wel een levenquote:
Souryquote:Op woensdag 22 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus heb je eigenlijk wel een leven
Jajajajaquote:
Ik lust wel een frikandelquote:
Dan heb ik liever stokslagen.quote:
ik lust het welquote:
Ik heb aan de overkant een snackbar en daar zijn ze echt lekker.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lust het wel
maar ben er niet gek op
is niet iets wat ik zo zal eten
ook die nietquote:Op woensdag 22 december 2021 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb aan de overkant een snackbar en daar zijn ze echt lekker.
Blokkeer me maar danquote:Op woensdag 22 december 2021 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer.![]()
Dat kan.quote:
Die zijn wel lekker jaquote:
Daag nooit een badeend uit want ik weet hoe dat kan.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blokkeer me maar dan![]()
Ik daag je uit.
Het is een uitdaging die je nu toch niet kan winnenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daag nooit een badeend uit want ik weet hoe dat kan.
Maar ik blok niemand, dat is flauw.
Misschien wat zout er op doenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is lafjesquote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor, ik heb het al eens geprobeerd of je daarmee idd ok moderators kan blokkeren. En ja dat kan dus.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een uitdaging die je nu toch niet kan winnen
Dat dus.quote:
De smaak wordt er niet minder op, soms juist lekkerderquote:Op woensdag 22 december 2021 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
*burp* het eten was lekker, maar dat kan ook niet anders als ik het heb gemaakt. Ook al is het ingevroren geweest.
sowieso is dat mogelijkquote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel hoor, ik heb het al eens geprobeerd of je daarmee idd ok moderators kan blokkeren. En ja dat kan dus.
moge het u wel bekomenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
*burp* het eten was lekker, maar dat kan ook niet anders als ik het heb gemaakt. Ook al is het ingevroren geweest.
Een modje blocken!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
van toen ik nog een abo had
[ afbeelding ]
De tijd vliegt.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
jeetje is alweer van een jaar geleden
jawel, heb dat met paul ook wel is gedaan. maar kan nu niet laten zien want heb geen aboquote:Op woensdag 22 december 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een modje blocken!Dan gebruik je niet alleen een abo!
Of werkte het omdat hij nog geen modje was toen hij op je blocklist kwam?
Huh een mod blokkeren, kon dat?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
soms blijkbaar welquote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh een mod blokkeren, kon dat?
Ik weet wel dat het met een scriptje kan. (Zelf nog niet uitgeprobeerd, anders had ik niet uit [ONZ] weg gehoeven.)quote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh een mod blokkeren, kon dat?
blijkbaar kun je ook iemand die je al had geblokt blijven blokken nadat ze mod zijn gewordenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het met een scriptje kan. (Zelf nog niet uitgeprobeerd, anders had ik niet uit [ONZ] weg gehoeven.)
que?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
je krijgt geen knopje, maar als je gewoon zelf de opdracht geeft werkt het gewoon
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar kun je ook iemand die je al had geblokt blijven blokken nadat ze mod zijn geworden
Ah okquote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het met een scriptje kan. (Zelf nog niet uitgeprobeerd, anders had ik niet uit [ONZ] weg gehoeven.)
De ene keer werkt het wel de andere keer nietquote:Op woensdag 22 december 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar kun je ook iemand die je al had geblokt blijven blokken nadat ze mod zijn geworden
De laatste tijd werkt het echter wel een stuk minder kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ene keer werkt het wel de andere keer niet![]()
Heb er eentje op de blok staan en soms zie ik het wel een soms niet.
quote:
Ja ik mis dat kusjeskroel elke dag weerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik mis dat kusjeskroel elke dag weer
In KLB worden ze pas ziedend viesmadquote:
daar mag ik niet komenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In KLB worden ze pas ziedend viesmad
Hou ik ook niet van, liever gelijk neuken.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
je krijgt een dikke knuffel van FFquote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Begrijpelijk, is ook niet goed voor je mentale gesteldheid.quote:
die is toch al rukquote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk, is ook niet goed voor je mentale gesteldheid.
Dat is wel een vereiste om FOK!ker te wordenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een vereiste om FOK!ker te worden
Ik ben niet gek, ik ben een badeend.quote:
Kwaakquote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een badeend.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek maar wel te vertrouwen.quote:
Weet je wat het is? De meeste hier zijn weggelopen vanwegen een mod. Ja Paul dus maar het niveau is hier eigenlijk nog meer beneden nul dan in DTS. Het is een zwaai topic met kopjes koffie. Maar veel plezier verderquote:
Iedereen weet dat met name de superbadeendjes het volgende zijn:quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is? De meeste hier zijn weggelopen vanwegen een mod. Ja Paul dus maar het niveau is hier eigenlijk nog meer beneden nul dan in DTS. Het is een zwaai topic met kopjes koffie. Maar veel plezier verder
dag hequote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat het is? De meeste hier zijn weggelopen vanwegen een mod. Ja Paul dus maar het niveau is hier eigenlijk nog meer beneden nul dan in DTS. Het is een zwaai topic met kopjes koffie. Maar veel plezier verder
u zegt? Niveau???quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet weggelopen uit DTSquote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nergens om maar doe dan niet hypocrietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?
dag hequote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nergens om maar doe dan niet hypocriet
Inderdaad, laten we lekker zuur en viesmad om niets doenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hypocriet is het pas als je er niet tegen kunt dat anderen wel vriendelijk en aardig zijn tegen elkaar en dan gaan lopen bitchen op een topicquote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
VIESMAD!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we lekker zuur en viesmad om niets doen![]()
lekker gaan daten met Paul danquote:Op woensdag 22 december 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
Ik zie al aan de qoutes dat ik nogal gelijk heb.Team Paul bij deze
Ik zal even in DTS posten dat je viesinlove bent met paulquote:Op woensdag 22 december 2021 20:13 schreef Soury het volgende:
Ik zie al aan de qoutes dat ik nogal gelijk heb.Team Paul bij deze
en dan zal je zien dat paul niet wult. uniek moment.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal even in DTS posten dat je viesinlove bent met paul![]()
![]()
ik ook niet. maar nu welquote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, lang niet meer gedronken
Nee ik heb bierquote:
tis wel stil in 1 keer in DTSquote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dan zal je zien dat paul niet wult. uniek moment.
zitten meteen in een box apart natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel stil in 1 keer in DTS
Oehlalaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zitten meteen in een box apart natuurlijk
Beter van niet, krijg van het weekend denk ik al genoeg alcohol binnenquote:
Trek er eentje open danquote:
Ik trek liever jou uit elkaarquote:
quote:
Ik buk alquote:
Zuipen tot we kruipenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter van niet, krijg van het weekend denk ik al genoeg alcohol binnen
Netflixquote:Op woensdag 22 december 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ons is er vanavond niks interessants op tv.
Betere smaak ontwikkelenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff maandje abo gehad, beviel ons niet echt.
Oh,dan iets terug kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je The Witcher niet kunt waarderen is er pas echt iets mis met jequote:
Ben Agents of SHIELD aan het kijken, ik dacht dat dat klaar was tot ik tot mijn verbazing zag dat er ineens een nieuw seizoen erbij is geplakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
ja ja ik ga hem kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je The Witcher niet kunt waarderen is er pas echt iets mis met je
Persoonlijk vind ik Netflix ook niet denderend. Dan kan je nog beter van dat geld wat je aan Netflix kwijt bent Disney+ en Prime nemen. Ongeveer even duur.quote:
Veel te veel info in heel korte tijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd gekeken tot dat monster in het lichaam van die verrader naar aarde kwam. Toen was ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben Agents of SHIELD aan het kijken, ik dacht dat dat klaar was tot ik tot mijn verbazing zag dat er ineens een nieuw seizoen erbij is geplakt.
Eerst de boeken lezen, dan erachter komen dat het een serie en episch formaat is en dan lekker gaan bingen die handelquote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel te veel info in heel korte tijd.
Disney plus heeft juist veel shit die ik niet kijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Netflix ook niet denderend. Dan kan je nog beter van dat geld wat je aan Netflix kwijt bent Disney+ en Prime nemen. Ongeveer even duur.
We vonden Mr Mercedes en Siren eerst ook nog best interessant, althans in beide gevallen alleen het eerste seizoen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Netflix ook niet denderend. Dan kan je nog beter van dat geld wat je aan Netflix kwijt bent Disney+ en Prime nemen. Ongeveer even duur.
Vrouwen zijn over het algemeen toch niet zo van de scifi/fantasy? Reken maar erop dat ze het niks vind.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hehe ja nou ik ben niet echt een boekenlezer meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst de boeken lezen, dan erachter komen dat het een serie en episch formaat is en dan lekker gaan bingen die handel
Dan ben jij vast niet zo woke als een motherfucker!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Disney plus heeft juist veel shit die ik niet kijk.
Je wil nu zeggen dat ze geen fatsoenlijke vrouw is maar gewoon een doorsnee huppelkutjequote:Op woensdag 22 december 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen toch niet zo van de scifi/fantasy? Reken maar erop dat ze het niks vind.
Ik heb dat dus met Netflixquote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Disney plus heeft juist veel shit die ik niet kijk.
Ja dat met die "Take the toys away from the boys" waardoor alles in Sci-Fi en fantasy-land ineens vrouwelijk en multicultureel (en homo enz) moet zijn, zijn er heel wat fans opgestapt. Vreemd genoeg zien vrouwen gewoon liever een knappe mysterieuze man op het scherm die de dag weer redt dan een dikke lesbische negerin met paarsgeverfd haar die 3,5X zo goed is als die gespierde Adonis die eerst de hoofdrol had.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen toch niet zo van de scifi/fantasy? Reken maar erop dat ze het niks vind.
*boks*quote:Op woensdag 22 december 2021 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe ja nou ik ben niet echt een boekenlezer meer.
Wij hebben Netflix en Amazon Prime geprobeerd.quote:
Dat houd je met verschillende concurerendestreaming diensten.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben Netflix en Amazon Prime geprobeerd.
Netflix is wel minder kut, maar de één heeft weer wat dingen wat de ander weer niet heeft, maar dan vaak helaas erg incompleet.
Wel grappig dat de één bijvoorbeeld de extended versies van LOTR heeft, en de ander helaas alleen de theater-versies.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat houd je met verschillende concurerendestreaming diensten.
Ik heb extended versies thuis, dat is 10 uur aan film.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel grappig dat de één bijvoorbeeld de extended versies van LOTR heeft, en de ander helaas alleen de theater-versies.
Ja jammer he, enne nu moet ik denken aan een negerin in een paars strak pakje met knalroze haar van 1 of andere budget superhelden serie of film maar weet zo ff nie meer welke dat was?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat met die "Take the toys away from the boys" waardoor alles in Sci-Fi en fantasy-land ineens vrouwelijk en multicultureel (en homo enz) moet zijn, zijn er heel wat fans opgestapt. Vreemd genoeg zien vrouwen gewoon liever een knappe mysterieuze man op het scherm die de dag weer redt dan een dikke lesbische negerin met paarsgeverfd haar die 3,5X zo goed is als die gespierde Adonis die eerst de hoofdrol had.
#metooquote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb extended versies thuis, dat is 10 uur aan film.
MY DEAR BROTHER NUMPSY!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb The Golden Child aangezet.
Ik heb alleen de originele DVD van deeltje 1!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb extended versies thuis, dat is 10 uur aan film.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jammer he, enne nu moet ik denken aan een negerin in een paars strak pakje met knalroze haar van 1 of andere budget superhelden serie of film maar weet zo ff nie meer welke dat was?
heb ik gekekenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk je dat ook of heb het gekeken?
Dit is wel viva topic hequote:Op woensdag 22 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sssst de mannen hier zijn in gesprek. Kom straks maar terug...
Mwa dat hoeft voor mij ook nietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik gekeken
was alleen een beetje klaar mee dat alle series nu over Corona gaan
Sinds wanneer doe jij aan gender discriminatiequote:
Als iemand anders dat ook doetquote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan gender discriminatie
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan gender discriminatie
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien even met een sopje schoonmaken
Ik zou voor de zekerheid ook een schuursponsje gebruiken.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien even met een sopje schoonmaken
Zo'n metalen?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid ook een schuursponsje gebruiken.
quote:
Ik schaam me ook dat ik ze typquote:
viesmad diepschamenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik schaam me ook dat ik ze typ
Je bent alleen maar koppig, jij weet alles 't bestequote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik schaam me ook dat ik ze typ
Nee was een budget film, geen bekende actrice iig. Maar je doelt met je opmerking van negerin met paars haar niet op haar?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]Batwoman?
Oh nee, die was niet dik.
Kom je doen en heb je je voeten wel geveegd?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent alleen maar koppig, jij weet alles 't beste
Je draagt zo'n gekke kleren, wat zeg je vieze woorden...
Kom gewoon even langs en jullie dagzeggen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je doen en heb je je voeten wel geveegd?
Dat mag jij altijd komen doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs en jullie dagzeggen.
Alleen gedag zeggen? En dan ga je weer weg?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom gewoon even langs en jullie dagzeggen.
fi fa foetsiequote:Op woensdag 22 december 2021 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen gedag zeggen? En dan ga je weer weg?
Klopt, maar die hebben maar 2 soortenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van uuuhm.....Rumag? Zitten best leuke bij.
Het is me ook wat met die blauwen van tegenwoordigquote:
zomaar de grote verdwijntruc doenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is me ook wat met die blauwen van tegenwoordig
Ik dacht dat ze veel meer hadden maar zie nu maar 2?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben maar 2 soorten
Laat ze daar maar eerst eens een toetsenbord met een spatiebalk kopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze veel meer hadden maar zie nu maar 2?
https://rumag.nl/product-category/wonen/deurmatten/
Deze is leuk: https://rumag.nl/product/mondkapje-ik-snap-het-niet-meer/
Hup hup blauwe trucquote:Op woensdag 22 december 2021 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zomaar de grote verdwijntruc doen
Ach die trok ik gewoon zo uit m'n reet!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee was een budget film, geen bekende actrice iig. Maar je doelt met je opmerking van negerin met paars haar niet op haar?
Bestellenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze veel meer hadden maar zie nu maar 2?
https://rumag.nl/product-category/wonen/deurmatten/
Deze is leuk: https://rumag.nl/product/mondkapje-ik-snap-het-niet-meer/
Zat er een koortje aan?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach die trok ik gewoon zo uit m'n reet!
Oke toeval dusquote:Op woensdag 22 december 2021 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach die trok ik gewoon zo uit m'n reet!
Heb ooit een tampon in mijn bloedneus gestopt. Slim dacht ik want dat hielp maar toen kreeg ik hem vrij moeilijk uit mijn neus.quote:
Ik wist niet dat die homicidale pop kon zingen?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij heeft chuckie de muziek heel hard staan. hij loopt een partij door de microfoon te schreeuwen
tja er gebeurt iets met die dingen hequote:Op woensdag 22 december 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ooit een tampon in mijn bloedneus gestopt. Slim dacht ik want dat hielp maar toen kreeg ik hem vrij moeilijk uit mijn neus.
lol niet die chuckiequote:Op woensdag 22 december 2021 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die homicidale pop kon zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |