SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan straks 'we troffen u helaas niet thuis aan, haal je pakketje maar ergens bij een ophaalpunt in Schubbekutteveen op'quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Nu al bezorgstress en dan moeten er nog 900 triljoen pakketjes bezorgd worden.
In US z'n geval in Maaskantjequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan straks 'we troffen u helaas niet thuis aan, haal je pakketje maar ergens bij een ophaalpunt in Schubbekutteveen op'
complot van sommige lieden in deze scquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef Recce het volgende:
Waarom denkt het algoritme van YouTube dat ik naar een video van Eskimo Callboy moet kijken? Eén keer aangeklikt twee weken geleden of zo.
Wie is hier nou het postkantoor, gij of ik!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n geval in Maaskantje
Wandelen?quote:
Kan ik misschien bij Anouschka met haar hoge paardenstaart nog een keer haar joggingbroek omlaag trekken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n geval in Maaskantje
Lekker rustig buiten nuquote:
Ik ben ook wandelenquote:
Voordat ze je een hengst geeft ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik misschien bij Anouschka met haar hoge paardenstaart nog een keer haar joggingbroek omlaag trekken.
Met haar kutkat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordat ze je een hengst geeft ?
Rare naam voor een katquote:
Je bent echt melig hè ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog gekkerderder om een voorntje zo te noemen.
We houden je gezelschapquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook wandelen
Fokken en wandelen tegelijk
Ik moet hier een kersttrui van.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet hier een kersttrui van.
Zou er bijna over na gaan denkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt!
Zon dekentje
Hirlakquote:
Alleen het zwakke gedeeltequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja bijna iedereen in de sc heeft een warme bips as we speak
Lekkah.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Tijd voor chocolademelk
Hoeveel mensen hebben zo'n elektrische deken nu danquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, maar niet dankzij een dekentje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.quote:
3quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben zo'n elektrische deken nu dan
En d0dur, die loopt in korte broek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.
Inuit bloed beste bloedquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.
Dat vind ik ook altijd rare figuren. Dat je in een winterjas langs iemand loopt in een T-shirtje en je dan afvraagt wie er nou gek is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En d0dur, die loopt in korte broek.
Nee echt niet, ik kan totaal niet tegen een vieze warme reet, dat gaat daar allemaal zitten broeien als smeerkaas, haal je wijsvinger maar langs je stuitje en ruik er eens aanquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik kan totaal niet tegen een vieze warme reet, dat gaat daar allemaal zitten broeien als smeerkaas, haal je wijsvinger maar langs je stuitje en ruik er eens aan
Ik niet, dan smelt ik wegquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben zo'n elektrische deken nu dan
Dat is toch niet het grootste gedeeltequote:
Ik heb m'n kersttrui aan vandaag en geen korte broekquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En d0dur, die loopt in korte broek.
Jij bent van nature al heet huehuehuequote:
slingerbroek is de correcte termquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op zoek naar smurfbroeken.
Bijnaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch niet het grootste gedeelte
[..]
Ik heb m'n kersttrui aan vandaag en geen korte broek
[..]
Jij bent van nature al heet huehuehue
zijn je schoenen er nou alquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op zoek naar smurfbroeken.
Ja klopt, warmbloedigquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan toch gewoon gecombineerd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shima Haihai komt over 54minquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik een dekentje nodig ben dan die de rolstoel maar van een klif.
godsallemachtig. Dan lig ik al in bedquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shima Haihai komt over 54min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
Nee korte broek is voor 16 graden en meerquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon gecombineerd.
Kijk dit is een echte man, een berserker, een trotse fiere leeuwquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik een dekentje nodig ben dan die de rolstoel maar van een klif.
gewoon thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik morgen mijn kersttrui aantrekken op kantoor ?
Ownee, daar is het duizend graden
I haz a disappoint.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee korte broek is voor 16 graden en meer
Ja ik ook gvd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
godsallemachtig. Dan lig ik al in bed
Je zal maar een fossiel bestellen en deze bezorgdienst krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shima Haihai komt over 54min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
Ja dat ben ik wel gewend dat ik vrouwen teleur stelquote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)FxQ.2.3.ProductImagequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Welk electrische dekentje hebben jullie?
Ja, donderdag en vrijdag weerquote:
Een vrouw with all the right junk in all the right places.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Welk electrische dekentje hebben jullie?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar een fossiel bestellen en deze bezorgdienst krijgen.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw with all the right junk in all the richt placets.
Ik had het ijs op het raam staan vanochtend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had vannacht een t shirt aan; 1:00 wakker van de zweet. Weer mooi nakend slapen.
Sjongequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)FxQ.2.3.ProductImage
En IJSKOUDE VOETEN.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw with all the right junk in all the right places.
Ja raam is hier altijd open.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het ijs op het raam staan vanochtend.
Heerlijk met het raam open slapen
Is er een afstandsregel voor zijn voeten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En IJSKOUDE VOETEN.
Oh nee, dat is kerel.
Bij ons zijn ze weer lekker in de fase 'iedereen blijft met z'n bureaustoelkont maar lekker thuis'.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, donderdag en vrijdag weer
Ja. Niet tegen mij aan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een afstandsregel voor zijn voeten?
Ijskoude voeten en handenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En IJSKOUDE VOETEN.
Oh nee, dat is kerel.
Affiliatelink scoren?quote:
Het is bij ons ook 100% thuiswerken, maar vandaag had ik een belangrijk gesprek en morgen word ik ingewerktquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze weer lekker in de fase 'iedereen blijft met z'n bureaustoelkont maar lekker thuis'.
Zichzelf.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat is zielig! Waar moet-ie z'n voeten dan aan opwarmen?
Goed om hier de juiste context bij te wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:35 schreef dud0r het volgende:
Dus nu krijg ik een balletje om in te knijpen knijpen als ze me leeg zuigen
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het ijs op het raam staan vanochtend.
Heerlijk met het raam open slapen
Dat is bij ons ook zo. Heb je echt iets wat niet thuis of digitaal kan dan 'mag' hetquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is bij ons ook 100% thuiswerken, maar vandaag had ik een belangrijk gesprek en morgen word ik ingewerkt
Quote dan ook niet zo selectiefquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed ok hier de juiste context bij te weten
Ja je moet een beetje winterhard worden, veelquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Als je je lichaam zo verwend en vertroeteld en er zo flauw mee omgaat zeg je eigenlijk tegen Covid-19 "kom maar lekker binnen en pak me maar"
Als je zo gaat redeneren dan hadden veel mensen beter niet geboren kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Als je je lichaam zo verwend en vertroeteld en er zo flauw mee omgaat zeg je eigenlijk tegen Covid-19 "kom maar lekker binnen en pak me maar"
Beetje eelt op de ballen kweken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje winterhard worden, veel
Naar buiten, grenzen opzoeken en dan kun je alles aan.
Als ik in beweging ben, is er niets aan de hand, maar stilzittend terwijl ik wat moe ben, is gewoon snel afkoelen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Moet je op de castingsofa?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is bij ons ook 100% thuiswerken, maar vandaag had ik een belangrijk gesprek en morgen word ik ingewerkt
oh echte man die je er bentquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje winterhard worden, veel
Naar buiten, grenzen opzoeken en dan kun je alles aan.
Ik ben echt pro thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook zo. Heb je echt iets wat niet thuis of digitaal kan dan 'mag' het
Ik heb wel een lijstje paraat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren dan hadden veel mensen beter niet geboren kunnen worden
*Verslikt zichzelfquote:
Sinds hoeneer?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt pro thuiswerken
Kantoor vind ik wel gezellig, maar ook erg vermoeiend
Dat vind ik de eerste paar minuten lekker en daarna vliegen de kleren uitquote:
Sinds ik geboren benquote:
Toen Corona nog gewoon 'bier' was werkte het halve bedrijf ook al voor meer dan 50% thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt pro thuiswerken
Kantoor vind ik wel gezellig, maar ook erg vermoeiend
Mooi wel, ik krijg naast de broek allemaal dekentjes als "anderen kochten dit ook".quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Wie verzint dit?
https://www.bol.com/nl/nl(...)-m/9200000074904072/
@:Lospedrosa, ben jij dit?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik de eerste paar minuten lekker en daarna vliegen de kleren uit
Die van mij isoleert en ademt als een malle gelukkig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik de eerste paar minuten lekker en daarna vliegen de kleren uit
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, ik krijg naast de broek allemaal dekentjes als "anderen kochten dit ook".
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, ik krijg naast de broek allemaal dekentjes als "anderen kochten dit ook".
Hoezo bekijk jij ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Wie verzint dit?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen Corona nog gewoon 'bier' was werkte het halve bedrijf ook al voor meer dan 50% thuis.
Bij ons hebben ze daar eigenlijk nooit moeilijk over gedaan en werd het zelfs gestimuleerd. Kwam je 4 dagen achter elkaar op kantoor dan was er altijd wel iemand die zei 'ben je er nou al weer'
Verdomme doe weg die fotoquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Wie verzint dit?
Ik ben smurfbroeken voor thuis aan het zoeken maar de speurtocht begint danig uit de hand te lopen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo bekijk jij dit![]()
'anderen bekeken ook' zitten bij mij ook interessante versies tussen
Dat smurft echt totaal niet hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben smurfbroeken voor thuis aan het zoeken maar de speurtocht begint danig uit de hand te lopen.
https://www.feestbazaar.n(...)oovy-love-heren.html
Carnaval gaat niet doorquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben smurfbroeken voor thuis aan het zoeken maar de speurtocht begint danig uit de hand te lopen.
Ohhh doe dan ook deze erbij https://www.feestbazaar.nl/jaren-60-hippie-blouse-groovy.htmlquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook serieus blij worden van eten, maar doorgaans niet zo van tomatensoepquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien suf, maar ik heb serieus zin in tomatensoep morgen.
Wel als er lekkere balletjes in zittenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook serieus blij worden van eten, maar doorgaans niet zo van tomatensoep![]()
Zul je zien dat ik dadelijk op bestellen druk zit ik met 600 van die kutdekentjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat contrast tussen dekentjes en die gast is prachtig ook.
En niet twee of zo dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel als er lekkere balletjes in zitten
Ik weet niet wie zijn 'anderen' ik dan zit te bekijken maar als ik die ga posten krijg ik net als Los een banquote:
In soep moeten ballen zitten inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MI van bitterbal in de tomatensoepquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kun je ze met verlengsnoer dan ergens voor daklozen dumpen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik dadelijk op bestellen druk zit ik met 600 van die kutdekentjes.
Sjonge, surft weet naar de latex broekquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zijn 'anderen' ik dan zit te bekijken maar als ik die ga posten krijg ik net als Los een ban
Ik denk dat jij dat gewoon zelf bent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zijn 'anderen' ik dan zit te bekijken maar als ik die ga posten krijg ik net als Los een ban
Ach een dagje en overdag post je toch niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als het zonnetje maar schijnt zoals vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond en vannacht is het helder en koelt het snel af. Daarbij kan mist of nevel ontstaan en gaat het licht tot lokaal matig vriezen. De minimumtemperatuur komt uit tussen de -1 en lokaal -6 graden. Morgen start de dag koud en op sommige plaatsen mistig. Gedurende de dag komt de zon er op de meeste plaatsen goed bij. De temperatuur loopt op naar waarden rond het vriespunt. Daarbij staat maar weinig wind. Donderdag wordt het zachter en neemt de kans op neerslag toe.
Prima toch, schuurt het niet zoquote:
'mannen latex broek zwart s'quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge, surft weet naar de latex broek
Eh, de laatste keer soep is een teringtijd terug, dat helpt vast.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook serieus blij worden van eten, maar doorgaans niet zo van tomatensoep![]()
Ooit samen met Jerney zo uren en uren zitten zoeken om de meest gore vieze ordinaire lingerie uit te zoeken voor haar.quote:
Mijn weerding zegt sneeuw sneeuw sneeuw sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond en vannacht is het helder en koelt het snel af. Daarbij kan mist of nevel ontstaan en gaat het licht tot lokaal matig vriezen. De minimumtemperatuur komt uit tussen de -1 en lokaal -6 graden. Morgen start de dag koud en op sommige plaatsen mistig. Gedurende de dag komt de zon er op de meeste plaatsen goed bij. De temperatuur loopt op naar waarden rond het vriespunt. Daarbij staat maar weinig wind. Donderdag wordt het zachter en neemt de kans op neerslag toe.
nee vrijdag wordt 6 gradenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn weerding zegt sneeuw sneeuw sneeuw sneeuw![]()
Witte kerst?
Ik zou daar niet opgewonden van rakenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit samen met Jerney zo uren en uren zitten zoeken om de meest gore vieze ordinaire lingerie uit te zoeken voor haar.
Vanaaf nog soepje ( bouillon met ei) gegeten in duitslandquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, de laatste keer soep is een teringtijd terug, dat helpt vast.
Slappe en de slappe lach.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou daar niet opgewonden van raken
Ja, ik zag ook dingen waarvan ik het bestaan liever niet geweten hadquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn ook latex broeken met een latex penishuls, zag ik net.
Jij hebt liever hard ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sompige dingen vind ik echt vies
Moet je een keer zo'n gummibeertje een paar weken ín een glas water laten dan weet je pas wat zompig is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sompige dingen vind ik echt vies
Dat brokkelt vaakquote:
Bos brand 🔥quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wolt Ihr Das Bett in Flammen sehen??
Je maft in een stalen kooi ?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Shima Haihai komt over 37min
Hij is nu serieus in de buurt van de Lachende Vis
Hanensoep?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In soep moeten ballen zitten inderdaad
Welke bezorgdienst gaat er nou door tot 11 uur 's avonds? De halve SC slaapt dan al. Voor kwiwi is het zelfs midden in de nacht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja schuld van bitterbal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke bezorgdienst gaat er nou door tot 11 uur 's avonds? De halve SC slaapt dan al. Voor kwiwi is het zelfs midden in de nacht.
Shima kan ook een vrouw zijn he....quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel een hele mooie vrouwquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Shima kan ook een vrouw zijn he....
ja eerst foto van de schoenen he voordat je je aan haar vergrijptquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een hele mooie vrouw
Maar waarschijnlijker een ma Flodder typquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een hele mooie vrouw
Trunkrs. Budbee en nog meer van die exotenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke bezorgdienst gaat er nou door tot 11 uur 's avonds? De halve SC slaapt dan al. Voor kwiwi is het zelfs midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst foto van de schoenen he voordat je je aan haar vergrijpt
quote:
Shimalequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Shima kan ook een vrouw zijn he....
Geen enkelequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Budbee bezorgt hier ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trunkrs. Budbee en nog meer van die exoten
Wat ga je redden?quote:
Oh die kekke slippers van USquote:
2 uur pas..quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bezorger is al 2 uur onderweg ofzo
Ze durven gewoon niet langs te komenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bezorger is al 2 uur onderweg ofzo
we begonnen de dag met tussen 5 en 7 ofzo als ik mij goed herinnerquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
2 uur pas..
welke bezorgdienst? verbergMijnPakketje?
Die zit gewoon in De Lachende Vis nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze durven gewoon niet langs te komen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
De bezorgert is net op een kilometer afstand voorbij gereden en nu is Shima Haihai ineens in Boxtel.
Beetje de mosterdsoep van verontrustend vieze Frank te vreten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit gewoon in De Lachende Vis nu.
Sounds legit, ik had laatst ook iets via die bezorgtoko, die bleef een half uur bij de snackbar om de hoek hangen en ging daarna een heel andere kant op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
De bezorgert is net op een kilometer afstand voorbij gereden en nu is Shima Haihai ineens in Boxtel.
b echt nog nooit zo’n bezorgert gevolgdquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sounds legit, ik had laatst ook iets via die bezorgtoko, die bleef een half uur bij de snackbar om de hoek hangen en ging daarna een heel andere kant op.
Ineensquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Dat is ook een beetje creepyquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]
b echt nog nooit zo’n bezorgert gevolgd
Enkelbandquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en de bezorgert heeft de tracker ofzo? Ik zag het stipje naar m'n voordeur gaan toen.
De kerels keken iets stoms, dus eh. Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]
Geen Nikeschoenenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wat besteld ook zeker?
Ja je ziet live zo'n autootje rijden maar hij gaat nu de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]
Ik moest lachen en kerel keek om, wachtend op de grap.quote:
Zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je ziet live zo'n autootje rijden maar hij gaat nu de verkeerde kant op
quote:
Hasta la pasta!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben Villa Achterwerk aan het kijken![]()
![]()
Hoi Joopquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lachen en kerel keek om, wachtend op de grap.
maar welke toko dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we begonnen de dag met tussen 5 en 7 ofzo als ik mij goed herinner
quote:
HIJ HEEFT EEN HELICOPTERquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Shima Haihai komt over 10min
Autootje is nu bij Best in de buurt
Leuke routequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Die zijn altijd leuk, als je op een pakketje zit te wachten komen ze pas bijna middernacht langs en als je geen haast hebt staan ze er om half 7 alquote:
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
maar nu moet ik de hele nacht dus wakker liggen
Ik ook, jouw schuldquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik gooi ze ook meestal naar een avond waarop ik toch een beetje zit te derpen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn altijd leuk, als je op een pakketje zit te wachten komen ze pas bijna middernacht langs en als je geen haast hebt staan ze er om half 7 al
gewoon briefje ophangen: kom morgen maar op goddelijkere tijden langs, er zijn ook mensen die nog echt moeten werken smurfenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Zit je nog op kantoor ofwah?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De IT-er praatte ineens tegen mij
Ik denk dat hij ook een fokker is
Ik ga zo wel naar bed hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Zouden ze contact hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De IT-er praatte ineens tegen mij
Ik denk dat hij ook een fokker is
Ik gok op Mr. Wattenschijf.quote:
Goed punt, die blijven maar 5 minuten online.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar foto van de schoenen van us
Nee, ik lig in bedquote:
Uh, dat is wel kritiekquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
de buurvrouw heeft een longembolie door corona. Is dat te fixen? Ja toch?
Ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, dat is wel kritiek
Even duimen
Kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Heel wisselend, maar ze lag al in het ziekenhuis toch? Het snel spotten helpt wel enorm.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Uhm .. nee, ik moest eigenlijk toevoegen dat het eind van de middag was en op weg naar de uithang van kantoorquote:
Oh, ja, dat valt toch niet te raden dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm .. nee, ik moest eigenlijk toevoegen dat het eind van de middag was en op weg naar de uithang van kantoor
Zo lang die niet aan de wandel gaat wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Niet met de kantoor it-erquote:
ja op eerste hulp.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel wisselend, maar ze lag al in het ziekenhuis toch? Het snel spotten helpt wel enorm.
Haha nee, beetje moequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat valt toch niet te raden dan.
Tja, bezorging per vliegend tapijt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Shima Haihai komt over 3min
Dat fucking autootje is in fucking Eindhoven
Vooruut maar.quote:
Helicopter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, bezorging per vliegend tapijt.
heel de familie haihai is gewoon indienst bij dat bedrijfquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Shima Haihai komt over 3min
Dat fucking autootje is in fucking Eindhoven
Haihai zegt gewoon baibai.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
heel de familie haihai is gewoon indienst bij dat bedrijf
Lekkelllquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruut maar.
Nog één dagje en dan kan ik uitslapen. Lang weekend.
Nog één dagje en de buurman kan eindelijk lekker vroeg beginnen met klussen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruut maar.
Nog één dagje en dan kan ik uitslapen. Lang weekend.
En nog op kantoor ook nogquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkelll
Ik mag lekker doorbuffelen
Nederland draaiende houden ...
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog één dagje en de buurman kan eindelijk lekker vroeg beginnen met klussen.
Even lekker met de klopboor in de grenzende muur aan de slagquote:
Weledele Budbee,quote:
Het stucwerk mag wel een keer vervangen worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker met de klopboor in de grenzende muur aan de slag
zijn ze er al?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weledele Budbee,
Jullie zijn kudt.
In afwachting van een ruimhartige tegemoetkoming,
Koning Piel US.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker met de klopboor in de grenzende muur aan de slag
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het stucwerk mag wel een keer vervangen worden.
Ja keihard jankenquote:
Mooie nieuwe kabelgoten door het hele muis makenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het stucwerk mag wel een keer vervangen worden.
Staat nu al tien minuten op;quote:
Ben toch geen t-rexquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gun jullie jeuk en korte armpjes.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat nu al tien minuten op;
Shima Haihai komt over 1min
Maar dat autootje is een half uur hier vandaan
Duidelijk, t-rexen zijn wél tof.quote:
Waarom koop je shit bij zo’n turkenshop?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Nou en, jij bent een pterodactylus met halve vleugelsquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duidelijk, t-rexen zijn wél tof.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schrik me kapot. Deurbel ging net met een of ander pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |