abonnement Unibet Coolblue
pi_202892619
Verschil tussen 60fps en 120fps is een heel stuk minder merkbaar.

Oa Borderlands 3 heeft 120fps modus, maar dat is in 1080p.
Terwijl Quality Mode 4k 60fps is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202892626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Maar dat is dus erg persoonlijk. Ik schakel wel eens tussen 30fps en 60fps bij games die dat ondersteunen, en dan denk ik dus 'oke, ik zie dus geen verschil, voel geen verschil'.

Ik vind het, door persoonlijke ervaringen, nogal een hype dus, dat 60fps ;) (maar kan me goed indenken als je het verschil wel goed ziet en merkt dat je er dan anders in staat)
Ja is ook zeker zo. Het is ook niet perse dat het 1 beter is dan het andere. Is een kwestie van gewenning ook.

Laat jou een maandje alleen op pc spelen met 120+ fps. En ga dan terug naar een 30 fps spel. En dan zie je het waarschijnlijk ook meteen.

En laat mij een maand lang alleen 30 fps spelen. En dan vind ik fps ook niet zo erg meer waarschijnlijk.

Bij films is te veel fps zelfs kut. Ziet alles er opeens nep uit. Weet niet of je the hobbit wel eens gezien hebt. Dat was toen nieuw dat ze het in 120 fps gingen filmen oid. En die cgi ziet er zoooo nep uit daardoor. Vooral die scene dat die elf over een brug loopt en alles instort, zo lelijk door die fps :D

Wel grappig toch hoeveel invloed het heeft. en hoe het per ding verschilt of je het mooi vind of niet.

edit: deze scene bedoel ik. En dan rond 2 min 20
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202893747
Het verschilt wel van persoon tot persoon. Ik heb vrienden bij wie het niets tot weinig uitmaakt, maar voor mij is het een letterlijke gamechanger. Elden Ring pas gepreordered nadat bevestigd werd dat er ook een 60 fps modus in zit.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 29 december 2021 @ 13:19:27 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_202894062
ps5 eindelijk binnen.

17 nov. besteld. "we leveren donderdag; oh nee lekker toch niet we komen vrijdag. Oh nee toch niet we komen maandag. Oh nee we zijn je pakket kwijt (....)

Ach dan maar klagen en een nieuwe bestelling. ZELFDE .... "we leveren donderdag; oh nee lekker toch niet we komen vrijdag. Oh nee toch niet we komen maandag. Oh nee we komen dinsdag.

Dinsdag stond de PostNL man op de parkeerplaats een kwartier dingen over te hevelen naar een andere auto. Reed daarna naar de ingang van de flat. Stond nog eens een kwartier niks te doen en reed toen weg. Minuut erna kreeg ik een bericht dat ik niet thuis was (...) en dat ik mijn pakket vandaag kon af halen (...)

Echt. -nooit- meer PostNL.

Slagroom op de taart ... fucking engelse steker en de kabel voor de controller was voor een ps4 controller. Gelukkig kabels genoeg hier :P

Dus ik zit weer eens vast bij die stomme red eyes knight in Boletaria.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_202894239
PS5 _O_
Demon's Souls _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 december 2021 @ 13:31:41 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_202894413
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:25 schreef StateOfMind het volgende:
PS5 _O_
Demon's Souls _O_
Oh dat was niet subtiel genoeg? :D
Enige ps5 game die ik heb _O_ 2de hands gekocht bij GM maar was nog wel in
originele sealing. 15 euro korting.

====

Aan de ps5 eigenaren:

Is zo'n cooler stand nodig? En welke hebben jullie als je er 1 hebt? :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_202894568
Coolerstand? :?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 december 2021 @ 13:38:01 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_202894610
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_202894704
Lijkt mij overbodig.
De mijne staat verticaal. Wel op dat bijgeleverde voetje ivm luchtstroom.
En hij staat volledig vrij op het tv meubel naast de oled.

Ook in de zomer als het hier 28 graden is binnen ( :'( ) hoor je hem niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202895188
quote:
Nee is niet nodig. Als dat nodig geweest was dan was het design van de ps5 kapot :P Dat ding is niet voor niks zo bizar groot. Omdat ze de hitte ergens moeten laten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202895317
Hoi allemaal, vinden jullie de gta trilogy 47 euro waard? Twijfel om hem te kopen. Laatst tony hawk gekocht voor de nostalgie maar dat viel tegen, ben bang dat dat bij gta trilogy ook gaat zijn.

Iemand hier die hem al heeft voor de ps4? Wat vind je ervan?
pi_202895433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:59 schreef Cod_player het volgende:
Hoi allemaal, vinden jullie de gta trilogy 47 euro waard? Twijfel om hem te kopen. Laatst tony hawk gekocht voor de nostalgie maar dat viel tegen, ben bang dat dat bij gta trilogy ook gaat zijn.

Iemand hier die hem al heeft voor de ps4? Wat vind je ervan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202895610
quote:
Jeetje, een top 50 aan fails. Had ook al veel slechte reviews gelezen wel. Wacht wel tot ie eurootje of 20 is dan, dat wil ik er dan nog wel aan uitgeven.
pi_202895668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:07 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Jeetje, een top 50 aan fails. Had ook al veel slechte reviews gelezen wel. Wacht wel tot ie eurootje of 20 is dan, dat wil ik er dan nog wel aan uitgeven.
Er zitten wel een paar grappige tussen _O- De leukste vond ik die waarbij je auto steeds groter wordt als je van links naar rechts gaat :D

Op zich kunnen dit soort bugs best grappig zijn om te spelen :P Maar als je dat niet vind dan zeker ff wachten. Was een beetje snelle cash grab van rockstar ipv echt een goed product aan te leveren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202897379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:59 schreef Cod_player het volgende:
Hoi allemaal, vinden jullie de gta trilogy 47 euro waard? Twijfel om hem te kopen. Laatst tony hawk gekocht voor de nostalgie maar dat viel tegen, ben bang dat dat bij gta trilogy ook gaat zijn.

Iemand hier die hem al heeft voor de ps4? Wat vind je ervan?
Het is het absoluut niet waard, en zelfs als de game beter was had ik het niet gekocht omdat Rockstar zo triest omgaat met de remasters, modders die de vorige games al veel beter hebben gemaakt kapot willen maken etc.

Echt een trieste developer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Eindredactie Games woensdag 29 december 2021 @ 15:11:19 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202897578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 14:09 schreef over_hedge het volgende:
Op zich kunnen dit soort bugs best grappig zijn om te spelen :P Maar als je dat niet vind dan zeker ff wachten. Was een beetje snelle cash grab van rockstar ipv echt een goed product aan te leveren.
Het aloude gezegde "you can't polish a turd" gaat hier wel op. SA/VC zijn wat mij betreft te oud om een significante overhaul te geven, dan moet het from scratch (remake). Als ze die games in Rockstars nieuwere RAGE-engine zouden (kunnen) gieten was het day1 voor mij. Deze remasters zijn een lachwekkende aanfluiting imo
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_202897652
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het aloude gezegde "you can't polish a turd" gaat hier wel op. SA/VC zijn wat mij betreft te oud om een significante overhaul te geven, dan moet het from scratch (remake). Als ze die games in Rockstars nieuwere RAGE-engine zouden (kunnen) gieten was het day1 voor mij. Deze remasters zijn een lachwekkende aanfluiting imo
Dat dus ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 december 2021 @ 16:16:45 #118
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_202899328
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het aloude gezegde "you can't polish a turd" gaat hier wel op. SA/VC zijn wat mij betreft te oud om een significante overhaul te geven, dan moet het from scratch (remake). Als ze die games in Rockstars nieuwere RAGE-engine zouden (kunnen) gieten was het day1 voor mij. Deze remasters zijn een lachwekkende aanfluiting imo
Het ergste is dat ze een redelijke "vanaf scratch" gedaan hebben.
Ze hebben alles van de Renderware Engine gekopieerd naar UE4.
Dus het is vooral een beetje halfbakken werk. In potentie een goeie engine er onder gooien, maar alle oude shit (voornamelijk vanuit de mobiele remakes) in de Unreal Engine gooien.
Zo zonde.
pi_202901557
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 29 december 2021 @ 18:43:07 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202903047
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202910562
Bedankt voor de reacties, dan ga ik mijn 47 euro daar mooi niet aan besteden haha.
pi_202913656
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 22:01 schreef Cod_player het volgende:
Bedankt voor de reacties, dan ga ik mijn 47 euro daar mooi niet aan besteden haha.
Ik snap het wel hoor, ik heb er eigenlijk ook wel weer zin in.
Alleen heb ik het idee dat het snel goedkoper zal zijn eventueel nog wat patches.

Geen fysieke PS5-versie blijft walgelijk.
SOONY
  donderdag 30 december 2021 @ 01:55:58 #123
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_202916987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 22:01 schreef Cod_player het volgende:
Bedankt voor de reacties, dan ga ik mijn 47 euro daar mooi niet aan besteden haha.
Ik vind ze goed te doen. Heb nu 20 uur in GTA3 zitten en zit op 70%. Dus je bent er best een tijdje zoet mee. Geen last van bugs sinds de laatste patch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uizichtloos op 30-12-2021 02:33:05 ]
  donderdag 30 december 2021 @ 10:48:44 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_202920730
Ting. 4 minuten
Ting. en ik heb nachtmerries terwijl ik wakker ben.
Ting. Denk ik.
Ting.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_202920907
Medicijnen vergeten?
Of nu al drugs op?

🤣
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')