abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 17:21:07 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202755710
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:01 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik denk dat @:christmastsunami wat anders bedoelt... :@
Lekker offtopic _O-
pi_202755747
Als ik bezoek heb doe ik meestal wel 3 mokken met 1 zakje :@
Bij de laatste mok het er iets langer in laten.
Twiddel
pi_202758090
Hier in ierland gebruikt men 1 theezakje ter grootte van waar je in Nederland een hele pot thee in maakt voor 1 mok thee. Die thee is altijd sterk en dan met veel melk, dus meer een soort thee latte zeg maar. Suiker mag maar doe ik niet want dan word ik morbide obees.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 23 december 2021 @ 09:50:55 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_202766392
uit de OP

quote:
Tijd om uit te zoeken hoe het zit.
Vervolgens staat nergens hoeveel nou mogelijk is
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_202766697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 17:25 schreef summer2bird het volgende:
Als ik bezoek heb doe ik meestal wel 3 mokken met 1 zakje :@
Bij de laatste mok het er iets langer in laten.
Skere Hollander
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_202767121
Theezakjes gebruik je het liefst nul keer, ik ken bijna geen lekkere thee in theezakjes, dat is meestal inferieur gruis met vaak ook nog allerlei kleur- en smaakstof om dat te verbloemen. Daar krijg je sowieso niet echt lekkere thee van, en na de eerste keer wordt het er zeker niet beter op.

Goede losse thee kun je soms wel meer keer gebruiken, bijv veel groene of witte thee geeft een andere smaak als je er nogmaals water op giet en dat kan lekker zijn. Dat water moet dan wel van de juiste temperatuur zijn, dus geen kokend water maar max 80 graden. Zwarte thee (waar je wel kokend water op giet) is maar 1 keer lekker, daarna heeft het geen kracht meer.
  vrijdag 24 december 2021 @ 21:35:59 #32
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202790979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:52 schreef Farenji het volgende:
Theezakjes gebruik je het liefst nul keer, ik ken bijna geen lekkere thee in theezakjes, dat is meestal inferieur gruis met vaak ook nog allerlei kleur- en smaakstof om dat te verbloemen. Daar krijg je sowieso niet echt lekkere thee van, en na de eerste keer wordt het er zeker niet beter op.

Goede losse thee kun je soms wel meer keer gebruiken, bijv veel groene of witte thee geeft een andere smaak als je er nogmaals water op giet en dat kan lekker zijn. Dat water moet dan wel van de juiste temperatuur zijn, dus geen kokend water maar max 80 graden. Zwarte thee (waar je wel kokend water op giet) is maar 1 keer lekker, daarna heeft het geen kracht meer.
Dit.
Ik heb altijd losse thee
Van Twinings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')