11 maart 2022quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valhalla eindelijk uitgespeeld.
Nu kijk ik the Witcher en wil ik daar weer eens opnieuw aan beginnen. Ooit gedaan maar nooit uitgespeeld. Wanneer komt die ps5 update?
True truequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel als je om 0400 gaat slapen
Alles is relatief.
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.quote:
Nice, ik ben net een paar dagen terug begonnen met Valhalla.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valhalla eindelijk uitgespeeld.
Nu kijk ik the Witcher en wil ik daar weer eens opnieuw aan beginnen. Ooit gedaan maar nooit uitgespeeld. Wanneer komt die ps5 update?
Idd, die werd een paar weken terug uitgesteld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.
Ik kan er zo gauw niks over vinden.
In ieder geval Q2 2022
Mijn stukadoor is de broer van de kantinejuf bij CDPR. Die weet het echt wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.
Ik kan er zo gauw niks over vinden.
In ieder geval Q2 2022
Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Had dan met Black Friday een kaartje gekocht...
Dat is altijd verstandig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Misschien doe ik het helemaal niet. Wil meer sparen komend jaar.
Sparen voor een xsx dus?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Misschien doe ik het helemaal niet. Wil meer sparen komend jaar.
Ja het is vet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Gister die Matrix demo gecheckt. Tering zeg, UE5 gaat echt mega worden.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn stukadoor is de broer van de kantinejuf bij CDPR. Die weet het echt wel.
Ik ben meestal aan het werk woensdagochtend half 8.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Het is niet elke woensdagochtend, maar wel zeer regelmatig.
In de gaten blijven houden dus
Mja, ik sta daar wat anders in. 30 of 60fps kan me niet zoveel schelen, ik heb liever mooiere plaatjes dan een iets soepelere ervaring.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja het is vet.
Maar ben er nu aan gewend dat op consoles 60fps de standaard is.
No way jose dat we weer allemaal braaf aan de 30 fps gaan.
ik vind het wel iets meer dan iets soepelere ervaring. 30 fps voelt echt als een powerpoint presentatiequote:Op woensdag 29 december 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik sta daar wat anders in. 30 of 60fps kan me niet zoveel schelen, ik heb liever mooiere plaatjes dan een iets soepelere ervaring.
Maar dat is dus erg persoonlijk. Ik schakel wel eens tussen 30fps en 60fps bij games die dat ondersteunen, en dan denk ik dus 'oke, ik zie dus geen verschil, voel geen verschil'.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind het wel iets meer dan iets soepelere ervaring. 30 fps voelt echt als een powerpoint presentatieKomt misschien ook omdat ik het meeste op pc speel. Als je dan terug moet naar een 30 fps op console dan valt het zo erg op.
Voor mij: 60 fps > betere graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |