SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En dan straks 'we troffen u helaas niet thuis aan, haal je pakketje maar ergens bij een ophaalpunt in Schubbekutteveen op'quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Nu al bezorgstress en dan moeten er nog 900 triljoen pakketjes bezorgd worden.
In US z'n geval in Maaskantjequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan straks 'we troffen u helaas niet thuis aan, haal je pakketje maar ergens bij een ophaalpunt in Schubbekutteveen op'
complot van sommige lieden in deze scquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef Recce het volgende:
Waarom denkt het algoritme van YouTube dat ik naar een video van Eskimo Callboy moet kijken? Eén keer aangeklikt twee weken geleden of zo.
Wie is hier nou het postkantoor, gij of ik!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n geval in Maaskantje
Wandelen?quote:
Kan ik misschien bij Anouschka met haar hoge paardenstaart nog een keer haar joggingbroek omlaag trekken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In US z'n geval in Maaskantje
Lekker rustig buiten nuquote:
Ik ben ook wandelenquote:
Voordat ze je een hengst geeft ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik misschien bij Anouschka met haar hoge paardenstaart nog een keer haar joggingbroek omlaag trekken.
Met haar kutkat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordat ze je een hengst geeft ?
Rare naam voor een katquote:
Je bent echt melig hè ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog gekkerderder om een voorntje zo te noemen.
We houden je gezelschapquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook wandelen
Fokken en wandelen tegelijk
Ik moet hier een kersttrui van.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet hier een kersttrui van.
Zou er bijna over na gaan denkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt!
Zon dekentje
Hirlakquote:
Alleen het zwakke gedeeltequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja bijna iedereen in de sc heeft een warme bips as we speak
Lekkah.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Tijd voor chocolademelk
Hoeveel mensen hebben zo'n elektrische deken nu danquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, maar niet dankzij een dekentje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.quote:
3quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben zo'n elektrische deken nu dan
En d0dur, die loopt in korte broek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.
Inuit bloed beste bloedquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen UitStraling tegen echte kou kan. Die had een vriendin op Antarctica waar-ie bij -80 °C mee in de sneeuw lag te spelen.
Dat vind ik ook altijd rare figuren. Dat je in een winterjas langs iemand loopt in een T-shirtje en je dan afvraagt wie er nou gek is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En d0dur, die loopt in korte broek.
Nee echt niet, ik kan totaal niet tegen een vieze warme reet, dat gaat daar allemaal zitten broeien als smeerkaas, haal je wijsvinger maar langs je stuitje en ruik er eens aanquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik kan totaal niet tegen een vieze warme reet, dat gaat daar allemaal zitten broeien als smeerkaas, haal je wijsvinger maar langs je stuitje en ruik er eens aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |